Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vakantie naar Turkije of Spanje!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Vlinder07
10-04-2007, 11:51

Salaam dames! Aangezien ik zwanger ben hamdoelilah ga ik dit jaar niet naar Marokko! Dit was eigenlijk wel de bedoeling! Nu wil ik voor 8 dagen naar Turkije of Spanje! Wie weet leuke plekken in Turkije of Spanje..Moet wel een stad zijn met zee, maar ook waar je lekker kan wandelen, winkelen etc. Dus meiden help me out please! Thanks anyway:kus:

ellae
10-04-2007, 12:07
ik zou naar turkije gaan, spanje(malaga) kom je toch langs als je naar marokko zou willen gaan! kan je net zo goed met de boot over en half uur later ben je in Ceuta( tetouan)

Vlinder07
10-04-2007, 12:10
ik zou naar turkije gaan, spanje(malaga) kom je toch langs als je naar marokko zou willen gaan! kan je net zo goed met de boot over en half uur later ben je in Ceuta( tetouan) Ben jij ooit naar Turkije gegaan? Zo ja waar en hoe heb je dat geboekt?? Doenja: Ik ben wagenziek dus touren met de auto zal voor mij geen optie zijn. Ik ben al misselijk als ik van Rotterdam naar Amsterdam moet:hihi: Mijn man zou het geweldig vinden, want die houdt juist van Touren! Ik wil gewoon met de vliegtuig ergens heen en in die stad lekker winkelen, wandelen en uitwaaien op de strand!

faith77
10-04-2007, 12:15
Salaam dames! Aangezien ik zwanger ben hamdoelilah ga ik dit jaar niet naar Marokko! Dit was eigenlijk wel de bedoeling! Nu wil ik voor 8 dagen naar Turkije of Spanje! Wie weet leuke plekken in Turkije of Spanje..Moet wel een stad zijn met zee, maar ook waar je lekker kan wandelen, winkelen etc. Dus meiden help me out please! Thanks anyway:kus: beide erg prachtig. de andalusia is prachtig en moet je inderdaad met je auto doen. huur een auto en rijden maar, nergens aan verbonden. turkije is ook prachtig, ga dan naar bodrum, alanya, antalya, bijna alles wat aan de zee kust is. Ga wel voor een last minute. Turkije en een volle pond betalen neeeeeeeeeeh

Vlinder07
10-04-2007, 12:15

Trouwens Egypte lijkt me ook wel leuk!!! Een kennis ging naar Sharm Skeihk (of hoe je het ook schrijft) en ze zegt dat het helemaal top was. Ze heeft gezwommen met dolfijnen enz..Misschien iemand die naar Egypte is geweest???

Diaspora
10-04-2007, 12:17
Egypte is echt heel warm in de zomer heb ik gehoord! Ik zou zeker weten voor spanje, Andalusia gaan :love: Spain!!!

Selly
10-04-2007, 12:17
Spanje en dan Nerja! Echt een plek om lekker bij te komen en te ontspannen. Je hebt er van alles!!!! Strand, cultuur, winkeltjes, gezelligheid, echt TOP!

Vlinder07
10-04-2007, 12:32
Spanje en dan Nerja! Echt een plek om lekker bij te komen en te ontspannen. Je hebt er van alles!!!! Strand, cultuur, winkeltjes, gezelligheid, echt TOP! Nerja? Ik wil idd een plek waar je van alles kan doen,,dus strand, cultuur, winkeltjes, gezelligheid, dus echt alles in 1! Waar boeken jullie dan???

Selly
10-04-2007, 12:34
Nerja? Ik wil idd een plek waar je van alles kan doen,,dus strand, cultuur, winkeltjes, gezelligheid, dus echt alles in 1! Waar boeken jullie dan??? ja dat is dan echt ideaal hoor. Via D-Reizen en via het net kun je bij Vaya.nl kijken. Bijna alle reisbureau's hebben wel accomodatie in Nerja.

Vlinder07
10-04-2007, 12:36
turkije is echt een land waaar ik nooit naar toe zou gaan al is het gratis!! Soubhanllah!! ik heb het niet met turkije... Maar dan alsnog zuidspanje.. in een pueblo ( een kleine dorpje) aan strand dicht bij een grote stad... huisje huren en aan zee... !! maar ik wil meestal veel zien en doen en alles zien.. gelukkig mijn man ook . Cuba staat nu in ons lijst... en NY! maaar geef me toch maghreb dyanna... je kunt er alles doen wat je wil!! Skienen.. raften.. zonnen.. zwemmen.. bergen beklimmen.. en sight seeen!! :o alleen als de mensen een beetje anders waren zou het voor mij ieder jaar marokko zijn ( is het als zowieso voo rmij :hihi: ) Cuba..toe maar!!! Precies als de mensen anders waren in Marokko dan was het ook mijn favo..Mijn man houdt niet echt van Marokko en gaat er liever niet naar toe..Ik nog wel.. Dus als we volgend jaar naar Marokko gaan inshallah word het echt bel ksejef:hihi: MENSEN MEER IEDEEEN AUB!

Vlinder07
10-04-2007, 12:37
ja dat is dan echt ideaal hoor. Via D-Reizen en via het net kun je bij Vaya.nl kijken. Bijna alle reisbureau's hebben wel accomodatie in Nerja. Misschien ga ik heel dom klinken, maar waar ligt Nerja???

2_Heartbreak_3
10-04-2007, 12:39
Turkye weet ik niet maar ik ben al naar Granada geweest in Spanje, normaal stad wel gezellig & mooi. Veel historische kastelen bezocht (destyds van de Marokkanen) En ook naar Crevillente, een klein stad eerder een groot dorp, dat was echt de moeite waard! Omringt door kleine dorpen op bergen met kleine winkeltjes, restaurentjes, waterpompen op straat & zo echt romantisch & nie te vergete de heerlyke zon !!

MOHABBATEIN
10-04-2007, 12:45
Ik ben in Malaga geweest..is heel mooi..maar het ligt zo dichtbij Marokko ...

2_Heartbreak_3
10-04-2007, 12:46
Jaa daar ben ik ook geweest, het is echt mooi! AL hambra zit daar!! prachtige moskeeeeeeee!!!!Grananda is een heel klein stadje!! Mijn schoonzusje woont er maaar het is er SUPER gezellig!! maar zomer is het daar SUPER warm niet te doen.. omdat het niet aan het strand ligt!!! maar voor een dagje is het zeker de moeite waard!! In de winter is het waard.. je hebt daar de Sierra nevada!! voor de skieliefhebbers!!!

powerfull
10-04-2007, 12:48

turkije is echt een land waaar ik nooit naar toe zou gaan al is het gratis!! Soubhanllah!! ik heb het niet met turkije... Maar dan alsnog zuidspanje.. in een pueblo ( een kleine dorpje) aan strand dicht bij een grote stad... huisje huren en aan zee... !! maar ik wil meestal veel zien en doen en alles zien.. gelukkig mijn man ook . Cuba staat nu in ons lijst... en NY! maaar geef me toch maghreb dyanna... je kunt er alles doen wat je wil!! Skienen.. raften.. zonnen.. zwemmen.. bergen beklimmen.. en sight seeen!! :o alleen als de mensen een beetje anders waren zou het voor mij ieder jaar marokko zijn ( is het als zowieso voo rmij :hihi: ) exact mijn gedachte

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6