Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kots kots kots

Pagina's : [1] 2 3

Bachelorette
08-09-2003, 20:54

Hoe mensen denken te kunnen zeggen dat een meisje met hoofddoek niks meer mag...aachhh wat word ik daar misselijk van zeg. Ja, het is wel zo dat wij misschien een stapje verder zijn, omdat we hoofddoek dragen, maar dat wil niet zeggen dat we ALLES in een keer goed kunnen doen. Dat een meisje scheldt of makeup draagt of met jongens praat...wil niet zeggen dat ze schijnheilig is!!! wanneer leren mensen het verschil???? :jammer:

Ouidath
08-09-2003, 20:56
:hoera: thanx eindelijk iemand die het weet te verwoorden :hoera: aangezien we nu een hoofddoek dragen moeten we maar onderdanig zijn:rolleyes:

Sanela
08-09-2003, 20:59
ik Draag wel geen hoofddoek.. Maar ik weet wel hoe jullie je voelen! veel liefst sanela

Bachelorette
08-09-2003, 21:00
Origineel gepost door Ouidath :hoera: thanx eindelijk iemand die het weet te verwoorden :hoera: aangezien we nu een hoofddoek dragen moeten we maar onderdanig zijn:rolleyes: :D die stap is al moeilijk genoeg in deze rotsamenleving en onze medemoslims maken het alleen moeilijker....:jammer:

Ouidath
08-09-2003, 21:02

iwa ja :jammer: ze denken dat als je een hoofddoek draagt dat je niets meer mag en alleen onderdanig moet zijn. maar we hebben ook een mening. en soms ook onze dag niet.

Bachelorette
08-09-2003, 21:08
opeens reageert er niemand meer :rolleyes: stelletje hypo's

Ouidath
08-09-2003, 21:08
tjah die heb je er ook tussen zitten:)

Bachelorette
08-09-2003, 21:11
ja idd, maar goed, ze moeten zelf weten, net zoals ik doe wat ik wil :)

Ouidath
08-09-2003, 21:15
jep:goedzo:

SwEeT_ShOrTy
08-09-2003, 21:16
Origineel gepost door Bachelorette Hoe mensen denken te kunnen zeggen dat een meisje met hoofddoek niks meer mag...aachhh wat word ik daar misselijk van zeg. Ja, het is wel zo dat wij misschien een stapje verder zijn, omdat we hoofddoek dragen, maar dat wil niet zeggen dat we ALLES in een keer goed kunnen doen. Dat een meisje scheldt of makeup draagt of met jongens praat...wil niet zeggen dat ze schijnheilig is!!! wanneer leren mensen het verschil???? :jammer: Bla Bla Bla........... Als je hoofddoek draagt, doe het dan ook goed! Als je hoofdoek draagt, dan ben je blijkbaar (volgens jezelf) in staat om een goede moslima te zijn! Dus geen smoesjes, als je een echte moslima bent en je hoofdoek op de goede manier draagt, dan zou je ook geen opmerkingen krijgen over make-up enz! Sommige mensen realiseren zich gewoon niet, wat het dragen van een hijab inhoudt! het gaat niet alleen om een doek op en om je hoofd, maar het moslima zijn in je hart en dus ook de goede beslissingen nemen over je manier van leven dat gebaseert moet zijn om een goede moslima te zijn. :)

Ouidath
08-09-2003, 21:20
slaatnergensop

moiself
08-09-2003, 21:21
Origineel gepost door SwEeT_ShOrTy Bla Bla Bla........... Als je hoofddoek draagt, doe het dan ook goed! Als je hoofdoek draagt, dan ben je blijkbaar (volgens jezelf) in staat om een goede moslima te zijn! Dus geen smoesjes, als je een echte moslima bent en je hoofdoek op de goede manier draagt, dan zou je ook geen opmerkingen krijgen over make-up enz! Sommige mensen realiseren zich gewoon niet, wat het dragen van een hijab inhoudt! het gaat niet alleen om een doek op en om je hoofd, maar het moslima zijn in je hart en dus ook de goede beslissingen nemen over je manier van leven dat gebaseert moet zijn om een goede moslima te zijn. :) heej meis ik geef je gelkijk maar zij heeft ook gelijk!! Ik bedoel als je zegt ik ben moslim mag je geen haram daden verrichten. Maar tog oordelen deze mensen die zich moslim noemen maar wel haram daden verrichten zich met de meidde die ene hoofddoek dragen en verkeerde dingetjes doen het gaat niet alleen over meidde met hoofddoek mensen maar over een moslim ALS JE Jezelf moslim noemt moet je ook geen haram dingen doen . En helaas zijn er niet zoveel mensen meer die zich geheel afzonderen van het haram leven

Bachelorette
08-09-2003, 21:23
Origineel gepost door SwEeT_ShOrTy Bla Bla Bla........... Als je hoofddoek draagt, doe het dan ook goed! Als je hoofdoek draagt, dan ben je blijkbaar (volgens jezelf) in staat om een goede moslima te zijn! Dus geen smoesjes, als je een echte moslima bent en je hoofdoek op de goede manier draagt, dan zou je ook geen opmerkingen krijgen over make-up enz! Sommige mensen realiseren zich gewoon niet, wat het dragen van een hijab inhoudt! het gaat niet alleen om een doek op en om je hoofd, maar het moslima zijn in je hart en dus ook de goede beslissingen nemen over je manier van leven dat gebaseert moet zijn om een goede moslima te zijn. :) daar kan ik me mee in vinden, maar je kan niet van zwart naar wit....het gaat geleidelijk.... Koran is toch ook niet in een keer openbaard, dat kwam ook per vers. je kan dan ook niet verwachten van een zwak mens dat zij alles in een keer goed doet...je moet het afbouwen anders is de kans groter dat je terugvalt. Sommige mensen veranderen voordat ze hijaab gaan dragen, anderen doen dat erna.... :)

missy_laila
08-09-2003, 21:25
hey meid...waarom zou ze make-up dragen kijk make-up gebruiken heb ik opzich niets tegen, maar waarom dat opvallende met een hoofddoek wil je juist niet opvallen...en trouwens wat heeft het praten met jongens hierbij gebracht denk dat het iets heeel onmogelijks is in deze samenleving..of niet??

SwEeT_ShOrTy
08-09-2003, 21:25

Origineel gepost door moiself heej meis ik geef je gelkijk maar zij heeft ook gelijk!! Ik bedoel als je zegt ik ben moslim mag je geen haram daden verrichten. Maar tog oordelen deze mensen die zich moslim noemen maar wel haram daden verrichten zich met de meidde die ene hoofddoek dragen en verkeerde dingetjes doen het gaat niet alleen over meidde met hoofddoek mensen maar over een moslim ALS JE Jezelf moslim noemt moet je ook geen haram dingen doen . En helaas zijn er niet zoveel mensen meer die zich geheel afzonderen van het haram leven Maar ik neem aan dat als je een hoofddoek draagt je dan de kans neemt om je echt geheel af te zonderen van het haram leven, maar er zijn natuurlijk ook mensen die dat niet doen en de hijab niet zien als een kans om een moslima te worden, niet in woorden maar ook in daden. :)

Pagina's : [1] 2 3