Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hebben jullie er nooit aan gedacht...

MaRoCcInA
13-04-2007, 13:59

om een paar jaar door te brengen in een ander land in plaats van NL. Om er een paar jaar te wonen voor 2/3 jaar ofzo.. gewoon om te zien hoe mensen daar leven enz.. :D

faaatje66
13-04-2007, 14:03
jawel, naar spanje wil ik en dan niet werken hele dag siesta houden hahaha.. helaas teveel verplichtingen hier (werk studie etc) dus helaas..

Kwebbel_24
13-04-2007, 14:16
jaaa echt wel.. spanje.. zeer zeker en ik ga het nog een keer doen ook insha'alalh ;)

marocloubna
13-04-2007, 14:19
Ik heb er zeker vaak aangedacht en doe dat nog steeds..... Ik wil ook wel heel graag naar Spanje voor een poos, maar dan neem ik wel mijn mama mee :D Het is daar zo vreselijk relaxed, ondanks dat zij ook een heel druk leven hebben, pakken ze het echt anders aan :love: Ze doen veel leuke dingen, zijn bijna nooit chagarijnig :hihi: Inshallah moet ik in het 3e jaar van m'n opleiding 3 maanden in Spanje stage lopen. Ik kan niet wachten tot het zover is :banana:

MaRoCcInA
13-04-2007, 14:22

Haha.. Ik zie dat merendeel van de keus bij Spanje ligt. Lijkt me echt fijn om gewoon een keer in mijn leven een paar jaar door te brengen in een land waar je echt weinig komt of nog nooit. Dubai? Spanje? Italie? Engeland? Amerika? Zoveel landen waar ik echt heen moet :Iluvu:

Leila1982
13-04-2007, 18:17
Ja marokko lijkt me leuk, gewoon om te beseffen hoe geweldig nederland eigenlijk wel niet is en misschien kan ik dan ook flink afvallen :hihi:

Galisa
13-04-2007, 18:19
Hebben wij ook over nagedacht. We hadden engeland op het oog. Daar zijn de moslims georganiseerder dan hier, en je verdient er meer. Plus de engelse taal hebben kennen we al, das dus mooi meegenomen.

Galisa
13-04-2007, 18:20
Oww ja en er zijn minder regels dan hier. Dit land kilt je door al die regels.

faarah
13-04-2007, 18:39
ik heb gehoord dat canada:goedzo: om te leven. heb een paar familieleden daar en die vinden het helemaal geweldig daar.

faarah
13-04-2007, 18:42
Oww ja en er zijn minder regels dan hier. Dit land kilt je door al die regels. dat zal ik maar niet al te snel zeggen. londen is super duur!!! en het is heel moeilijk om een huis te vinden daar. buiten london valt het wel mee. maar buiten londen vind ik het echt saai!!!

hanane_13
13-04-2007, 18:48
Ik wil wel voor een paar mnden in marokko wonen:love:

Lila_
13-04-2007, 18:57
Oh jazeker wel, ik ben NL echt zo erg zat.. Ging het maar zo makkelijk :jammer:

Galisa
13-04-2007, 20:23
dat zal ik maar niet al te snel zeggen. londen is super duur!!! en het is heel moeilijk om een huis te vinden daar. buiten london valt het wel mee. maar buiten londen vind ik het echt saai!!! Dat kan inderdaad zo zijn. Maar je hebt veel van de multi culti steden, waar het heerlijk wonen is.

faarah
14-04-2007, 10:42
sorry hoor maar ik vind dat britse kinderen echt ontspoord zijn. zijn nog 10 keer erger dan nl. ze lopen daar te vaak met messen rond enzo. wil jij je kinderen daar opvoeden?

Ewaywaa
14-04-2007, 10:49

Haha.. Ik zie dat merendeel van de keus bij Spanje ligt. Lijkt me echt fijn om gewoon een keer in mijn leven een paar jaar door te brengen in een land waar je echt weinig komt of nog nooit. Dubai? Spanje? Italie? Engeland? Amerika? Zoveel landen waar ik echt heen moet :Iluvu: Uit dit rijtje kan ik alleen maar voor Italie gaan : )!