Bekijk originele versie : wie kan me helpen met een stage plaats in een kapsalon??
hallo allemaal ik ben opzoek naar een stage plek in een kapsalon het liefst in denbosch:D wie kan me helpen??:rolleyes:
Kwebbel_Tante
11-04-2007, 18:37
Is Eindhoven ook goed? Of is dat te ver voor je?
Stuur m maar een pmtje.
Succes verder:sjans:
Romaysah
11-04-2007, 18:54
Probeer kapsalon Diva achter het station (west)..Die hebben wel eens vaker stagiaires gehad..
Kus Romy
ik ben weleens binnen geweest bij die diva kapsalon om te vragen of ze iemand nodig hadden.maar volgens hun hadden ze al een stagiere..
die mensen die daar werken die waren beetje raar en chagie viel me op.. ;)
schatje7
14-04-2007, 16:17
en bij cosmo heb je daar gevraagd meid
schatje7
14-04-2007, 16:19
zit je in kw1college je moet daar aan leraren vragen welke daar allemaal staan aangeschreven.welke een erkend leerbedrijf zijn maybe kunnen hun je helpen
ja ik zit op het koning willem 1 college maar ik heb cosmo nog niet gevraagt:rolleyes: ...
maar nog vraagje aan jullie ik heb een permanent examen in juni en ik ben ook dringend op zoek naar een model met kort haar voor permanent is dat niks voor jullie??of kennen jullie niemand met kort haar die graag gepermanent willen worden..:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.