Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kijk hoe erg, ik ben als klein kind jaren bedrogen!!!

Pagina's : [1] 2

babyboy
08-09-2003, 20:48

door de kerstman die me na honderd kerstliedjes zingen nog steeds geen cadeau heeft gegeven :( :(

chicamaroquia
08-09-2003, 20:49
:verdriet: Dat pik je toch niet hè?! :jammer:

sweet_karima
08-09-2003, 20:49
ooooooohhh zielig... bij deze kerst krijg je een cadeautje van mij...

Sanela
08-09-2003, 20:50
Wahahahahahhaahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaa wohahahahahhaa jij bent gstoord man :stout: :zwaai:

lilmaroc
08-09-2003, 20:53

Origineel gepost door sweet_boy door de kerstman die me na honderd kerstliedjes zingen nog steeds geen cadeau heeft gegeven :( :( je hebt wat geflikt he ..:hihi: zeker aan die baard getrokken :hihi: want iedereen krijgt een cadeau :o

babyboy
08-09-2003, 20:54
Origineel gepost door sweet_karima ooooooohhh zielig... bij deze kerst krijg je een cadeautje van mij... zooo lief, thnx lieverd, maar ik wil van de kerstman een cadeau krijgen. ik heb elke kerst, gedureende 3 dagen niet kunnen slapen, in de hoop de kerstman s'nachts te kunnen betrappen wanneer die mij een cadeau gaat bezorgen, maar hij is nooit gekomen :(

babyboy
08-09-2003, 20:56
Origineel gepost door lilmaroc je hebt wat geflikt he ..:hihi: zeker aan die baard getrokken :hihi: want iedereen krijgt een cadeau :o ik was heel braaf tegen de kerstman, ik heb wel de baard van sinterklaas getrokken, maar niet van de kerstman :) ik heb wel in zijn zakken gezeten, toen hij mij op zijn schoot droeg, hij dacht kleine kinderen zijn lief, maar hij wist niet dat marokkanen anders zijn. helaas vond ik alleen maar een bananenschil in zijn zakken :(

sweet_karima
08-09-2003, 20:58
hoe komt het dan?? aangezien jij toch zoooo sweet bent?

sweet_karima
08-09-2003, 20:58
hoe komt het dan?? aangezien jij toch zoooo sweet bent?

babyboy
08-09-2003, 21:00
Origineel gepost door sweet_karima hoe komt het dan?? aangezien jij toch zoooo sweet bent? nogmaals ik was heel braaf tegen de kerstman, ik heb wel de baard van sinterklaas getrokken, maar niet van de kerstman :) ik heb wel in zijn zakken gezeten, toen hij mij op zijn schoot droeg, hij dacht kleine kinderen zijn lief, maar hij wist niet dat marokkanen anders zijn. :D helaas vond ik alleen maar een bananenschil in zijn zakken :(

Chyhaan
08-09-2003, 21:13
Origineel gepost door sweet_boy door de kerstman die me na honderd kerstliedjes zingen nog steeds geen cadeau heeft gegeven :( :( Wat schattig......... Dit is echt schattig... Ik zie j al helemaal zitten :)

AardBeiPlukker
08-09-2003, 21:18
je moet hem gewoon zelf gaan halen. Dat heb ik ook gedaan.

Geitje
08-09-2003, 21:19
Origineel gepost door sweet_boy door de kerstman die me na honderd kerstliedjes zingen nog steeds geen cadeau heeft gegeven :( :( Wat moet je met de kerstman als je Beyonce hebt? Zij kan je toch cadeautjes geven? Ahum. 'Beyonce is mijn vriendin' Wiens woorden zijn dit ook alweer? *fluitfluitfluit*

SwEeT_ShOrTy
08-09-2003, 21:19
Origineel gepost door AardBeiPlukker je moet hem gewoon zelf gaan halen. Dat heb ik ook gedaan. En toen werd je aardbeiplukker :)

AardBeiPlukker
08-09-2003, 21:21

Origineel gepost door SwEeT_ShOrTy En toen werd je aardbeiplukker :) Nee dat was ik al :rolleyes:, toen werd ik lid van marokko.nl

Pagina's : [1] 2