Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannelijke of vrouwelijke gynaecoloog?

Pagina's : [1] 2 3

Rasheedah
11-04-2007, 15:33

Het is normaal als moslima dat je beter een vrouwelijke gynaecoloog kiest.. Maar er zijn er ook die een mannelijke hebben. Hoe gaan die moslima's ermee om? : s

powerfull
11-04-2007, 15:34
Het is normaal als moslima dat je beter een vrouwelijke gynaecoloog kiest.. Maar er zijn er ook die een mannelijke hebben. Hoe gaan die moslima's ermee om? : s absoluut een vrouwelijke!!

oem_mujahid2
11-04-2007, 15:35
Alles aan doen om een vrouwelijke te krijgen!!!!!

ellouisa
11-04-2007, 15:38
Je kan gewoon vragen om een vrouwelijk hoor, ik heb dat ook gedaan en bij mij deden ze niet moeilijk. Zijn ook superveel Nederlandse vrouwen die liever een vrouw hebben dan een man....

soooora
11-04-2007, 16:04

Gewooooon heeeeeeeeeel simpel----------------------Een vrouwelijke vragen.............Volgende onderwerp

excesivo
11-04-2007, 16:15
Ik heb een vrouwelijke gyneacoloog, maar als het zover is dat ik een IVF krijg InshaAllah, dan wordt dat gedaan door een mannelijk arst als ik het me goed herinner. IK weet het niet hoor. Hoop dat het ook door een vrouwelijke wordt gedaan InshaAllah. moet er niet aan denken om dat door een man te laten deon, maar goed afwachten..

marakech_girl
11-04-2007, 16:35
maar wat mij opvalt is dat er meer mannelijke gynaecologen zijn dan vrouwelijke ik blijf hjet altijd raar vinden dat mannen zich erin specialeren

Naseeni_dounya
11-04-2007, 17:16
Je kan wel gaan vragen om een vrouwlijke gynaecoloog en die zul je wel toegewezen krijgen voor bijvoorbeeld afspraken op het spreekuur etc maar bijvoorbeeld bij bevallingen kun je niet kiezen. Het is afhankelijk van de dienstdoende gynaecologen. Als er in de nacht alleen manlijke zijn dan moet je het jammer genoeg daar mee doen. Uiteraard is een vrouwlijke gyn. optie nr 1:goedzo:

faarah
11-04-2007, 19:14
ik heb een mannelijke gynaecoloog en ik vind hem echt:goedzo: mijn man gaat altijd mee met mij ook met inwendige onderzoeken enzo. het is echt zo'n lieve man. legt alles heel goed uit en maakt zich altijd zorgen. hij doet echt z'n uiterste best. faraah

ellae
11-04-2007, 19:28
ik heb ook een mannelijke gyn. die heeft mij zelfs op de wereld gezet:hihi:

cuisinetje
11-04-2007, 19:31
hier ook een mannelijke.............:o

kaniza
11-04-2007, 20:17
een mannelijke heeft me op de wereld geholpen en ook mijn kinderen dus ik heb een mannelijke en ook voor onderzoeken heb ik nog steeds een mannelijke.

Galisa
11-04-2007, 21:00
Brrrr het idee dat een andere man dan mijn eigen man iets inwendig bij me zou doen. Nee, tenzij het echt nood is. Ik vraag altijd om een vrouwelijk gyn. zelfs mijn huisarts heb ik gekozen omdat ze vrouwelijk is. Voel ik me veel meer bij op me gemak.

fiefi
11-04-2007, 21:23
mijn vriendin is en marokkaans en gyn. in Rotterdam, Ze heeft heel veel moslima's in haar bestand

casawia87
11-04-2007, 22:09

Ik wil absoluut een vrouwelijke, de gedachte dat een andere man ipv je eigen jou in je naakte onderstel moet zien of aanraken krijg ik al kippenvel! Maar als het absoluut echt niet anders kan dan moet ik genoegen nemen met een mannelijk want ik wil wel incha'allah een kind op deze wereld zetten en daar zal ik toch een gyn voor nodig hebben.... Maar ik zie het allemaal wel incha'allah voorlopig is het nog lang niet zover :D

Pagina's : [1] 2 3