hayat17
08-09-2003, 18:48
sorryy hoor maar ik wordt af en toe echt schijtziek van die topics die er worden geopend, van marokkaanse meisjes dit en dat die zijn allemaal niet te vertrouwen, zijn bijna allemaal ontmaagd zijn gewoon stelletjes hoeren dit en dat en al die negatieve dingen die er over ons worden gezegd,, ik wordt er echt para van sorryy maar dit wordt me echt te veell.. en jaah wij meisjes beginenn dan weer slecht de praten over marokkaanse jongens, dat ze allemaal playerz zijn, en niet te vertrouwen zijn, en dat ze drugs dealen, en dat ze tot savons laat buiten hangen, en allerlei dingen uitvreten en dat ze omaatjes beroven en weet ik veel wat neit allemaal, en dat z eniks van de islam weten IK VIND DAT HET NU EFFE GENOEG IS GEWEEST, al die vooroordelen die we over elkaar hebben, we meoten gewoon liefdevol met elkaar om gaan als broeders en zusters, en elkaar helpen als je ergens mee zit daar voor zijn we toch marokkanen , moslims, je meot elkaar steunen en niet elkaar gan liggen afzeiken, en steeds commentaar aan elkaar geven en negatief over elkaar praten, sorryy maar ik vind echt dat we gewoon normaal gezellig met elkaar om moeten gaan, het is nu al wat minder, en ik wil neit dat het erger wordt en ik weet zeker dat jullei dat ook niet willen dus lieve marokkaantjes van me laten we gewoon chill, relaxxx,,, met elkaar om gaan, allah(swt) zal dat zeer op prijs stellen echt je doet je zelf er alleen maar goed mee hoor.. jullei mogen zelf weten wat jullie doen alleen hoop ik echt dat we er samen uit komen en gewoon leuk met elkaar om gaan alhamdilolah sorry maar datr moest er effe uittt echt een 0pluchting nu IM FEELING GOOD NOW HAHA en mensen val me niet aan! zo jaah I dont care hihihi beslamaa hayat