Bekijk originele versie : Iedereen met Problemen
paleisje
13-04-2007, 22:00
Dames, ik begin beetje lichtelijk depressief te worden :moe:
Veel meiden in mijn omgeving zitten in problemen met hun geliefde of andere problemen, alleen iedereen komt met zijn probleem naar mij toe omdat, ik ze een goed luisterende oor kan bieden.
Maar ik begin het nu allemaaaaaaaaal zat te worden en word depressief door hun problemen oefff terwijl ik mijn eigen probleempjes ook heb!
snappen julllie dat? dat je gewoon ff geen zin hebt in een persoon en dat je ze ff niet wilt zien of spreken.
wat doen jullie hier tegen aan? of wat zou je doen?
wardaroosje
13-04-2007, 22:07
Eerlijk zijn dat je het op dit moment er effe niet bij kunt hebben.
Hoe moeilijk en erg je het ook vindt
Sterkte
pffffffff ik ken het af en toe voel ik me een klaagmuur!!!
paleisje
13-04-2007, 22:11
Ik voel me ook een klaagmuur.
Word er helemaal deprie van het is er niet 1 of 2 of 3 nee, meerdere. Denk maar dat ik wat beetje afstand van ze moet nemen.
Het eerlijk zeggen kan niet, ze zullen beledigd voelen. :(
dan maar afstand nemen zodat jij ook wat rust krijgt,en als ze willen praten moet dat wanneer jij ook kunt,dus een afspraak maken.
paleisje
13-04-2007, 22:39
sommige meiden komen onaangekondigd thuis. :moe:
Ik haat dat, ik kan me dan nergens verstoppen
Het is typisch Marokkaans...............klagen, zeuren, bla bla bla
Estee_Lauder
14-04-2007, 11:49
Je kwaliteit is tevens ook je zwaktebod. Dat is bij mij ook zo.
Leer er maar mee leven.
LuckyLady
14-04-2007, 13:47
Je kwaliteit is tevens ook je zwaktebod. Dat is bij mij ook zo.
Leer er maar mee leven.
die meisjes zijn echt blij dat ze een luisterend oor hebben, dat mag je ze niet afnemen... stel dat je ooit in dezelfde situatie terecht komt :o
maar onaangekondigd langskomen, zolang het niet te vaak gebeurt is het ok, anders moet je het zeggen hé....
eerlijk zeggen, anders ga je zelf er onderuit!
miss_alhoceima
14-04-2007, 14:05
Dames, ik begin beetje lichtelijk depressief te worden :moe:
Veel meiden in mijn omgeving zitten in problemen met hun geliefde of andere problemen, alleen iedereen komt met zijn probleem naar mij toe omdat, ik ze een goed luisterende oor kan bieden.
Maar ik begin het nu allemaaaaaaaaal zat te worden en word depressief door hun problemen oefff terwijl ik mijn eigen probleempjes ook heb!
snappen julllie dat? dat je gewoon ff geen zin hebt in een persoon en dat je ze ff niet wilt zien of spreken.
wat doen jullie hier tegen aan? of wat zou je doen?
Dat je een luisterend oor hebt voor al die meiden, dat is wel heel lief van je. Maar het moet natuurlijk niet ten koste gaan van jou gezondheid. Je moet ook een jezelf denken en als jij door al die verhalen zelf ook in een depressie raakt, dan moet je gewoon een grens trekken.
Ik zou gewoon tegen die meiden zeggen dat ik hun problemen er niet bij kan hebben. En als het echte vriendinnen zijn dan moeten ze dat gewoon begrijpen!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.