Bekijk originele versie : Ben ik de enige met bindingsangst????????
Je denkt ben ik de enige die het heeft, ik heb het nu al bijna 5 jaar en elke keer wanneer je denkt, eindelijk ik heb het niet meer, slaat het weer toe en komt het in volle ornaat weer terug.
Herken je dit??????????????????
Benz die zich toch zorgen maakt. :confused:.
chicamaroquia
08-09-2003, 20:59
Nee, heb er geen last meer van, maar had het vroeger wel heel erg! Het benauwde me gewoon, kreeg er een soort van claustrofobisch gevoel van! :o
laydeeh2die4
08-09-2003, 21:09
same over here sis :rolleyes:
chicamaroquia
08-09-2003, 21:09
Toen ik verliefd werd (en ik heb 't over echte liefde, geen bevlieging!) en diegene ook heel veel moeite had om zich te binden. Hij had het om andere redenen dan mij. (als je dat wil weten pm ik 't wel, ik vertel dat liever niet aan iedereen... :o) Toen is het langzaam verdwenen. Maar soms, als ik in bed lig en aan hem denk dan krijg ik buikpijn en voel een golf van misselijkheid. Of dat door bindingsangst komt of door de angst om hem kwijt te raken weet ik niet helemaal. Volgens mij is het soms het een en soms het andere...
Exotique
08-09-2003, 21:15
Benzie sweetyyyyyyyyyyyyyyy
T komt door de ervaringen die je in het verleden hebt meegemaakt....en op de een of andere manier heb je die nog steeds niet verwerkt en zo stoot je iedereen af die interesse in je heeft...The cute guys dan he. Ik weet dat je zekers niet op je mondje bent gevallen tegen de gasten die voor mijn part naar de hel kunnen lopen (je weet wie ik bedoel)
Exotique
08-09-2003, 21:18
Gewoon angst dat het verkeerd gaat lopen enzo. Maar in het leven heb je nix zelf in de hand lieverd. Hoe graag je ook wilt dat sommige dingen ZO lopen...het kan toch de andere kant opgaan. Snappie?
Just look at me...en je hebt al antwoord. Alsof mijn leven is gegaan op de manier hoe IK het wilde...toch? Het kan allemaal zo raar lopen...van de 1 op de andere dag.
Exotique
08-09-2003, 21:19
Hoe je er vanaf komt? Openstaan voor iemand anders....en diegene de tijd en de moeite geven die hij verdient. And time sweety.
TIJD HEELT ALLE WOnDEN....
Exotique
08-09-2003, 21:39
Die gast krijgt dan een heel ander beeld van je....terwijl je helemaal niet zo bent. That just ain't Galty Benz.....
Probeer er svp gewoon open voor te staan...en ga van het goede/positieve uit. Als je dat niet doet, zal je je hele leven met dit angst blijven.
Exotique
08-09-2003, 21:56
Waar je dan begint? Nou stel, je komt een leuk, sympathiek jongen tegen en je eerste indruk over em is okay. Je zou em dus best willen leren kennen..maar ergens houdt dit je tegen. Je moet dus gewoon denken "Ik ga er gewoon voor, leer hem kennen met positieve bedoelingen" ga vooral GEEN negatieve denkbeelden krijgen....want dan ben je weer terug bij af.
JUST STAY POSITIVE sweety.....kweet tis moeilijk...maar jah. Als je iets wilt bereiken...moet je er gewoon voor gaan. Gewoon de confrontatie aangaan! Je zal merken dat je sterker en sterker wordt....en dan wordt je weer de Benzje like she always was.
En het zit inderdaad diep lieverd...en het is aan JOU om hem boven water te laten komen. Snappie?
chicamaroquia
08-09-2003, 21:59
:rolleyes:
Niet iedereen denkt net als jij...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.