Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IK heb verdriet....

Pagina's : [1] 2

Mrjamil
08-09-2003, 14:57

Ze heeft me BEDROGEN!!!!!!!!!!! waarom nou ik... ik die alles voor der over had..... ik die alles voor der deed WAAAROM WAAAROM IK.......... ik hou het niet meer ik wordt gek!!!!!! nooit maar dan ook nooit meer neem ik een relatie met een schaap!!! hahahahahhahaha

Sundous
08-09-2003, 14:58
zo te zien is ze jou niet waard, er lopen denk meer meisjes rond die jou zeker weten wel waard zijn.....:)

Sundous
08-09-2003, 15:00
yek je hebt het veranderd :haha: waga is goed :hihi:

Maroc_oogjes
08-09-2003, 15:00
Origineel gepost door Mrjamil Ze heeft me BEDROGEN!!!!!!!!!!! waarom nou ik... ik die alles voor der over had..... ik die alles voor der deed WAAAROM WAAAROM IK.......... ik hou het niet meer ik wordt gek!!!!!! Meskien .. Liefdesverdriet .. :( Remember ---> Sbar en alles komt goed!

Mrjamil
08-09-2003, 15:02

was wat vergeten erbij te zetten.............

Maroc_oogjes
08-09-2003, 15:02
Origineel gepost door Sundous yek je hebt het veranderd :haha: waga is goed :hihi: Als ik zeg; gekke mensen hiero.. Dan ben jij 't zeker wel met mij eens yek?? :D

Mrjamil
08-09-2003, 15:03
maar ik heb echt een gebroken hartje hoor...........

Sundous
08-09-2003, 15:03
Origineel gepost door Mrjamil maar ik heb echt een gebroken hartje hoor........... heb je secondelijm nodig?

Maroc_oogjes
08-09-2003, 15:11
Origineel gepost door Sundous heb je secondelijm nodig? :hihi: Als ‘ie dan toch bezig is met lijmen, kan ‘ie meteen z’n vingers aan elkaar plakken.. scheelt ons weer ’n hoop nonsens topics… :D

Maroc_oogjes
08-09-2003, 15:20
Origineel gepost door temsamni Schapen zijn beter heb ik gehoord! Heb je Gehoord?? Zeg nou maar gewoon dat je uit ervaring spreekt.. :D

Sundous
08-09-2003, 15:23
Origineel gepost door Maroc_oogjes :hihi: Als ‘ie dan toch bezig is met lijmen, kan ‘ie meteen z’n vingers aan elkaar plakken.. scheelt ons weer ’n hoop nonsens topics… :D :hihi:

Mrjamil
08-09-2003, 15:46
Origineel gepost door BabyBenz Die door een zielig verhaaltje medelijden probeert te krijgen om zo weer een ander voor de gek te houden. Ze zal wel haar redenen ervoor hebben, want als je een topper was had ze je echt niet gedumpt. Dumpen doe je alleen als iemand niet deugt........ Benzzzzzzzzzzzzz has spoken :D :D :D haha wat the **** is you probleem? mensen hebben tegenwoordig geen humor meer hoor... haha dit wijf is echt geflipt ik heb je topics wel gelezen hoor... je bent een dame die klaarblijkelijk door een bepaalde heer voor de gek is gehouden en probeert nu elke gozer daarvoor te laten boeten zielig get a life girl!!!!

Mrjamil
08-09-2003, 16:02
Origineel gepost door BabyBenz Het is wel frapant dat mensen uit Utrecht ontzettend veel liegen. Utrecht was nooit mijn stad, maar de mensen die daar vandaan komen die zijn ook Para. Ik had het nog met een paar vrienden erover. Iedereen vindt dat daar verrot volk rondloopt van wat is dat voor een oord, waar komen die Marocs vandaan. Rare mensen. Maar ik neem graag mensen in de zeik, zo ook jou met je zielige classic case. Ik deed alles voor haar, wat dan?? En toen dumpte ze me? Had ze eerder moeten doen? hahahahhahahahhaha Benzzzzzzzzzzzzzz denkt nu ...........get alive 2 sunny ten eerste vind ik het echt heel zielig dat je mensen in een hokje stopt omdat ze uit utrecht komen en het gelijk gare mensen dat vind ik echt een bekrompen gedachte. elke mens is uniek en het boeit niet waar die vandaan komt.. tuurlijk zijn er slechte mensen in utrecht maar ja die heb je ook in adam rdam groningen en ga zo maar verder jaaa.. dus het feit dat ik uit utrecht kom en dat dat mij een slecht persoon maakt vind ik een zielige en ook ondoordachte uitspraak van een gefrustreerd dametje die hoogstwaarschijnlijk voor de gek is gehouden door een gozer uit utrecht... en als je me bericht goed leest dan zie je dat ik het over een schaap hebt!!!!! dus meid GROW UP and live youre life en vergeet wat je is aangedaan oke en ga verder met je leven....

Sarah_Sweety
08-09-2003, 16:54
jongen blijkbaar is zij het je niet waard en trouwens het is niet aanvallend bedoeld ofzo maar ik vind de marokkaanse jongens die in utrecht wonen ook hatelijk ze zijn echt raar gewoon

lala_maghrebia
08-09-2003, 17:12

ik ken ook jongens uit utrecht en die zijn :goedzo: je hebt wel in elke stad verotte appels ertussen zitten je moet alleen de goede zien te vinden :)

Pagina's : [1] 2