Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ze bestaan nog wel hoor ...serieuze jongens...

Pagina's : [1] 2

BoussaKbira
09-09-2003, 13:11

Salam, Ik las hier net en iemand vroeg of er wel serieuze jongens bestaan wel ik vind persoonlijk dat er zekers nog goede en serieuze jongens bestaan alleen zijn het de "slechte" die het dan verpesten voor de goede. En iemand die "slecht" is en die echt van je houd dat moet je bereid zijn om die te helpen om van hem een goede jongen te maken en dat geld ook zo voor de meisjes dus het is geven en nemen. Het komt denk ik doordat sommige meiden spijtig genoeg slechte ervarigen hebben en daarvan uit gaan dat iedereen zo is wel ik zou zeggen...laat die gedachten achterwegen en inschallah kom je wel de juiste tegen....alleen is het moeilijk tegenwoordig maar moeilijk gaat ook hé ;) ;) ;) Dus meisjes niet opgeven ze bestaan echt nog wel hoor...ik ken genoeg goede jongens die niet tot de categorie "players" behoren... Bisou :zwaai: :zwaai: :zwaai:

sammmy
09-09-2003, 13:23
:schok: echt waar...

minora
09-09-2003, 13:25
Origineel gepost door sammmy :schok: echt waar... Ja zekers :) :Iluvu:

BoussaKbira
09-09-2003, 13:25
ja ewa heb ik gelijk of heb ik gelijk?? Of Sammmyy heb je het ook al opgegeven??? Bisou

sammmy
09-09-2003, 13:27

ik heb het eerlijk gezegt al opgegeven :D nee echt waar.

minora
09-09-2003, 13:32
Origineel gepost door sammmy ik heb het eerlijk gezegt al opgegeven :D nee echt waar. dom dom dom

BoussaKbira
09-09-2003, 13:32
waarom moet je zeker niet doen maar misschien heb je slechte ervaringen gehad daarom maar meid kop op en je zal je juiste nog wel tegenkomen inschallah. Ik heb die ook nog niet hoor daar niet van maar ik weet dat ze er zijn dus....No problem Bisou

sammmy
09-09-2003, 13:35
nou die vertrouwen is helemaal weg. hoe graag ik ook weer iemand wil vertrouwen, het kan gewoon niet. wat jongen betreft, ze kunnen de pot op. tuurlijk bestaan er vast nog wel 'goede' jongens, maar voor mij zijn ze van de aardbol verdwenen.

Sweet_Diamond
09-09-2003, 13:38
Komt nog wel joh........maar ze bestaan echt hoor....ik heb t wel over de mijne maar jah....die is al van mij.... :p

minora
09-09-2003, 13:38
Origineel gepost door sammmy nou die vertrouwen is helemaal weg. hoe graag ik ook weer iemand wil vertrouwen, het kan gewoon niet. wat jongen betreft, ze kunnen de pot op. tuurlijk bestaan er vast nog wel 'goede' jongens, maar voor mij zijn ze van de aardbol verdwenen. :giechel: :giechel: :giechel: ik weet wat jij wilt...... het heeft 2 dagen geduurd, maar hadden lol. je was verliefd, maar liet hem gaan..... meid, genoeg die jou willen. maar ja, jij wilt er maar 1...... ik moet hem maar gauw opzoeken :)

Miss_mandalinna
09-09-2003, 13:39
Origineel gepost door BoussaKbira Salam, Ik las hier net en iemand vroeg of er wel serieuze jongens bestaan wel ik vind persoonlijk dat er zekers nog goede en serieuze jongens bestaan alleen zijn het de "slechte" die het dan verpesten voor de goede. En iemand die "slecht" is en die echt van je houd dat moet je bereid zijn om die te helpen om van hem een goede jongen te maken en dat geld ook zo voor de meisjes dus het is geven en nemen. Het komt denk ik doordat sommige meiden spijtig genoeg slechte ervarigen hebben en daarvan uit gaan dat iedereen zo is wel ik zou zeggen...laat die gedachten achterwegen en inschallah kom je wel de juiste tegen....alleen is het moeilijk tegenwoordig maar moeilijk gaat ook hé ;) ;) ;) Dus meisjes niet opgeven ze bestaan echt nog wel hoor...ik ken genoeg goede jongens die niet tot de categorie "players" behoren... Bisou :zwaai: :zwaai: :zwaai: R u sure , Ik heb het namelijk net als sammy al opgegeven :(

sammmy
09-09-2003, 13:40
Origineel gepost door minora :giechel: :giechel: :giechel: ik weet wat jij wilt...... het heeft 2 dagen geduurd, maar hadden lol. je was verliefd, maar liet hem gaan..... meid, genoeg die jou willen. maar ja, jij wilt er maar 1...... ik moet hem maar gauw opzoeken :) lastig hoor als iemand je door en door kent!

sammmy
09-09-2003, 13:41
Origineel gepost door Miss_mandalinna R u sure , Ik heb het namelijk net als sammy al opgegeven :( welkom to the club meissie :D

Sweet_Diamond
09-09-2003, 13:41
Origineel gepost door sammmy lastig hoor als iemand je door en door kent! Sjonge zijn mijn ogen zo slecht...of ligt t aan de kleur? Ik kan t echt niet lezen...

Miss_mandalinna
09-09-2003, 13:42

Origineel gepost door sammmy welkom to the club meissie :D Thnx :( :p

Pagina's : [1] 2