Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Accountant, Boekhouder, Bedrijfseconoom of iets in die trend aanwezigggggg????

Fatoushka
11-04-2007, 19:07

Salaamalaikom warhmatoe Allah... Ik ben benieuwd naar de werkzaamheden die jullie zoal verrichten! Kan iemand mij hierbij helpen.

sammy342
05-05-2007, 22:24
Ik ben Boekhouder. Mijn werkzaamheden bestaan uit: opstellen omzetspecificaties Bijhouden debiteuren en crediteurenkaarten bijhouden bank- giroboek Facturen boeken in het systeem, betaalbaar stellen maand- , kwartaalrapportages maken. Jaarrekening opstellen en toelichting erbij vermelden. contacten moet je telefonisch te woord staan. Hun disputen oplossen Verder hou ik me ook bezig met de juridische zaken. Advocaten Er komt heel wat bij kijken...

Ilovefarid
05-05-2007, 22:39
Bijna hetzelfde als wat sammy doet......En de meeste mensen denken dat boekhouden saai is.... Maar het is echt leuk werk hoor.......Vooral als je met juridische zaken bezig houdt...

sammy342
05-05-2007, 22:41
Ik heb echt plezier in mijn werk , Vooral als je van die gestoorde collega's hebt.

XxRachidxX
10-05-2007, 13:38

Ik hou me bezig met: - Het controleren van de jaarrekeningen die door boekhouders zijn opgesteld - Het bespreken van de jaarrekening met directies en RvB - Aansturen van controleteams - Maken van risico-analyses - Opstellen en uitwerken van plannen om de beheersbaarheid van organisaties te verbeteren Groet

Fatoushka
11-05-2007, 18:53
Salaamalaikom warhmatoe Allah... Baraka Allahoe fiekom voor jullie reacties! Zoals jullie het nu opsommen, lijkt het uitdagend werk en zeker niet saai. Rachid jou ga ik een PM sturen insha Allah, als je er op wilt reageren graag. Nogmaals bedankt allemaal! Salaamalaikom

Princess_leila
10-06-2007, 16:45
Ja En Hoeveel Verdienen Jullie Eigenlijk Per Maand Dat Lijkt Me Ook Leuk Om Te Doen Daarom!