Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bestaan er serieuze jongens?

Pagina's : [1] 2 3 4

faridanador
08-09-2003, 15:21

bestaat er serieuze jongens zoja waar zijn die opgesloten:)

Miss_Banana
08-09-2003, 15:22
Origineel gepost door faridanador bestaat er serieuze jongens Ja, die bestaan wel. Maar ze zitten ergens in een kluis opgesloten en je moet er heel veel voor betalen om er eentje uit de kluis te mogen hebben. Dus begin maar met sparen!

faridanador
08-09-2003, 15:26
Origineel gepost door Miss_Banana Ja, die bestaan wel. Maar ze zitten ergens in een kluis opgesloten en je moet er heel veel voor betalen om er eentje uit de kluis te mogen hebben. Dus begin maar met sparen! dat dacht ik al zal ma een lening gaan doen zeker die mannen hier waarom moete ook trouwe wille ze liefde dan is er altijd wel een blonde b.tch die voor een paar jaar goed is endaarna dumpen en 1 in marokko halen voor de kook en was pf geef t op :)

Maroc_oogjes
08-09-2003, 15:28
Origineel gepost door Miss_Banana Ja, die bestaan wel. Maar ze zitten ergens in een kluis opgesloten en je moet er heel veel voor betalen om er eentje uit de kluis te mogen hebben. Dus begin maar met sparen! Damz Girlz.. Je Haalt De Woorden Uit M'n Mond!! :D

LieveMeid22
08-09-2003, 15:28

Dat vroeg ik mij ook af en nog steeds, heb reeds al eens een topic geopent met die vraag...maar spijtig genoeg heb ik nog geen tegengekomen dus ik denk dat ze uitgestorven zijn....spijtig genoeg. Groetjes

Miss_Banana
08-09-2003, 15:32
Origineel gepost door faridanador dat dacht ik al zal ma een lening gaan doen zeker die mannen hier waarom moete ook trouwe wille ze liefde dan is er altijd wel een blonde b.tch die voor een paar jaar goed is endaarna dumpen en 1 in marokko halen voor de kook en was pf geef t op :) En dat is nou het probleem: GEEN LENINGEN! :( Maar ja... is altijd wel goed om eerst geld te sparen. :D Origineel gepost door Maroc_oogjes Damz Girlz.. Je Haalt De Woorden Uit M'n Mond!! :D Ik WIST dat je dat wilde gaan zeggen. :hihi: ;)

faridanador
08-09-2003, 15:34
echt wel ik word wel op straat aangesproken en heb zelf een paar keer nr's aagenomen in de hoop van tja wie weet ma nooit.... dan sms ik eerst om te zien wat die zoekt en wat hoor ik dan ben nog jong blabla waarom sex ni voor t huwelijk wat denk je van nep sex en blablabla dus dacht ik ik ga eens via deze site proberen en wat blijkt nog meer geile machos en mannen boven de 30 dan denk ik waar was je toen je 25 was???? echt erg :) ik wil wel niemand kwetse he :)

Maroc_oogjes
08-09-2003, 15:35
Origineel gepost door Miss_Banana Ik WIST dat je dat wilde gaan zeggen. :hihi: ;) Geloof je mij als ik zeg dat ik wist dat jij zou zeggen dat je wist wat ik zeggen wou?? :D

Miss_Banana
08-09-2003, 15:36
Origineel gepost door Maroc_oogjes Geloof je mij als ik zeg dat ik wist dat jij zou zeggen dat je wist wat ik zeggen wou?? :D Even zonder dollen nu: ik wist dat je nu zou gaan zeggen dat je wist dat ik wist dat je dat wilde zeggen. Ik wist het wel! Ik WIST HET! :D

mobo24
08-09-2003, 15:39
"zoekt en gij zult vinden"

Maroc_oogjes
08-09-2003, 15:40
Origineel gepost door Miss_Banana Even zonder dollen nu: ik wist dat je nu zou gaan zeggen dat je wist dat ik wist dat je dat wilde zeggen. Ik wist het wel! Ik WIST HET! :D Als je zo door blijft gaan, spring ik 't Raam Uit.. :D Nu nie zeggen dat je wist dat ik dat zou zeggen.. ;)

Maroc_oogjes
08-09-2003, 15:41
Origineel gepost door mobo24 "zoekt en gij zult vinden" Geef de Dames dan 'n zetje in de juiste Richting .. :p

faridanador
08-09-2003, 15:41
ik ZOEK ma vind niks SERIEUS :(

faridanador
08-09-2003, 15:42
wat een hulp zeg

faridanador
08-09-2003, 15:52

en toch zal ik m vinden wie zoekt mee

Pagina's : [1] 2 3 4