Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Shonmak

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LELIJKERD
24-07-2002, 22:39

JA HOOORRRR IK HEB VANDAAG SAMEN MET MIJN BRO HET HUIS SCHOONGEMAAKT JA LACH MAAR, TOCH BEN IK PROUD MIJN BRO HEEFT GEDWEILT (KAPOT LACHEN, ECHTE NURDO) IK HEB ALLE KAMERS GESTOFZUIGT EN DE BADKAMER GEBOENT. JE WEET TOCH, OUDERS ZITTEN IN MAROKKO, DUS HET HUIS MOET SCHOON BLIJVEN EN NU STAAT ER EEN BERG AFWAS IN DE KEUKEN WELKE DAME STELT ZICH VRIJWILLIG VOOR ? :D

LELIJKERD
24-07-2002, 22:43
nee niks opscheppen, je weet toch, het is onze taak niet en als we het goed hebben gedaan zijn we gewoon trots !! klaar is keer , gewoon TROTS

loubna170
24-07-2002, 22:44
hahaha klote is dat he mijn ouders zijn ook op vakantie maar wij verdelen gellukig de taken zouden jullie ook moeten doen oh ja wij hebben een vaatwas hahaha

LELIJKERD
24-07-2002, 22:46
nee wij hebben geen vaatwas TE DOER !! maar ik ben alleen met mijn broer thuis, dus echt verdelen gaat moeilijk maar die afwas wacht nog steeds !!!

yasmine85
24-07-2002, 22:47

nu weet jij ook hoe wij meiden ons voelen, en hoe je moeder zich voelt die altijd jullie rotzooi op moet ruimen... als ik mijn broers hier thuis laat, wil ik echt niet weten hoe het eruit ziet als ik thuiskom, ze ruimen volgens mij echt nix op!!! dus lelijkerd :goedzo: kiss

LELIJKERD
24-07-2002, 22:51
NEE WIJ MOETEN WEL, WANT MIJN TANTE (ZUS VAN MIJN MA) KWAM GISTEREN LANGS (ZEIKWIJF) ZEGT ZE "WIELIEEEE DAR GENZA !!! " EN JE WEET , BERICHT GAAT SNEL NAAR MAROKKO, VLUGGER DAN EEN STRAALJAGER, DUS SNEL HUIS SCHOONGEMAAKT VOORDAT ME MA WAT ZEGT !

Missrapster
24-07-2002, 22:52
hahaha dat vind ik nou wel leuk/lief en schattig van jongens dat ze toch huishouden.Ik zou je graag willen helpen ,maar ik heb zelf hulp nodig

yasmine85
24-07-2002, 22:53
oh dus vandaar.... ewa afwas is toch niet zo moeilijk... doe het samen dan ben je sneller klaar... eentje doet afwasmiddel op de glazen enzo... ander wast ze af en dan samen afdrogen...!!! teamwork heet dat :p kiss

aSunnyFriend
24-07-2002, 23:01
yasmine zullen we een keer samen afwassen ?? Salahdin

LieveMeisje
24-07-2002, 23:02
ik willlllllllllllllllllllllllll AFWASSSSSSSSSSSSSSSSSEN :hihi: maar helaas we hebben een vaatwazzerrrrrr!!!!!!!!!!!!

LELIJKERD
24-07-2002, 23:03
makkelijk praten voor jullie laatst had ik een koffiepot kapot laten vallen, mij ma was razend, het was een dure geerfde serviese (ik klink nu net als een verwende tata)

LELIJKERD
24-07-2002, 23:04
Origineel gepost door LieveMeisje ik willlllllllllllllllllllllllll AFWASSSSSSSSSSSSSSSSSEN :hihi: maar helaas we hebben een vaatwazzerrrrrr!!!!!!!!!!!! tasss zehma iedereen heeft een vaatwasser safie klaaaar ik ga ook ervoor sparen, (kadotje voor mama)

LieveMeisje
24-07-2002, 23:06
Origineel gepost door LELIJKERD tasss zehma iedereen heeft een vaatwasser safie klaaaar ik ga ook ervoor sparen, (kadotje voor mama) Mezjaaaaaaan :goedzo: je moeder zal wel blij mee ;)

Missrapster
24-07-2002, 23:11
kadootje voor mama of een kadootje voor jezelf?

LELIJKERD
24-07-2002, 23:13

zehma ik moet elke dag afwassen, dat doet mijn moeder meskiena, die zussen van mij doen geen ene moer, bij nader inzien, koop ik helemaal geen vaatwasmachine, want anders is het nog makkelijker gesteld voor me zussen ! gun ik ze niet :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6