Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik weet niet hoe ik het moet doen????

Pagina's : [1] 2

chahidaatje
08-09-2003, 20:02

Ik ben een meisje van 20j ben half maroc/ned, en ik heb een vriend, we willen graag trouwen, en ik wil het op de marokaanse manier doen, maar weet niet goed hoe???. Ik weet dat de jongen om mijn hand moet vragen, maar het probleem is dat ik zonder mijn echte vader ben opgegroeid, want mijn ouders zijn gescheiden.. Mijn moeder is hertrouwd geweest, maar dat is ook weer over, maar ik zie mijn stiefvader als mijn echte vader, maar toch wil ik dat mijn echte vader er ook bij is, ondanks dat ik niet met hem omga... Bij wie moet mijn vriend nou om mijn hand gaan vragen????????... EN IK HEB NOG EEN VRAAG??, : Mijn vriend zijn familie woont allemaal in marokko en de mijne hier, maar ik zit er over natedenken om in nederland en marokko een feest te geven???, weet jij misschien hoe duur dat ongeveer zal zijn enz????? EN DAN HEB IK NOG EFFE EEN VRAAG????? :moet de man als die een vrouw haar hand vraagt altijd een familie lid meenemen????, omdat mijn vriend zijn hele familie woont in marokko???? Alvast bedankt... xxxxjes chahida

Oem_Lena
09-09-2003, 03:57
1>Jou vriend moet jou hand vragen bij jou ouders dus je moeder en stiefvader 2>marokkaanse feest het ligt er aan hoe je het gaat doen??wil je echt een mooie feest dan moet je echt tussen de 5000 euro en 10,000 euro maar dan heb je top feest 3>normaal gesproken wel maar je vriend heeft toch wel vrienden hierzo??die kan hij mee nemen

Oem_Lena
09-09-2003, 03:58
O ja.........Mabrouk met je huwelijk alvast wil je meer weten kan je mij altijd pm

chahidaatje
09-09-2003, 17:28
thanx lala_amira voor je advies... Maar als we naar de consulaat moeten dan heb ik toch een hantekening nodig van mijn echte vader, want ik heb wel zijn achternaam????... En trouwens lala chatte jij ook een tijd geleden op de mobile text chat op sbs6????? xxxxjes Chahida

Samiralover15
10-09-2003, 18:18

Heb je dan helemaal geen contact meer met je vader??? Nog gefeliciteerd...

gaviel
10-09-2003, 19:20
:Iluvu: Lieve chahidaatje. Ja je moet je vader en legimitaite bewijzen van hem en van jezelf meenemen naar de ambasade. Dat is je geboorte bewijs en hij heeft als het goed is ook een geboortebewijs van jouw . Die ook in de ambasade staat ingeschreven. Veel sucses met je huwelijk en hou je portomanai maar goed in je hand want een bruiloft in marokko kan flink uitlopen. Maar als je wijs bent doe je het wel voor 5000.00 maar het kan ook goedkoper ligt er ook aan in welke stad je gaat vieren en in welke maand van het jaar. De zomer is bij uitstek het duurste om een bruiloft te vieren. Maar wel heel gezellig hoor.

chahidaatje
10-09-2003, 23:58
he samira , nee ik ga niet meer met mijn vader om, jaamer genoeg... Hij woont wel vlak bij me hij is weer hertrouwd en heeft ook kinderen... Ik wil hem heel graag er bij hebben ondanks dat hij er nooit voor mij is geweest... Maar ik zie mijn stiefvader als mijn echte vader en hij mij als zijn dochter, maar toch wil ik hem ook niet kwetsen.... xxxxjes chahida

chahidaatje
11-09-2003, 00:01
he lieve gaviel, tenminste als je lief bent, hahahaha... bedankt voor je antwoord, ben jij ook al getrouwd????.... Want ik zou graag meer willen weten over het huwelijk en hoe het allemaal in zijn werking gaat???...

arwinaboy
11-09-2003, 00:51
ik wil wel jou vader voor efffffe zijn

chahidaatje
11-09-2003, 12:38
hahahaaha arwinaboy echt lief van je, maar toch neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..... xxxxjes chahida

gaviel
11-09-2003, 17:01
Tja meiske als je 29 jaar huwelijk als getrouwd wil zien ben ik getrouw, gniffeltjessssssssss. Mijn dochter is 2jaar geleden met een hollandse man getrouwd zij is net zoals jij half hollands/marokkaans mijn andere dochter is ook 2 jaar geleden getrouwd met een marokkaanseman zodoende. Maar sorry als ik je niet vlug genoeg antwoorden kan want morgen gaan we met de gehele clan naar een vakantiepark op texel voor 7 dagen dus als je vragen heb kan ik pas antwoorden als ik terug ben op volgende week zaterdag inschaallah. Ma salamah

chahidaatje
11-09-2003, 23:13
he gaviel, Dus je dochters zijn dus ook halfbloedjes, ben je met een nederlandse man getrouwd dan???... Hoe hebben hun dan hun bruiloft gevierd enz. wacht op je antwoord xxxxjes saida

sabria2000
12-09-2003, 20:55
mabroek, en moge allah je vele mooie jaren geven, voor jou en je a.s man :goedzo:

chahidaatje
13-09-2003, 13:10
thanx sabria2000!!!!! xxxxjes chahida

gaviel
19-09-2003, 20:47

:rolleyes: Sorry meis ik de hollandse in de family :confused: En ja mijn dochters en zoon zijn half marokkaans en half hollands van afkomst geboren zijn ze alledrie hier in holland maar opgegroeid zijn ze in Casa waar mijn dochters allebei de bacaloiria(diploma gymnasium in marokko) hebben gehaald. Mijn oudste (25) is met een hollandse jongen getrouwd en mijn (22)jongste is met een casaoui ( marokkaanse jongens) getrouwd. Mijn zoon (19) is nog vrijgezel :o . groetjes ssssssssssss van ga vi el

Pagina's : [1] 2