Bekijk originele versie : heeeeeeeeeeey mensen !!!!!!!
wie kan mij helpen wie heeft er een samsung SGH-T100
zeg please iemand :(
die heeft mijn moeder maar helaas verkoopt ze die niet dus kan ik je niet verder helpen :)
hahah hoeft niet meiss ik heb m zelf maar mn beeldscherm is kapot en garantie is weg dus maar de wekker staat nog aan en weet niet hoe k m uit moet zetten kan je me misschien helpen??
Origineel gepost door moiself
hahah hoeft niet meiss ik heb m zelf maar mn beeldscherm is kapot en garantie is weg dus maar de wekker staat nog aan en weet niet hoe k m uit moet zetten kan je me misschien helpen??
ja daar vraag je me wat
ik heb geen flauw idee sorry :)
hahahha damnn :( elke ochtent om 3.00 uur gata die wekker man ik wordt egt gek en als k m uit zet zit ik zonder tel :(
maar bedankt
iemand anders????
please gun me deze nachtrust :(
Wael_Beni_Saidi
08-09-2003, 19:19
gooi hem keihard tegen de muur ik durf te wedden dat hij niet meer gaat piepen:goedzo:
hahahhahahhahahahhahahahaha is niej grappig ik wil er nog wel mee kunnen praten anders moet ik die dikke nokia pakken please :(
wie kan mij helpen wie heeft er een samsung SGH-T100
zeg please iemand :(
Wat denk je!!! dat we hier bij mediamarkt bent ofzo :D
Origineel gepost door Zietoen
Wat denk je!!! dat we hier bij mediamarkt bent ofzo :D
heej heej :kwaad: ik vraga hulp geen samsung hahahha je moet me alleen maar helpen als je m hebt heb je m ??
heej heej :kwaad: ik vraga hulp geen samsung hahahha je moet me alleen maar helpen als je m hebt heb je m ??
Nee ik heb hem niet, maar ik denk dat de boys hier van de straat wel wat in voorraad hebben. ik zal wel voor je vragen (alleen omdat je uithociema komt ;) )
ahhhhhhhh wat lief je meot me alleen vertellen hoe ik wekker uit kan zetten :D beeldscherm is kapot en heb geen zin in die dikke nokia :D
ahhhhhhhh wat lief je meot me alleen vertellen hoe ik wekker uit kan zetten :D beeldscherm is kapot en heb geen zin in die dikke nokia :D
Hahahahahaha... dus als ik het goed begrijpe wil je de stappen weten die je moet nagaan om je wekker uit te zetten... safie als ik iemand tegen kom ga ik ze wel opschrijven voor je hahahahahahaha :D gekkenhuis!!!
hahaha precies :D
je bent een schat ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.