Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kijk waar mensen het ja-woord geven!!!!!!!!

babyboy
08-09-2003, 22:42

Noorse geliefden trouwen in telefooncel OSLO - Een Noors stel heeft elkaar zaterdag in een telefooncel het ja-woord gegeven na een relatie die uitsluitend bestond uit telefonisch contact. De 35-jarige Grete Irene Myrslett en de 31-jarige Frode Tangedahl Stroemsoe ontmoetten elkaar een jaar geleden via door een datingbureau verstuurde sms-jes, werden over de telefoon hevig verliefd, en kozen ieder in hun eigen stad een trouwring uit, bellend vanuit de juwelierszaak. Pas daarna stapte Myrslett in het vliegtuig naar de andere kant van Noorwegen om haar verloofde te ontmoeten. Het huwelijk van de telefoongeliefden viel samen met het zeventig jarig bestaan van de telefooncel in Noorwegen. Ter ere daarvan heeft staatstelecombedrijf Telenor ASA de kosten voor de bruiloft en de huwelijksreis betaald. het wordt steeds gekker, laatst had iemand nog iemand ten huwelijk gevraagd in de ruimte :hihi: het waren astronauten :D en nu in een telefooncel. dus voor de mensen die via internet hun liefde hebben gevonden, moeten hun ja-woord in een internet-café geven. waar gaan ze naar toe :confused:

Studje
08-09-2003, 22:48
Wat lief !!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil heeeeeeel graag het ja-woord zeggen als ik aan 't bungy-jumpen ben :D

babyboy
08-09-2003, 22:54
Origineel gepost door M1noes Wat lief !!!!!!!!!!!!!!!! Ik wil heeeeeeel graag het ja-woord zeggen als ik aan 't bungy-jumpen ben :D :D

Studje
08-09-2003, 23:00
Origineel gepost door sweet_boy :D Wordt het in plaats van helllluppppp.......jaaaaaa ik willlllll :hihi: 'k mag lekker verder dromen :rolleyes:

babyboy
08-09-2003, 23:03

Origineel gepost door M1noes Wordt het in plaats van helllluppppp.......jaaaaaa ik willlllll :hihi: 'k mag lekker verder dromen :rolleyes: als ik je droom waar maak, heb ik je dan veroverd?

babyboy
08-09-2003, 23:13
Origineel gepost door temsamni Zij is te gatar...kan je niet zomaar veroveren! Moet je wel een stuk meer doen dan van 100 meter hoog met een draadje aan je been springen om haar te veroveren! ;) ik koop ook nog een tandenborstel voor haar, dan heb ik haar wel veroverd. :D wat wilt een vrouw nog meer :)

Shahinez
08-09-2003, 23:15
IS toch speciaal wollah ...