Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie van de moedertjes?

changewomen
12-04-2007, 12:47

wie van de moeders hier wil of is ook aan een studie begonnen? zo jah hoe doe je dat met je kids.. ook voor de dames die willen gaan studeren wat zijn jullie plannen?

insaan_3aadi
12-04-2007, 12:49
De komende 20 jaar insha Allah geen studie en/of werk voor mij :moe: moet eerst wat kindertjes opvoeden enzo :moe:

changewomen
12-04-2007, 12:52
De komende 20 jaar insha Allah geen studie en/of werk voor mij :moe: moet eerst wat kindertjes opvoeden enzo :moe: :hihi: :goedzo: is harstikke goed toch? ik heb dan ook 2kindjes maar wil toch aan een studie beginnen en zal zwaar worden maar het lijkt me ook wel lekker om te studeren..

supertje
12-04-2007, 12:53
De komende 20 jaar insha Allah geen studie en/of werk voor mij :moe: moet eerst wat kindertjes opvoeden enzo :moe: Mabrouk a3liek!!:banana: Leuk joh..hoeveelste kindje word het inshAllah Topicstarter: ik ben zwanger en studeer ook nog..als het kindje er straks is inshAllah dan blijft het twee dagdelen bij mijn man (studeert ook nog dus flexibel) en dan ga ik naar school..overige dagen ben ik gewoon thuis en mocht ik een van die dagen ook thuis willen blijven dan doe ik dat gewoon..met zelfstudie kom je ook een eind:) Allahie 3awnek!

insaan_3aadi
12-04-2007, 12:54

:hihi: :goedzo: is harstikke goed toch? ik heb dan ook 2kindjes maar wil toch aan een studie beginnen en zal zwaar worden maar het lijkt me ook wel lekker om te studeren.. Allah i3awan!

ayat20
12-04-2007, 12:55
InshaAllah zal ik volgend jaar beginnen met mijn opleiding (SPW). (Heb het nooit kunnen afronden) :moe: Gair inshaAllah

insaan_3aadi
12-04-2007, 12:56
Mabrouk a3liek!!:banana: Leuk joh..hoeveelste kindje word het inshAllah Topicstarter: ik ben zwanger en studeer ook nog..als het kindje er straks is inshAllah dan blijft het twee dagdelen bij mijn man (studeert ook nog dus flexibel) en dan ga ik naar school..overige dagen ben ik gewoon thuis en mocht ik een van die dagen ook thuis willen blijven dan doe ik dat gewoon..met zelfstudie kom je ook een eind:) Allahie 3awnek! Allah ibarak fiek en jij ook mabroek :banana: Wordt insha Allah mn 3e :o Nope zit er niet in voor mij studeren (ben nooit een studiebol geweest, ik wilde trouwen en heel veel kinderen krijgen :hihi: en als een big Mamma door het leven gaan :banana: ) ik laat dat studeren en werken etc wel aan mijn man over :giechel: Dames RESPECT :goedzo:

changewomen
12-04-2007, 12:57
InshaAllah zal ik volgend jaar beginnen met mijn opleiding (SPW). (Heb het nooit kunnen afronden) :moe: Gair inshaAllah is het je 1e kindje? enneh waar blijft je kindje als ik vragen mag?

MOHABBATEIN
12-04-2007, 12:59
Ik studeer en heb een zoontje van bijna 3 jaar. Mijn zoontje gaat 4 dagen naar het kdv en 1 dag naar me moeder. Zo heb ik het geregeld... Het kan hardstikke makkelijk hoor studeren en kinderen..alleen moet je goed kunnen plannen en een houvast hebben.