Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ScHaT Ik MiS JOU

Pagina's : [1] 2

sherine
08-09-2003, 23:14

heel erg :( TFOE

sherine
08-09-2003, 23:18
jij bent mijn schat niet ik heb je tog al vertelt wat jij van mij bent :hihi:

Gremling
08-09-2003, 23:19
Origineel gepost door sherine heel erg :( TFOE Ik mis je ook en ik zal deze nacht van de je dromen :D :hihi: Verveling slaat toeeee!!!!!!! :D

babyboy
08-09-2003, 23:21
Origineel gepost door sherine jij bent mijn schat niet ik heb je tog al vertelt wat jij van mij bent :hihi: ooh ik d8 al, dat je vreemd ging :o maar nu is mijn hart weer gerust, en ik mis jou ook :D

sherine
08-09-2003, 23:24

al mijn fans....:p nou kijk temsamni is mijn ****,,voor als ik bij joutekort kom ;) enneh tweetylove...met hem had ik trio met beyonce.. en jij bent gewoon me ECHTE liefde,,maar ze kunnen me niet loslaten.. ewa je moest ook eens weten wat voor vriendin jij heb :stout: en hoeveel mensen jaloers op jantje zijn :blauwkus:

babyboy
08-09-2003, 23:26
Origineel gepost door sherine al mijn fans....:p nou kijk temsamni is mijn ****,,voor als ik bij joutekort kom ;) enneh tweetylove...met hem had ik trio met beyonce.. en jij bent gewoon me ECHTE liefde,,maar ze kunnen me niet loslaten.. ewa je moest ook eens weten wat voor vriendin jij heb :stout: en hoeveel mensen jaloers op jantje zijn :blauwkus: hahahaha, maar sorry dat ik meer aandacht had besteed aan beyonce tijdens ons trio :D was wel lekker :)

achie25
Origineel gepost door sherine heel erg :( TFOE Aaaaaaah, mis jou ook schatje.. het doet mij ook veel pijn :p

sherine
of nie :stout: ach ja zou ik ook doen als je eindelijk je zin krijgy en ze heb all1 maar oog voor mij :ego:

babyboy
08-09-2003, 23:29
Origineel gepost door temsamni A waloooeeeee...kwil geeneens...laat mij erbuiten a mafkezen! Heb mijn eigen wijffen! alvast 1 concurrent minder :D

Shahinez
08-09-2003, 23:30
Origineel gepost door JANACHMED :Iluvu: watisdat tussen jou en die jonga :kwaad: :kwaad: he watisdat achtermerug spele met temsamni? :kwaad: willie willie nerri nerri !!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb jou gemist ... Hahaha strakjes komen onze barbies weer in leven en zeggen ze dat we hopeloos zijn

babyboy
08-09-2003, 23:30
maar ik ga slapen, moet vroeg opstaan. sherine, tot de volgende trio. en temsemni en janachmed, thalla :)

sherine
08-09-2003, 23:47
duh :rolleyes: ya vraag die andere zijn onderdrukte obsessies lusten.... jij bent en blijft altijd jantjuhhh dusseh miss brown sweetnes effe een eindje verder :p kunnen we beginnen :stout: want ik heb zin om de liefde te bedrijven

Shahinez
08-09-2003, 23:49
Origineel gepost door JANACHMED ik moest effe nadenken :giechel: die kindertjes van vanmiddag :) kijk daar is ie weer !(ava) :D :zwaai: Jah die kindertjes effectief ... trouwens vind je die okay mijn avatar?Strax krijg ik weer opmerkingen van hé jij bent een h.oer je laat je foto zien enzow bla bla bla

Shahinez
08-09-2003, 23:50
jah wat is er met brown sweetness ... jij wilt liefde bedrijven okay cool,sorry dat ik je in de weg sta :verdriet:

sherine
08-09-2003, 23:59

je avatar is wel ok..dus misschien mag je wel een keer meedoen... sorry ben nu nog te hebberig :stout:

Pagina's : [1] 2