Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : scheren

Pagina's : [1] 2 3

Schorpioentje
25-07-2002, 10:27

Ik heb heel vaak vrouwen gezien die zich niet scheren. Ik heb het niet over de benen of oksels. Maar ik heb het over daarbeneden. Ik heb het in de hamam meegemaakt, in de zwembad (zo'n ladies avond)....nou je weet niet wat ik zag.....vrouwen stonden te douchen en ik zag de hele amazone gebied. Dat is echt gooorrr!! Ik zag een meisje op het strand die haar bikinilijn niet wegwerkte, gewoon niet normaal!!!!

Xperience
25-07-2002, 10:28
Origineel gepost door Schorpioentje Ik heb heel vaak vrouwen gezien die zich niet scheren. Ik heb het niet over de benen of oksels. Maar ik heb het over daarbeneden. Ik heb het in de hamam meegemaakt, in de zwembad (zo'n ladies avond)....nou je weet niet wat ik zag.....vrouwen stonden te douchen en ik zag de hele amazone gebied. Dat is echt gooorrr!! Ik zag een meisje op het strand die haar bikinilijn niet wegwerkte, gewoon niet normaal!!!! Ben blij dat ik zo'n ladies-avond niet hoef mee te maken.... :D

SweetxBaby
25-07-2002, 10:29
Origineel gepost door Xperience Ben blij dat ik zo'n ladies-avond niet hoef mee te maken.... :D :melig:

SweetxBaby
25-07-2002, 10:30
Origineel gepost door Schorpioentje Ik heb heel vaak vrouwen gezien die zich niet scheren. Ik heb het niet over de benen of oksels. Maar ik heb het over daarbeneden. Ik heb het in de hamam meegemaakt, in de zwembad (zo'n ladies avond)....nou je weet niet wat ik zag.....vrouwen stonden te douchen en ik zag de hele amazone gebied. Dat is echt gooorrr!! Ik zag een meisje op het strand die haar bikinilijn niet wegwerkte, gewoon niet normaal!!!! gatver damme....tvoeeeee echt onhygienisch wallah.. ik heb dat ook zo vaak gezien ..... en dat zijn die vrouwen er trots op ook... maar ja misschien hebben ze het geld niet om scheermesjes te kopen :rolleyes:

Schorpioentje
25-07-2002, 10:33

En weet je wat, dit zag ik bij marokkaanse en turkse vrouwen. Je moet van de Islam scheren, dat is gewoon hygienisch.

SweetxBaby
25-07-2002, 10:35
Origineel gepost door Schorpioentje En weet je wat, dit zag ik bij marokkaanse en turkse vrouwen. Je moet van de Islam scheren, dat is gewoon hygienisch. ik heb juist ergens in een boek gelezen...dat je niet mag scheren.. je mag je benen niet scheren..... :confused: er stond in je mag je lichaam niet veranderen je moet het zo laten zoals allah je het heeft gegeven.... het stond in een boek wallah ik heb het gelezen.... ik zoek het op als ik het kan vinden en dan plaats ik het hier...

Atlasleeuw
25-07-2002, 10:40
Op bepaalde plekken moet je je uit hygiënisch oogpunt gewoon scheren ja....... :rolleyes:

lynamina
Hey sweetbaby Je moet toch scheren om hygiënische redenen dat heeft mijn moeder mij geleerd van kindsaf aan... dus dan weet je wel welke plaatsen hé onder je oksels en daar beneden...

Schorpioentje
Ik heb van dokter Sehata (dat is een egyptische islam geleerde) gehoord, dat een vrouw juist moet scheren, omdat het hygiënisch is bij b.v. wodoe. Ik weet zeker dat het niet haram is.

Xperience
25-07-2002, 10:42
Origineel gepost door sweetbaby ik heb juist ergens in een boek gelezen...dat je niet mag scheren.. je mag je benen niet scheren..... :confused: er stond in je mag je lichaam niet veranderen je moet het zo laten zoals allah je het heeft gegeven.... het stond in een boek wallah ik heb het gelezen.... ik zoek het op als ik het kan vinden en dan plaats ik het hier... Ik vraag me of onze broeders en zusters zoals Najib26 hier een antwoord op hebben. Of zou scheren ook harrrrrrraaaaam zijn :gniffel:

SweetxBaby
25-07-2002, 10:42
Origineel gepost door Schorpioentje Ik heb van dokter Sehata (dat is een egyptische islam geleerde) gehoord, dat een vrouw juist moet scheren, omdat het hygiënisch is bij b.v. wodoe. Ik weet zeker dat het niet haram is. he lieverd ..ikzelf beweer niet dat het haram is ,...... maar ik heb het ergens gelezen:traan1:

sven
25-07-2002, 10:43
Nou ik moet zeggen dat 'niet scheren' best erotisch kan zijn. Veel mannen hebben daar geen moeite mee. En waarom zouden ze ik bedoel de vrouwen zijn toch ook zo geschapen. En wat de hygiene betreft. Wassen wil nog weleens helpen. Maar ik ben 'tegen' scheren ! No problem !

SweetxBaby
25-07-2002, 10:43
Origineel gepost door Xperience Ik vraag me of onze broeders en zusters zoals Najib26 hier een antwoord op hebben. Of zou scheren ook harrrrrrraaaaam zijn :gniffel: ik ben ook benieuwd wallah :D

Schorpioentje
25-07-2002, 10:45
Origineel gepost door sweetbaby he lieverd ..ikzelf beweer niet dat het haram is ,...... maar ik heb het ergens gelezen:traan1: Geef niets mop, we leren af en toe allemaal wel iets hier op yasmina. Luv you babe :Iluvu:

SweetxBaby
25-07-2002, 10:45

Origineel gepost door Schorpioentje Ik heb van dokter Sehata (dat is een egyptische islam geleerde) gehoord, dat een vrouw juist moet scheren, omdat het hygiënisch is bij b.v. wodoe. Ik weet zeker dat het niet haram is. bedoel je dokter bouchehata (allah iragmoe) bedoel je hem..... meskien hij is overleden man...ik luisterde altijd naar hem als ie in de uitzending kwam...maar hellaas..hij is meskien overleden.. :( waniena lilah waiena ilaihi rasihoen

Pagina's : [1] 2 3