Bekijk originele versie : Wajowwww ben me net kapot geschroken!!!
Taseb7ant25
10-04-2007, 22:09
Gister kwam de oom van mijn man uit spanje bij ons langs en bleef hier slapen. Maar zowel mijn man als ik moesten vandaag werken dus is hij vanmiddag denk ik naar zijn broer gegaan.
Maar nou was ik net bij geschiedenis op pc aan het kijken omdat ik een site moest opzoeken waar ik de naam van was vergeten.
En daar zag ik allemaal homosites:confused: in het spaans staan en de tijd was vanmorgen 10.00 uur
Ik weet nou niet wat ik er van moet denken.
Het waren een stuk of zeven sites, waaronder chats en fotos en alles, echt zooo smerig.
Ik ben me echt kapot geschrokken.
Wat moet ik hier nou van denken????
wardaroosje
10-04-2007, 22:15
oeps............
cuisinetje
10-04-2007, 22:15
OMG..............:wow:
Wat ga je doen nu?? Ben echt benieuwd sorry..........:hihi:
hoe weet jij dat het homosites zijn en je zegt dat het allemaal in het spaans was:rolleyes:
hoe heet dat in het spaans....:hihi:
teletubbie
10-04-2007, 22:18
aloha homoha heet het in het spaans............misschien keek hij naar spaanse wehkamp.....in die richting!
hoe weet jij dat het homosites zijn en je zegt dat het allemaal in het spaans was:rolleyes:
tjah plaatjes zeggen soms meer dan letters:hihi:
Moslima27
10-04-2007, 22:20
aloha homoha heet het in het spaans............misschien keek hij naar spaanse wehkamp.....in die richting!
:lol:
OMG! Zooooooooooo genânt!
Ppffff...:jammer:
:gniffel: :gniffel:
-Zonnestraal-
10-04-2007, 22:22
:haha: Oh echt erg...
EL mohiem, schandalig oe safi.. Laat et nou maar gewoon, ik zou niks zeggen, ook niet tegen je man.. :eek:
Taseb7ant25
10-04-2007, 22:22
Sorry hoor meid maar het woord gay snap ik wel, en al die fotos van die blote mannen met hun ieghhhh.... die aan elkaar zitten enzo snap ik ook wel.
Duidelijker kon niet helaas:confused:
Sorry hoor meid maar het woord gay snap ik wel, en al die fotos van die blote mannen met hun ieghhhh.... die aan elkaar zitten enzo snap ik ook wel.
Duidelijker kon niet helaas:confused:
gay is het in het engels toch? vreselijk...mgharba mshaw fiha :jammer:
Allah iester. als hij homo blijkt te zijn dan is die niet meer welkom bij mij thuis...afschuwelijk.
Taseb7ant25
10-04-2007, 22:25
OMG..............:wow:
Wat ga je doen nu?? Ben echt benieuwd sorry..........:hihi:
Denk niks
Wil het mijn man niet vertellen, het is toch zijn oom.
En zelf maar rondlopen met die vieze gedachtes:jammer:
tangia19
10-04-2007, 22:26
STOND ER HOMohiahowa ofzo :lol:
sorry vind het echt erg...kzou hem per direct terug sturen naar spanje.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.