Bekijk originele versie : Wie weet waar ik dit kan doen? Of wie kan dit??
zailashia
11-04-2007, 21:49
Assalamoe Alaikoem allemaal..
Ik wil voor in mn slaapkamer een schilderijtje hebben met mijn naam en de naam van mijn man.. Hij moet niet zo groot zijn..
Wie weet waar ik dat kan doen?? Of wie kan dat doen voor mij??
Het heeft wel haast,,,
Ma3a Salamaaaaaaaa
Siham0sS
11-04-2007, 22:20
ja meid ik marokko kunnen zulke dingetjes wel altijd maar aangezien het haast heeft lukt dat denk ik niet echt...
ik denk wel dat er nederlandse winkeltjes zullen zijn die dat maken ik akn je alleen niet precies zeggen welke
maar heeel veel succes meid;)
xx
zailashia
12-04-2007, 10:59
ja meid ik marokko kunnen zulke dingetjes wel altijd maar aangezien het haast heeft lukt dat denk ik niet echt...
ik denk wel dat er nederlandse winkeltjes zullen zijn die dat maken ik akn je alleen niet precies zeggen welke
maar heeel veel succes meid;)
xx
Dank je wel lieve meid! Ik moet het voor 5 mei hebben inshaAllaah.. En dan lukt het niet nee om het in magreb te laten doen// maar k blijf door zoeken:banana:
Uitnodiging
13-04-2007, 21:26
wa aleikoemoe sallaam,
Wil je de namen geschilderd op een doek of gedrukt op groot formaat?
wa sallaam
zailashia
13-04-2007, 21:44
wa aleikoemoe sallaam,
Wil je de namen geschilderd op een doek of gedrukt op groot formaat?
wa sallaam
Wa alaikoum assalaam..
Mij maakt het niet uit, als het maar mooi is:o En niet zo groot, a3 formaat ofzo
Uitnodiging
14-04-2007, 23:03
Sallaam,
A3 formaat is mogelijk, insha'Allah..
Pm me voor je wensen en wij kijken wat de mogelijkheden zijn.
wa sallaam
sammy342
05-05-2007, 22:17
Rotterdam Zuidplein heb je een winkel die dat doet.
ik had het een keer laten doen in istanbul, met gruwelijke mooie letters... ik zou ff checken Turken kunnen dat dus heel mooi...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.