Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De mini electric kolf van Medela

Pagina's : [1] 2 3

VoteForKerry_
13-04-2007, 19:58

Ik wil deze aanschaffen...heeft iemand hier goede/slechte ervaringen mee? http://www.online-babyshop.nl/index.asp?main=medelakolf.html

LuckyLady
13-04-2007, 20:45
ik heb die 'plus' gebruikt, de foto onder degene die jij bedoelt... was er best tevreden van... was ook eerste keer dat ik het gebruikte!

bellydancefan
13-04-2007, 21:41
Die heb ik thuis staan. Heb hem heel veel gebruikt. Hij maakt wel veel herrie, verder geen bezwaar. Als je fulltime wil kolven (deed ik), kun je beter een dubbele kopen.

VoteForKerry_
13-04-2007, 21:57
Die heb ik thuis staan. Heb hem heel veel gebruikt. Hij maakt wel veel herrie, verder geen bezwaar. Als je fulltime wil kolven (deed ik), kun je beter een dubbele kopen. Oke... ik wil Inchallah borstvoeding gaan geven en zo nu en dan kolven (voor als ik weer ga werken en voor als ik met de kleine op stap ga) maar is het daar geschikt voor. Ik heb via marktplaats deze kolf voor 40 euro gevonden, maar 1 keer gebruikt. Dus ik dacht: die schaf ik aan, beter dan huren bij zo'n thuiszorgwinkel lijkt mij. Klopt het dat het snel kapot kan gaan als er melk in de motor komt? En is het pijnlijk??

bellydancefan
13-04-2007, 22:00

Bij mij is er nooit melk in de motor gekomen. Kolven kan vervelend zijn, absoluut. Begin zachtjes aan en voer dan de sterkte van het kolven op. Heeeeeel belangrijk. Veertig euro is wel duur trouwens. :o

VoteForKerry_
13-04-2007, 22:00
ik heb die 'plus' gebruikt, de foto onder degene die jij bedoelt... was er best tevreden van... was ook eerste keer dat ik het gebruikte! Die ziet er ook supergoed uit.. het is dat ik 'm tweedehands ga aanschaffen en ik heb alleen die van de mini electric gevonden voor een goede prijs. Plus hij mocht van mij niet al te oud zijn en deze is maar 1 keer gebruikt volgens de verkoopster..Allahoe A3lem..

VoteForKerry_
13-04-2007, 22:02
Bij mij is er nooit melk in de motor gekomen. Kolven kan vervelend zijn, absoluut. Begin zachtjes aan en voer dan de sterkte van het kolven op. Heeeeeel belangrijk. Veertig euro is wel duur trouwens. :o Echt waar? Wat is dan wel een goede prijs volgens jou? Ik heb idd overal gelezen dat je eerst langzaam moet beginnen en daarna de druk moet opvoeren. gebruikte jij 'm ook incidenteel? Want voor thuis hoef ik het niet per se, dan leg ik de kleine hopelijk gewoon aan de borst.

xxamiraxx
13-04-2007, 22:08
ik heb er eentje gehuurd bij firma vos in amsterdam. zo een elektrische (dubbele pomp) en ik betaal €42 voor drie maanden. ik vind kopen zo zonde

Maroc_Meissie
13-04-2007, 22:08
Ik wil deze aanschaffen...heeft iemand hier goede/slechte ervaringen mee? http://www.online-babyshop.nl/index.asp?main=medelakolf.html Die had ik ook, geen bijzonderheden. Deed het goed, alleen heb ik em maar 3 keer gebruikt..Ben na 4 maanden van de borstvoeding afgestapt ivm werken enz. Ik had in het begin eentje gehuurd hier bij een lactatiekundige...zo dat apparaat was supergoed..Ik kolfde wel 6 voedingen per dag, kon wel meer. Maar kolfde puur voor overdags als er bezoek was en ik niet altijd privacy had.

ayat20
13-04-2007, 22:12
ja heel goed vind ik wel ik heb die van 77 euro

kindly_mom
13-04-2007, 22:15
ik heb de mini electric kolf gehad, en vond m idd beetje hard geluid maken, maar vond het heel erg vermoeiend.. ik had beter kunnen kiezen voor 2 tegelijk.. voor de rest vond ik m wel goed, lekker compact en goed.. veel succes :goedzo:

bellydancefan
13-04-2007, 22:17
Echt waar? Wat is dan wel een goede prijs volgens jou? Ik heb idd overal gelezen dat je eerst langzaam moet beginnen en daarna de druk moet opvoeren. gebruikte jij 'm ook incidenteel? Want voor thuis hoef ik het niet per se, dan leg ik de kleine hopelijk gewoon aan de borst. Dertig euro is een prima prijs. Die van mij mag je anders wel zo hebben, hand en electrisch. Is wel intensief gebruikt (drie weken fulltime gekolfd) en moet even afgewassen worden. Ik gebruikte hem dus fulltime, Hind kon niet aan de borst drinken en ik wilde haar wel bv geven. Na drie weken was ik het kolven kotsbeu en ben ik acuut gestopt. Met tranen in mijn ogen, maar ik was alleeeeeeeeen maar aan het kolven. :jammer:

kenza_xx
13-04-2007, 22:20
Hallo, Ik heb hem gebruikt, alleen maakt het zo veel lawaai!!! Ik vind het wel goed. Maar je moet nog bevallen,misschien kan je beter wachten. Ik had het gekocht uiteindelijk heb ik het maar een paar weken gebruikt. Zonde van je geld, misschien heb je hem niet nodig. Succes :goedzo:

Insania
13-04-2007, 22:27
Ik heb de zelfde ook thuis, en heb hem ook gebruikt. Hij maakt veel herrie maar hij doet het wel goed. Moet hem maar gauw verkopen heb er niks meer aan.

houda99
13-04-2007, 22:29

Ik heb hem ook gebruikt. Hij maakt wel veel herrie maar voor de rest is hij perfect.

Pagina's : [1] 2 3