Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : en nou effe serieus....

SweetxBaby
24-07-2002, 19:20

hoe zie jij je toekomst over 5jaar..... ik weet misschien leven we al niet meer enzo.. maar ik bedoel .......wat zijn je doelen die je wil bereiken.. en welke zaken wil je later waar maken.... en hoe zal jij tegen het leven opkijken... en nou weer effe serieus ..we hebben genoeg over onzin gepraat.. dus dames en heren kom maar op.... ;)

SweetxBaby
24-07-2002, 19:45
heeft er dan niemand doelen in dit leven....... of vinden jullie dit weer te serieus :confused:

hij
24-07-2002, 19:48
gezin opbouwen Insh'Allah

SweetxBaby
24-07-2002, 19:50
Origineel gepost door hij gezin opbouwen Insh'Allah ah wat lief dat je reageert...maar is dat je enige doel in dit leven....?? nee toch...dus kom op vertel... misschien dat ik nog iets van jou kan leren over het leven ;)

hij
24-07-2002, 19:53

Origineel gepost door sweetbaby ah wat lief dat je reageert...maar is dat je enige doel in dit leven....?? nee toch...dus kom op vertel... misschien dat ik nog iets van jou kan leren over het leven ;) leerkracht goede vrouw hebben goede vader goede man gelukkig leven moslim enkele sweety babietjes ... Ischa'Allah

SweetxBaby
24-07-2002, 19:55
Origineel gepost door hij leerkracht goede vrouw hebben goede vader goede man gelukkig leven moslim enkele sweety babietjes ... Ischa'Allah inschallah...maar heb je nooit in je achterhoofd gedacht van ja ... ik ga inschallah naar mekka of zo... dat hoor ik meestal van jongens dat ze graag op hun huwelijks reis samen met hun vrouwtje naar de bedevaart plaats gaan ..mekka el moekarama

Pardes
24-07-2002, 19:55
tja, over vijf jr ? 1-goeie baan 2-Trouwen 3- eigen zaak 4-eigen woning inshallah groetjes Pardes

hij
24-07-2002, 19:57
Origineel gepost door sweetbaby inschallah...maar heb je nooit in je achterhoofd gedacht van ja ... ik ga inschallah naar mekka of zo... dat hoor ik meestal van jongens dat ze graag op hun huwelijks reis samen met hun vrouwtje naar de bedevaart plaats gaan ..mekka el moekarama zeker mekka, ik vond het zo logisch dat ik het vergat inshallah en jij?

SweetxBaby
24-07-2002, 20:02
Origineel gepost door hij zeker mekka, ik vond het zo logisch dat ik het vergat inshallah en jij? nou om te beginnen...... mijn taalgebruik veranderen :D ten tweede een goede moeder zijn en een goede moslim vrouw.... ik ben gek op kinderen.....dus ik wil best wel een paar kindertjes hebben.... en inschallah...samen met mijn ouders en mijn man ...naar mekka.. dat is echt een wens wallah.... en me meer met serieuze dingen bezig houden in plaats van alleen onzin.... :zwaai:

SweetxBaby
24-07-2002, 20:04
en nog een vraag aan jullie... zijn jullie er al mee bezig met het op te bouwen??? want sommige wachten pas tot het laatste moment... daar mee bedoel ik dan ...eigen woning..eigen zaak...vrouw..etc

hij
24-07-2002, 20:06
Origineel gepost door sweetbaby nou om te beginnen...... mijn taalgebruik veranderen :D ten tweede een goede moeder zijn en een goede moslim vrouw.... ik ben gek op kinderen.....dus ik wil best wel een paar kindertjes hebben.... en inschallah...samen met mijn ouders en mijn man ...naar mekka.. dat is echt een wens wallah.... en me meer met serieuze dingen bezig houden in plaats van alleen onzin.... :zwaai: oohh ben jij de sweetbaby van gisteren?? dat kan niet je moet mijn ogen eens zien glinsteren, is er een wonder daar bij jou gebeurd?? ooh hopelijk blijf je serieus voor altijd, geeft n heel aangenaam gevoel (voor iedereen denk ik) :hoedaf:

SweetxBaby
24-07-2002, 20:09
Origineel gepost door hij oohh ben jij de sweetbaby van gisteren?? dat kan niet je moet mijn ogen eens zien glinsteren, is er een wonder daar bij jou gebeurd?? ooh hopelijk blijf je serieus voor altijd, geeft n heel aangenaam gevoel (voor iedereen denk ik) :hoedaf: ik zal mijn beleefde en serieuze kant maar weer eens laten zien... en ja ik ben het zeker de sweetbaby...met die hele grote mond... :D

Pardes
24-07-2002, 20:16
Origineel gepost door sweetbaby en nog een vraag aan jullie... zijn jullie er al mee bezig met het op te bouwen??? want sommige wachten pas tot het laatste moment... daar mee bedoel ik dan ...eigen woning..eigen zaak...vrouw..etc Alhamdolellah tot nu toe komt alles goed Ik woon vier jr in nl mijn eerste wens was studeren en mijn diploma's hallen dat heb ik afgelopen maand met succes afgerond. De rest komt vanzlef inshallah de belangrijkste was mij studie. Pardes

SweetxBaby
24-07-2002, 20:25
Origineel gepost door Pardes Alhamdolellah tot nu toe komt alles goed Ik woon vier jr in nl mijn eerste wens was studeren en mijn diploma's hallen dat heb ik afgelopen maand met succes afgerond. De rest komt vanzlef inshallah de belangrijkste was mij studie. Pardes gefelisiteerd met het afronden van je studie... ik ben trots op je... ;) ja en als je goed...blijft danken en niet vergeet dan zal zeker alles inschallah vanzelf komen....(maar je moet er wel wat voor doen natuurlijk he :D ) :zwaai: