Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kan dit..?

mocro_girl
13-04-2007, 18:14

ik heb een nieuwe zwarte rok gekocht.. hij komt tot mijn knieen ongeveer.. als ik een legging eronder aan doe heb ik echt dunne benen.. kan ik er ook een broek onder aan doen..:rolleyes: zo ja welke..? ik draag zelf geen hoofdoek maar ik heb meestal wel leuke lange kleding aan.. iemand tips.?:rolleyes:

Miss_Nadia001
13-04-2007, 18:26
hi meid, als de rok strak is,dan vind ik een broek juist mooi staan. Waarom doe je geen skinny broek onder?

Sweet_Babe
13-04-2007, 18:28
ewaa saffieee meiddd als je dunne benen hebt dan doe je gewoon legging waarom niett waarom zou je daar nouu weer voor schamen ik bedoel wat kan jij eraandoen eentje is dik de andere is dun so whatt....!!

Miss_Nadia001
13-04-2007, 18:29
sweet babe,ik denk dat dat haar ook niets scheelt, je moet je er wel lekker bij voelen

Sweet_Babe
13-04-2007, 18:31

jah en volgens mij voelt ze zich wel lekker als ze legging aantrekt alleen het blijkt dat ze dunne benen heeft en daar voelt ze zich niet lkkrr mee

wicket_bacha
13-04-2007, 19:09
Misschien met laarzen combineren? Of een broek van een dunne stof want je wil niet dat de naad van de broek door je rok heen te zien is. Een dikke legging of een dikke panty met figuren kan ook camoufleren. Koop geen effe kleuren want die zorgen ervoor dat je er nog dunner uitziet, zeker als het zwart is. Liever iets met driehoekjes of bloemetjes....ja ik heb dus hetzelfde probleem als jij en heb het zo proberen op te lossen.

mocro_girl
14-04-2007, 10:08
jah en volgens mij voelt ze zich wel lekker als ze legging aantrekt alleen het blijkt dat ze dunne benen heeft en daar voelt ze zich niet lkkrr mee ja precies..;)

mocro_girl
14-04-2007, 10:10
Misschien met laarzen combineren? Of een broek van een dunne stof want je wil niet dat de naad van de broek door je rok heen te zien is. Een dikke legging of een dikke panty met figuren kan ook camoufleren. Koop geen effe kleuren want die zorgen ervoor dat je er nog dunner uitziet, zeker als het zwart is. Liever iets met driehoekjes of bloemetjes....ja ik heb dus hetzelfde probleem als jij en heb het zo proberen op te lossen. met laarzen is het nu een beetje te warm voor.... ik draag meestal pumps anders ben ik klein..:p er is altijd wel iets he..:hihi: en daarom met een legging eronder lijken m n benen nog dunner...:maf2:

mocro_girl
14-04-2007, 10:12
hi meid, als de rok strak is,dan vind ik een broek juist mooi staan. Waarom doe je geen skinny broek onder? de rok is van boven strak en dan loopt dat steeds wijder...:rolleyes:

mocro_girl
14-04-2007, 10:13
sweet babe,ik denk dat dat haar ook niets scheelt, je moet je er wel lekker bij voelen hoe kan ik me erbij lekker voelen..??:S