Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : No problem

Pagina's : [1] 2 3 4

sven
25-07-2002, 12:03

Mijn marokkaanse vriendin scheert zich ook niet van onder. Ze vind het wel fascinerend en ze heeft het graag voor me over. Alleen in de winter want zomers zou ze nagekeken kunnen worden bij het dragen van een bikini. Maar een ieder moet doen wat ie denkt dat goed is zolang we daar anderen maar niet mee kwetsen.

SweetxBaby
25-07-2002, 12:10
Origineel gepost door hichamtwentyone scheert ze haar ass wel ? :D :melig: he hicham....schaam je:melig:

Schorpioentje
25-07-2002, 12:12
volgens mij wou hij op mijn topic reageren, maar opende een nieuwe :hihi:

sven
25-07-2002, 12:13
Ik wil eigenlijk ven bekennen dat ze de liefste en mooiste vrouw is die ik in mijn leven ontmoet heb. Ik zou willlen dat ze voor altijd de mijne wordt. Haar handen zijn als was haar ogen als de stralende zon en haar hart is van puur goud Mijn liefste habiba !

SweetxBaby
25-07-2002, 12:16

Origineel gepost door Schorpioentje volgens mij wou hij op mijn topic reageren, maar opende een nieuwe :hihi: ja volgens mij ook :zwaai:

SweetxBaby
25-07-2002, 12:17
Origineel gepost door sven Ik wil eigenlijk ven bekennen dat ze de liefste en mooiste vrouw is die ik in mijn leven ontmoet heb. Ik zou willlen dat ze voor altijd de mijne wordt. Haar handen zijn als was haar ogen als de stralende zon en haar hart is van puur goud Mijn liefste habiba ! aaaaahhhhhhh lief man dat je zo over je habiba praat..... echt schattig wallah ;)

sven
25-07-2002, 12:26
Zo praat je niet over haar, el marokkaantje. Je bent eigenlijk te zielig om te reageren. Maar goed, lekker veilig achter je schermpje. Er kan je toch niets gebeuren.

Rajaa
25-07-2002, 12:42
Origineel gepost door sven Zo praat je niet over haar, el marokkaantje. Je bent eigenlijk te zielig om te reageren. Maar goed, lekker veilig achter je schermpje. Er kan je toch niets gebeuren. Wat een held die sven! Bespaar ons s.v.p. de details over die dooie dakduif die bij die tweedehands kelderdel (die jij je vriendin noemt) tussen de benen hangt! En als je nog eens de behoefte hebt om de held uit te hangen, ga dan brontosaurussen vangen op de maan!

Hindaatje
25-07-2002, 12:49
Origineel gepost door sven Mijn marokkaanse vriendin scheert zich ook niet van onder. Ze vind het wel fascinerend en ze heeft het graag voor me over. Alleen in de winter want zomers zou ze nagekeken kunnen worden bij het dragen van een bikini. Maar een ieder moet doen wat ie denkt dat goed is zolang we daar anderen maar niet mee kwetsen. moeten wij dit echt weten :confused: :zwaai:

Dutchmodel
25-07-2002, 12:53
Origineel gepost door Rajaa21 Wat een held die sven! Bespaar ons s.v.p. de details over die dooie dakduif die bij die tweedehands kelderdel (die jij je vriendin noemt) tussen de benen hangt! En als je nog eens de behoefte hebt om de held uit te hangen, ga dan brontosaurussen vangen op de maan! Intimidatie en gewoon 'lack of brains' is een van de kenmerken van een aantal marokkaanse mannen die op dit forum aanwezig zijn. Jullie zouden een vb moeten nemen aan de marokkaanse vrouw ipv gefrusteerd te reageren op degene die blijkbaar wel interessant genoeg is voor de moderne, onafhankelijke marokkaanse vrouw. Misschien is een inhaalslag aan te raden. Adios my friend !

LELIJKERD
25-07-2002, 12:55
GATVER DAMMMEEEEE HELE TROPISCHE OERWOUD DAAR

Real_Cleopatra
25-07-2002, 13:01
AHum hallo hee wat er in een half uurtje allemaal wel niet kan gezegd kan worden ..... Maar Sven, vertel es, wat betekent ze nou echt voor je ? Enne weet je het heel zeker wat dat scheren betreft of hoop je dat en is het een illusie ?

hij
25-07-2002, 13:06
Origineel gepost door Dutchmodel Intimidatie en gewoon 'lack of brains' is een van de kenmerken van een aantal marokkaanse mannen die op dit forum aanwezig zijn. Jullie zouden een vb moeten nemen aan de marokkaanse vrouw ipv gefrusteerd te reageren op degene die blijkbaar wel interessant genoeg is voor de moderne, onafhankelijke marokkaanse vrouw. Misschien is een inhaalslag aan te raden. Adios my friend ! euh wat mag ik verstaan onder moderne marokkaanse vrouw aub graag wacht ik met spanning af op jou reactie hij .

sven
25-07-2002, 13:11
Origineel gepost door Real_Cleopatra AHum hallo hee wat er in een half uurtje allemaal wel niet kan gezegd kan worden ..... Maar Sven, vertel es, wat betekent ze nou echt voor je ? Enne weet je het heel zeker wat dat scheren betreft of hoop je dat en is het een illusie ? Ja hallo, Wie ze voor me is ? Dat is met woorden niet te beschrijven eigenlijk. Ik heb mijn hart aan haar verpand ! Ze is zo puur ! eigenlijk alles wat een man zich kan wensen. Ik heb haar gevraagd om met me te trouwen en ze heeft tijd gevraagd maar waarschijnlijk zal ze bevestigend antwoorden. Dat is mijn grootste wens ! En over dat scheren. Dat is bijzaak ! Het voornaamste is dat we van elkaar houden. En liefde overwint alles !

Rajaa
25-07-2002, 13:16

Origineel gepost door Dutchmodel Intimidatie en gewoon 'lack of brains' is een van de kenmerken van een aantal marokkaanse mannen die op dit forum aanwezig zijn. Jullie zouden een vb moeten nemen aan de marokkaanse vrouw ipv gefrusteerd te reageren op degene die blijkbaar wel interessant genoeg is voor de moderne, onafhankelijke marokkaanse vrouw. Misschien is een inhaalslag aan te raden. Adios my friend ! Gaymodel, ik zal een korte reactie op jouw bericht,(dat door de inhoud niet meer dan gelul van een indolente dorpsgek genoemd kan worden) geven. Het feit dat jij meent dat er hier sprake is van intimidatie zegt eigenlijk al genoeg...niet bang zijn nu Gaymodel, ik zit nog gewoon achter mijn pc hoor ;) Door op jouw bericht hierboven te reageren verhelp ik je in ieder geval van het waanidee dat bij jouw bestond dat ik zou reageren op mannen die interessant zijn voor de moderne marokkaanse vrouw. Ik kan me namelijk geen marokkaanse vrouw indenken die zichzelf zal verlagen tot een zelfbedienertje als jijzelf.. Eigenlijk ben je te min om in de schaduw van mijn drol een rot appeltje te eten, maar desondanks wens ik je veel succes met jezelf bij de marokkaanse vrouw te bewijzen! Weliswaar een valse start gemaakt, maar met een flinke inhaalslag kun je misschien nog wat bereiken! Sterkte, Mo

Pagina's : [1] 2 3 4