Bekijk originele versie : Mijn kind is 3 geworden..maar weet niet wat te kopen
Salaam mensen..
Misschien hebben jullie een suggestie voor mij..maar thuis weten wij nog niet wat we voor onze 3 jarige jongen moeten kopen voor zijn verjaardag..hij is vandaag 3 jaar geworden..maar we gaan het zaterdag vieren..
Alleen welke kado..
Wie geeft nu MJ raad..thanks
LELIJKERD
24-07-2002, 23:00
CD VAN K3
:D
is toch bekend daar in belgie bij jullie
Missrapster
24-07-2002, 23:02
Brandweerauto,driewieler,voorleesboekje.
Kinder autorace-baan,videobanden(tekenfilm/sprookjes) enzo kan ik wel verder gaan.Iets van de teletubbies,jellebies misschien?
LieveMeisje
24-07-2002, 23:03
een PLAYSTATION 2 :D
loubna170
24-07-2002, 23:04
zo een auto
die kan rijden ik weet niet hoe die heten maar die zijn echt leuk
Missrapster
24-07-2002, 23:06
haha Lelijkerd cd van K3 is dat niet iets voor meisjes?
Je kan ook een computerspelletje kopen.Of kwartet dan krijgt hij een beter geheugen dan een normaal kind van 3jaar.Je moet wel uitkijken dat hij het niet op eet.
EsteeLauder01
24-07-2002, 23:07
Misschien een paar nieuwe degelijke schoentjes...op die leeftijd ravotten ze graag.
Een fiets, een kader met z'n held (als 'm die heeft) voor in z'n slaapkamer, een cd-rom om wat te leren op de pc (als de pc vrij is welteverstaan :D ), video van z'n lievelingstekenfilms of -acteurs (Plop bijv.).. ;)
weet je wat je het beste kan doen. vertel hem dat ie dit keer totally zelf zijn cadeau mag uitzoeken.breng em dan naar een speelgoedwinkel en dan kiest ie zelf uit. NIEMAND die ontevreden is..taraaaaaaaa
doe ik altijd bij m'n zusje als ik geen raad weet
Missrapster
24-07-2002, 23:08
een foto van jou,je vrouw/vriendin en jullie zoontje samen
Toen ik 3 was kreeg ik voor sinterklaas een playmobile autogarage, daar speelde ik nog mee toen ik 9 was, toen moest ik hem afstaan aan mijn nichtje
:verdriet: ben er nog steeds niet overheen
Origineel gepost door LieveMeisje
een PLAYSTATION 2 :D
Thanks, thanks people...
Hij speelt nu op de GameCube van Nintendo...............van zijn grote zus en broer...
Als ik hem vraag wat hij graag wil..dan is zijn antwoord, een grote vliegtuig, fiets, een grote auto,..alles wat groot is :D
Maar ik ben er nog niet uit :(
Origineel gepost door rebel
GEEF EM MAAR EEN DIKKE KUS VAN MIJ!
Als dat geen pracht-kado is weet ik het ook niet meer...... :D
zal ik doen rebel..thanks you girl
Origineel gepost door Rules
weet je wat je het beste kan doen. vertel hem dat ie dit keer totally zelf zijn cadeau mag uitzoeken.breng em dan naar een speelgoedwinkel en dan kiest ie zelf uit. NIEMAND die ontevreden is..taraaaaaaaa
doe ik altijd bij m'n zusje als ik geen raad weet
Moet ik niet proberen met onze zoon morad..deze jongen telt voor 3, hij wil veel speelgoed en weet ook alleen de dure modellen te kiezen :D
Dus, een écht dure zaak..
yasmine85
24-07-2002, 23:29
alvast gefeliciteerd...
ik kan nix meer toevoegen aan de ideetjes van anderen.... misschien kan je zo'n auto kopen waar hij zelf in kan rijden, zo'n soort vrachtwagen ofzo, waar hij dan zelf in kan zitten... die dingen zijn wat lager dan een fiets, dus valt hij minder snel...
veel succes nog!!!
kiss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.