Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Foto's uit het vorige huwelijk

Pagina's : [1] 2 3

Solid
08-09-2003, 22:31

deze vraag is eigenlijk gericht aan mensen die eerder zijn getrouwd met een andere persoonmet wie ze nu getrouwd zijn of degene die gescheiden zijn. wat betreft de trouwfoto's van het vorige (mislukte) huwelijk, bewaren jullie die nog steeds of gooi jullie het gelijk weg of steken jullie die in de vik?!?!? wat doen jullie ermee??? zouden jullie het nog bewaren?? zou jou echtgenot(e) het pikken???? groetjes :zwaai:

sahira
08-09-2003, 22:35
Origineel gepost door Solid deze vraag is eigenlijk gericht aan mensen die eerder zijn getrouwd met een andere persoonmet wie ze nu getrouwd zijn of degene die gescheiden zijn. wat betreft de trouwfoto's van het vorige (mislukte) huwelijk, bewaren jullie die nog steeds of gooi jullie het gelijk weg of steken jullie die in de vik?!?!? wat doen jullie ermee??? zouden jullie het nog bewaren?? zou jou echtgenot(e) het pikken???? groetjes :zwaai: ik heb ze niet...mij ex heeft ze bewaard... :kwaad:

hayatoe
08-09-2003, 22:36
Ik zou ze gewoon bewaren...in een doos en op de zolder zetten!!! Je weet maar nooit misschien komen ze ooit wel weer van te pas :stout:

Solid
08-09-2003, 22:40
ik denk zelf dat men ze eerder weggooit dan bewaart, vooral als je net gescheiden bent, wil je die woede op iemand africhten. en als je opnieuw gaat trouwen, dan kan je ze maar beter weggooien, anders ga je moeilijkheden ondervinden met jou man.

SweetRose
09-09-2003, 00:03

Kzal eens aan m'n zus vragen wa ze ermee heeft gedaan..maar kdenk dat ze die in de fik heeft gestoken ...

SAMMYGIRL
09-09-2003, 00:05
Inderdaad, kdenk niet dat je man/vrouw het op prijs zou stellen. Maar hoe zit het dan met foto's waarop je met je man/vrouw staat maar ook met je kinderen (voorzover je ze (zou) hebt(ben) ).:maf2: Scheur/knip je zijn/haar gezicht er vanaf?:hihi: -sammygirl-

Anya
09-09-2003, 09:43
ik zou ze allemaal weg gooien....maar ik ben dan ook geen foto-fanaat, ik haat foto's!

Itsjustme
09-09-2003, 10:11
ik zou bij god niet weten waarom ik ze moet bewaren???? aan de mooie momenten or something like that??? hell no!!!! maktebs allah i 3awinie oe 3awniek vriend!!!

LQwaad4life
09-09-2003, 10:43
die van mijn vorige huwelijk heb ik weg gegooid

Nala
09-09-2003, 11:03
Mijn portret foto´s heb ik nog.....zijn kop heb ik overal verwijderd.... En ik vind dat ik mijn foto´s ook mag houden van me zelf...moet later niet moeilijk over gedaan worden vind ik...is niet nodig...

TwinkleEye_19
09-09-2003, 14:52
Origineel gepost door Solid deze vraag is eigenlijk gericht aan mensen die eerder zijn getrouwd met een andere persoonmet wie ze nu getrouwd zijn of degene die gescheiden zijn. wat betreft de trouwfoto's van het vorige (mislukte) huwelijk, bewaren jullie die nog steeds of gooi jullie het gelijk weg of steken jullie die in de vik?!?!? wat doen jullie ermee??? zouden jullie het nog bewaren?? zou jou echtgenot(e) het pikken???? groetjes :zwaai: Mijn nicht had alle foto's verscheurd en fotorolletjes die ze nog moest ontwikkelen wergegooid... Stapel foto's had ze en niet 1 bewaard, ook al stond hij er niet op...ze moest en zal alles gewist hebben :(

Solid
10-09-2003, 00:03
wayaaw wayaaw, de ne scheurt zijn hoofd eraf en de andere steekt hem in de vik. waar gaat dit heen?! is er niemand ie zegt van "nou, ik bewaar ze toch wel ondanks al die minpunten?!

Abidaminjus
10-09-2003, 09:38
Ondanks alles zou ik toch wel de fotos bewaren en ergens op zolder stoppen en eens in de zoveel jaren die herinneren op halen die je met hebt. T klinkt raar maar je hebt toch wel wat met elkaar gedeeld en ook als je van elkaar hebt gehouden en ondanks alle minpunten Groet, Abida

TwinkleEye_19
10-09-2003, 09:44
Origineel gepost door Abidaminjus Ondanks alles zou ik toch wel de fotos bewaren en ergens op zolder stoppen en eens in de zoveel jaren die herinneren op halen die je met hebt. T klinkt raar maar je hebt toch wel wat met elkaar gedeeld en ook als je van elkaar hebt gehouden en ondanks alle minpunten Groet, Abida Dat zeg je omdat je het niet hebt meegemaakt...Niet alle scheidingen worden uitgepraat en met z'n tweeen besloten... D'r zijn ook gedwongen scheidingen...waarbij ze elkaar wel kunnen vermoorden...zulke herinneringne haal je niet graag op ;)

Solid
10-09-2003, 21:01

Twihnkeleye.. je hoort wel gekke verhalen, je moet het zelf ervaren en dan pas zelf oordelen. ik vraag me af van de islam ervan vindt is er geen Cyber imam aanwezig.. sommige gaan zeggen dat foto's sowieso haram en dus weggeooid moeten worden.

Pagina's : [1] 2 3