Bekijk originele versie : man/vrouw
Schorpioentje
25-07-2002, 10:19
Voor vrouwen is het uitdrukken van gevoelens en romantiek zeer belangrijk. Alleen zoete woordjes al kunnen voor een vrouw zeer opwindend zijn. Er wordt ook geconstateerd dat vrouwen zo verleidelijk zijn als een echte vamp, waardoor de man de geen weerstand kan bieden. Ze hebben dan ook een soort onweerstaanbare hypnotische uitwerking.
Mannen hebben vaker hun gevoelens beter onder controle dan de vrouwen. Mannen kunnen gemakkelijker bij vouwen hun emoties negeren en soms is hij op een koele manier reageren. Mannen lijken vaak een beetje jongensachtig of heel gewoon, maar ze zijn meestal raadselachtig.
Klopt dit??
SweetxBaby
25-07-2002, 10:21
Origineel gepost door Schorpioentje
Voor vrouwen is het uitdrukken van gevoelens en romantiek zeer belangrijk. Alleen zoete woordjes al kunnen voor een vrouw zeer opwindend zijn. Er wordt ook geconstateerd dat vrouwen zo verleidelijk zijn als een echte vamp, waardoor de man de geen weerstand kan bieden. Ze hebben dan ook een soort onweerstaanbare hypnotische uitwerking.
Mannen hebben vaker hun gevoelens beter onder controle dan de vrouwen. Mannen kunnen gemakkelijker bij een vrouwe zijn emoties negeren en soms is hij op een koele manier reageren. Mannen lijken vaak een beetje jongensachtig of heel gewoon, maar ze zijn meestal raadselachtig.
Klopt dit??
en nou in het nederlands alstublieft :D
SweetxBaby
25-07-2002, 10:24
Mannen hebben vaker hun gevoelens beter onder controle dan de vrouwen. Mannen kunnen gemakkelijker bij een vrouwe zijn emoties negeren en soms is hij op een koele manier reageren. Mannen lijken vaak een beetje jongensachtig of heel gewoon, maar ze zijn meestal raadselachtig.
Klopt dit??
je hebt gelijk....maar je hebt ook vrouwen die soms hun gevoelens onder controle hebben......
maar weet je wat ik nou jammer vind
jongens doen altijd stoer en zo en laten hun gevoel niet blijken...
voorbeeld: mijn vriendin had een vriend ze hield veel van hem....
zij liet het ook echt blijken en zo..met smsjes en briefjes en nog veel meer...
maar hij .......niet die deed gewoon cool.....en bleef maar koeltjes reageeren...
totdat mijn vriendin het zat werd en het uitmaakte..
maar toen....begon ie wel zijn gevoelens te uiten ....
maar ja toen was het te laat...want mijn vriendin is zo,n iemand die geen tweede kansen meer geeft ookal houd ze nog zoveel van jou..
Xperience
25-07-2002, 10:27
Klopt dit??
Hmmm, komt me bekend voor deze woorden!! :D ;)
SweetxBaby
25-07-2002, 10:27
sommige meisjes beginnen gelijk te huilen en te zeggen ik hou van je....
en wat denk je dat de reactie van een man is......tvoeeeeeeeeee waarom huil je doe niet zo kinderachtig man....
ben je je gevoelens aan het uiten ..is het weer niet goed..
wallah SOMMIGE mannen snap ik niet
SweetxBaby
25-07-2002, 10:28
he schrpioentje.....
het is ECHT NIET verboden om comentaar te geven... :D
dus waar wacht je op meid ;)
Schorpioentje
25-07-2002, 10:28
Origineel gepost door sweetbaby
je hebt gelijk....maar je hebt ook vrouwen die soms hun gevoelens onder controle hebben......
maar weet je wat ik nou jammer vind
jongens doen altijd stoer en zo en laten hun gevoel niet blijken...
voorbeeld: mijn vriendin had een vriend ze hield veel van hem....
zij liet het ook echt blijken en zo..met smsjes en briefjes en nog veel meer...
maar hij .......niet die deed gewoon cool.....en bleef maar koeltjes reageeren...
totdat mijn vriendin het zat werd en het uitmaakte..
maar toen....begon ie wel zijn gevoelens te uiten ....
maar ja toen was het te laat...want mijn vriendin is zo,n iemand die geen tweede kansen meer geeft ookal houd ze nog zoveel van jou..
Dat is dan zijn eigen schuld, moet hij maar niet stoer doen.
Af en toe is het te laat......
Schorpioentje
25-07-2002, 10:29
Origineel gepost door Xperience
Hmmm, komt me bekend voor deze woorden!! :D ;)
Oh ja.....vertel eens......:hihi:
Schorpioentje
25-07-2002, 10:32
Mannen lijken vaak een beetje jongensachtig of heel gewoon, maar ze zijn meestal raadselachtig.
Dit klopt, je denkt dat ze simpel zijn, maar opeens komen andere dingen naar boven, en dan begrijp ik helemaal niks meer van :confused:
SweetxBaby
25-07-2002, 10:32
Dat is dan zijn eigen schuld, moet hij maar niet stoer doen.
Af en toe is het te laat......
helemaal mee eens....trouwens je had hem moeten horen over de telefoon.....ik heb me kapot gelachen...
en zoals ze soms zeggen ...je beseft niet wat ze waard is totdat je haar kwijt bent ;)
SweetxBaby
25-07-2002, 10:33
Dit klopt, je denkt dat ze simpel zijn, maar opeens komen andere dingen naar boven, en dan begrijp ik helemaal niks meer van :confused:
jajaj mannen zijn gewoon onbegrijpelijke wezen:melig:
Xperience
25-07-2002, 10:33
Oh ja.....vertel eens......:hihi:
Weerrrr? :rolleyes: :jeweetog:
Schorpioentje
25-07-2002, 10:35
Origineel gepost door sweetbaby
jajaj mannen zijn gewoon onbegrijpelijke wezen:melig:
Tja......vrouwen zijn van venus en mannen van Mars.
Venus; liefde, eenwording, contact met anderen
Mars; voor zichzelf opkomen, energie en vechtlust....
Klopt wel een beetje :D
Schorpioentje
25-07-2002, 10:36
Origineel gepost door Xperience
Weerrrr? :rolleyes: :jeweetog:
Zo makkelijk kom je niet van me af :hihi:
Ik ga hier nog wel op in.
SweetxBaby
25-07-2002, 10:37
Tja......vrouwen zijn van venus en mannen van Mars.
Venus; liefde, eenwording, contact met anderen
Mars; voor zichzelf opkomen, energie en vechtlust....
Klopt wel een beetje :D
you go girl:melig:
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.