Bekijk originele versie : Baby legergroene ontlasting??
Salaam alaikom,
Ik ging me baby net verschonen en schrok een beetje van de vreemde kleur van zijn ontlasting...Wat kan de oorzaak hiervan zijn??
Is normaal, meeestal als ze een beetje verkouden zijn.
Of het ligt aan zijn voeding/of de jouwe als je bvoeding geeft.
Niks om je druk te maken/
f_mouslima2
12-04-2007, 23:40
ik wou gelijk zeggen: SPINAZIE:D
maar zag toen dat je kindje pas 1 mnd is en dus alleen aan de melk is..:hihi:
ik weet t ook ni.. denk idd zoals mmu zei koutje gevat ofzo.. alst alleen ontlastig is en geen temp. verhoging enz is er niks aan de hand inshalalh..
_DeWareJacob_
13-04-2007, 00:16
Salaam alaikom,
Ik ging me baby net verschonen en schrok een beetje van de vreemde kleur van zijn ontlasting...Wat kan de oorzaak hiervan zijn??
Dit is heel normaal, maak je hier totaal geen zorgen over ;)
gegroet,
DWJ
Soekran voor jullie reacties :kus:
Maroc_Meissie
13-04-2007, 12:00
Is normaal meid, ik had het een keertje bij mijn kleine toen hij 4 maanden was ik ging meteen naar de weekend arts en die zei dat het normaal is :moe: Daarna never nooit meer voorgekomen.
Mudjahida
13-04-2007, 12:02
dat krijgen sommige kindjes als ze last hebben van krampjes, mijn kleine had er ook vaak last van.. het gaat vanzelf over je hoeft je geen zorgen te maken inshaAllah..
Voorbijgangster
13-04-2007, 12:04
dat krijgen sommige kindjes als ze last hebben van krampjes, mijn kleine had er ook vaak last van.. het gaat vanzelf over je hoeft je geen zorgen te maken inshaAllah..
Hé mop, ben je al in G'tje
mother_to_be
13-04-2007, 12:23
als baby's buikkrampjes hebben is het meestal groene ontlasting...
dus niks aan de hand...
Klopt hij heeft inderdaad last van buikkrampjes, maar hamdoelilah had hij vannacht weer de normale kleur ontlasting.
VaniLLa_flavour
13-04-2007, 13:02
Klopt hij heeft inderdaad last van buikkrampjes, maar hamdoelilah had hij vannacht weer de normale kleur ontlasting.
Alhamdoullilah is je kleintje weer beter!
Waarschijnelijk had hij wat kou gevat. Wat je kan doen is dan zijn buikje insmeren lauwe olijfolie en hem dan inbakeren. Zo zal hij lekker slapen en gaat de kou weg uit zijn buikje. Ook krampjes verminderen door lauwe olijfolie.
liefs:kus:
Alhamdoullilah is je kleintje weer beter!
Waarschijnelijk had hij wat kou gevat. Wat je kan doen is dan zijn buikje insmeren lauwe olijfolie en hem dan inbakeren. Zo zal hij lekker slapen en gaat de kou weg uit zijn buikje. Ook krampjes verminderen door lauwe olijfolie.
liefs:kus:
Soekran habiba :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.