Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dua voor mijn sister Dounja die een auto-ongeluk heeft gehad

Pagina's : [1] 2

Missesmeknes
08-09-2003, 16:32

Hallo broeders en zusters Afgelopen zomervakantie heeft mijn zus in Meknes een auto -ongeluk gehad... Ze werd twee keer achter elkaar aangeren door twee franse jongens. Ze heeft een tijdje in het ziekenhuis gelegen en is terug nu in Nederland. Dounja heeft heel erg veel steun gehad van vrienden, hun hebben haar goed op de been geholpen, ik wil ze allemaal graag bedanken. Nu ze terug in Nederland is gaat het slechter met haar, ze kan moeilijk lopen en heel zwak Daarom wil ik jullie allen vragen;dua voor haar te doen en insja allah geneest zij zo snel mogelijk!! En Moge Allah(swt) haar ongelofelijk veel sbar geven in deze moeilijke tijden! Maar insja allah komt het allemaal goed! Jullie kunnen hier een berichtje voor haar achter laten, dat zou haar heel goed doen als ze weet dat veel mensen met haar meeleven Ik wil nog graag de mensen bedanken doe ons hebben geholpen en goed hebben opgevangen: - Fouad ( Bergen op Zoom) bedankt broeder je bent een hele goede steun voor ons beiden geweest en voor mijn ouders - Otje ( Breda) Voor jou hetzelfde broeder, bedankt voor alles en je bent echt een grote steun geweest - Yassin ( Boxtel) dank je voor alles wat je voor ons hebt gedaan - Hind, ouders en broer ( weert) bedankt lieverd voor alles en bedank ook je ouders van me -Leila & Rachida ( Eindhoven) bedankt schatjes voor alles - Kauwtar & Lemia ( dordrecht) bedankt sweety's en ik verwacht jullie nog wel een keer bij mij thuis - Tajdin ( Den Haag) bedankt brother voor alles en voor je steun en hulp - Adil (den bosch) bedankt voor alles, bedankt dat je ons nog een beetje aan het lachen hebt gemaakt. En voor degene die ik vergeten ben, sorry en bedankt voor al jullie steun!! Liefs Missesmeknes

TwinkleEye_19
08-09-2003, 16:50
Allah ie shefiek, en incha allah komt je zus er snel bovenop :blauwkus:

Missesmeknes
08-09-2003, 16:51
dank je wel Tweinkle Eye Shokran bezaf! Liefs Missesmeknes

Wael_Beni_Saidi
08-09-2003, 17:00
Allah i shefie al muslimin incha allah (amin) hoop dat je zus beter wordt incha allah!

liquiddreams
08-09-2003, 17:03

Allah i shefiek...m :(

__WoMaNpOwEr__
08-09-2003, 17:12
Allah i shefiek......en insallah zal aales goed komen, ik zal duas voor haar doen!!!! en Dounia als je dit leest.......i pray voor you.....en zet m op he want er zin zoveel mensen die je nog op deze aarde willen hebben;)!!!!!!

SaraSahara
08-09-2003, 18:47
Allah Ishefie :(

Tsjelzies
08-09-2003, 18:48
allah shefiek meid ik hoop voor haar dat het goed komt:(

Mariampjee
08-09-2003, 18:49
Allah Swt Safieha!!!!!

Soefy
08-09-2003, 18:54
Allah ie sefiek..:(

farkous
08-09-2003, 19:04
allah ya tawel le3mor, wat bedoel jij met twee franse jongens. En waarom twee keer achter elkaar aangeren ??

SweetRose
08-09-2003, 19:16
Allah ie shefiek...:( Vind ik nou zo erg é :verdriet: das dus één van de redenen waarom m'n zus ni met de auto naar maghreb mag gaan...ni omdat m'n pa haar ni vertrouwt, maar omwille dat het daar supergevaarlijk is...:(:( Moge jouw zus incha allah snel weer de oude worden :goedzo: AMIN...;)

Hanane
08-09-2003, 20:40
allah i sefieha insha allah!

babyboy
08-09-2003, 20:42
allahoema dawiha, amin amin,wa elhamdoulilahi rabi el3alamien

Sanela
08-09-2003, 20:43

*Allah ie shefiek* Veel liefst *Sanela*

Pagina's : [1] 2