Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat Moet Ik Doen Om Mijn Vader/familie Te Kunnen Vinden

LZN
08-09-2003, 23:38

Hallo mensen... Ik zit met een enorme crisis enik weet echt niet wat ik moet doen. Helaas door omstandigheden ken ik mijn vader en de familie van mijn vaderskant niet...maar ik wil ze zo graag kennen en ik weet echt niet wat ik moet doen...zolang ik nu nog leef mis ik iets heel groots in mijn hart en dat doet veeeel pijn...Wie heeft er zoiets meegemaakt of kent iemand, zou die gene mij dan een goeie raad geven want ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik heb wel een neef van mijn vaderskant gevonden maar hij heeft zelf al jaren geen contact met de familie(zejme fak sger) maar goed WHAT CAN I DO....please give some good advise. Wat ik wel weet is dat hij Najim boudahri (hoe je het ook schrijft) heet en komt uit Den Haag afkomstig uit Berkane Bniz nessen of zoiets. Mensen alvast bedankt...sjokran. Warda.

__WoMaNpOwEr__
08-09-2003, 23:40
ik ozu je graag willen helpen,maar ik weet zelf ook niet wat je kunt doen...misschien naar Berkane gaan en daar naar je familie vragen ofso.......verder weet ik het ook niet egt,maat veel succes he sgta en insallah komt alles geod en zul je je ouders vinden!!!!

oemlaila
08-09-2003, 23:57
Misschien kan de Nederlandse ambasade wat voor je doen :confused: En anders zal het waarschijnlijk een reis naar marokko worden om het daar uit te zoeken. Heel veel succes Insha-Allah zul je hem vinden!

chahidaatje
13-09-2003, 13:19
He dina 17 ik weet hoe het is ben zelf half marokaans/ned. Ene mijn vader en moeder zijn al gescheiden toen ik baby was, mijn vader was er nooit voor mij.... Ik heb hem ook gezocht en via via heb ik hem leren kennen, maar de contact is weer verbroken vanwege zijn vrouw.... Maare als je wil wil ik je graag helpen, want ik weet hoe het is om geen vader in je leven te hebben..... Maar kijk wel uit want het vinden kan ook verdriet mee brengen.... ik heb kennissen in Den-Haag en kan je helpen ik hoor het wel.... Mijn email is saidaatje83@hotmail.com xxxxjes chahida :zwaai:

alhoceima_boy15
13-09-2003, 13:36

ik heb een handje vol familie in den haag maar ze komen helaas niet uit berkane ps : veel succes meid

chahidaatje
15-09-2003, 14:30
nou meid ik steun je graag, ene we msn..... oja en XXXXjes terug :zwaai: