Bekijk originele versie : Verstandskiesssss!!!!
LolitaLempicka
11-04-2007, 20:33
Heee mensen!!
ik moet waarschijnlijk mijn verstandskies eruit laten snijden ofzo:eek:
alleen ik durf niettttttttt ik kan wel huilen maar t doet anders zo een pijn!!
Wie heeft dit ook ooit meegemaakt???
en doen?? of gewoon zo pijn blijven lijden....:traan1:
De pijn die ej nu hebt heb je al sowieso... laat hem behandelen dan ben je er voor altijd vanaf!!! Gewoon DOEN!! :D
LolitaLempicka
11-04-2007, 20:43
durf niet wejemmaaaa zo ergg!!!
heb jij t ooit gehad/?
tarifest_lady
11-04-2007, 21:16
Hoi hoi..
Ik heb 2 verstandskiezen tegelijk laten verwijderen bij de kaakchirurg. Je voelt helemaal geen pijn, want je wordt verdoofd. Pas als de verdoving is uitgewerkt, komt de pijn pas. Maar daar krijg je pijnstillers voor...
Ik liep bijna week rond met een dikke kop :haha:
Gewoon doen! Dan ben je er meteen vanaf!
:zwaai:
LolitaLempicka
12-04-2007, 09:18
Hoi hoi..
Ik heb 2 verstandskiezen tegelijk laten verwijderen bij de kaakchirurg. Je voelt helemaal geen pijn, want je wordt verdoofd. Pas als de verdoving is uitgewerkt, komt de pijn pas. Maar daar krijg je pijnstillers voor...
Ik liep bijna week rond met een dikke kop :haha:
Gewoon doen! Dan ben je er meteen vanaf!
:zwaai:
:( okee thnx ik moet straks..
bij mij is het denk ik anders want et moet eruit gesneden worden ofso..die kies is er nog niet door hij zit onder een andere kies..:traan1:
tarifest_lady
12-04-2007, 09:48
:( okee thnx ik moet straks..
bij mij is het denk ik anders want et moet eruit gesneden worden ofso..die kies is er nog niet door hij zit onder een andere kies..:traan1:
Was ook bij mij zo, .. Bij mij werd het daarna gehecht..
Wees niet bang, komt goed insha'Allah.. even doorbijten..
:kus:
LolitaLempicka
12-04-2007, 09:53
oke want ik ga verga nu va nde pijnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn heb super veel antibiotica en pijnstillers genomen nikss helpttt
LolitaLempicka
12-04-2007, 09:56
Deed het bij jou ook zo een pijn voordat je em weg haalde?? ik heb nou 2 nachten niet geslapen en ik word gek....... tlijkt wel onmenselijke pijn ofzooooo:(:(:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.