Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voor diegene die naar maroc gaan pas op

SweetxBaby
24-07-2002, 17:28

nou ik zat effe naar het marokaanse nieuws te kijken op schotel..... en wat zag ik ..... meseken heel veel mensen zijn beroofd in madrid en omgeving.. van geld paspoorten etc.... echt zielig man...hebben ze bijna die zware reis achter de rug... krijgen ze ook nog eens te maken met diefen.. ik vind het echt zielig man...wallah... ik zag van die ouwe mannen in de zon helemaal verhit.... heel zielig voor ze uit te kijken... wallah ik kreeg echt tranen in mijn ogen .... ik vind het echt heel erg zielig voor hun.... dus voor diegene die met de auto op vakantie gaan.. let alstublieft goed op...en neem knuppels mee in de auto.... beslama :zwaai:

Atlasleeuw
24-07-2002, 17:31
Ja dat heb ik ook gehoord, je moet gewoon ijzeren staven meenemen..doe ik ook altijd...........als er een dief komt geef ik 'm gewoon een hens.....:stomp:

SweetxBaby
24-07-2002, 17:32
Origineel gepost door atlasleeuw188 Ja dat heb ik ook gehoord, je moet gewoon ijzeren staven meenemen..doe ik ook altijd...........als er een dief komt geef ik 'm gewoon een hens.....:stomp: precies.....gewoon uithalen op die balharen,....... :D trouwens ''hens'' :confused: komt niet voor in mijn woorden boek... is dat de nieuwe versie van de nederlandse taal of zo :D ik weet nou wel dat het een stoot betekent....

igzeneej
24-07-2002, 17:33
Dat kennen we nu a wel een beetje ! ...heel veel mensen die ik ken hebben er mee te maken gehad ! En aan knuppels enz heb je niks ! ...Ze zijn verkleed in politie agenten en doorzoeken je auto en dan slaan ze toe ! Gewoon goed nadenken voor dat je stopt !

SweetxBaby
24-07-2002, 17:35

Origineel gepost door igzeneej Dat kennen we nu a wel een beetje ! ...heel veel mensen die ik ken hebben er mee te maken gehad ! En aan knuppels enz heb je niks ! ...Ze zijn verkleed in politie agenten en doorzoeken je auto en dan slaan ze toe ! Gewoon goed nadenken voor dat je stopt ! ja daar heb je ook weer eens gelijk in.... weet je wat ze in frankrijk doen..... ze gaan dan liggen op de vluchtstrook...dus netalsof ze in me kaar zijn geslagen... en als je dan stopt dan komen er uit de bosje heel veel anderen ... en dan word je berooft..echt erg man.. ik heb het alhamdoelilah nooit meegemaakt...

Atlasleeuw
24-07-2002, 17:37
Laat ik éen advies geven........gewoon op de grote snelwegen blijven.......als je zijweggetjes gaat nemen enzo dan gebeurt dat.....en als je gaat uitrusten doe dat op een plek met veel mensen......

Goudmeisje
24-07-2002, 18:37
Of je neemt een nep-pistool mee, helpt echt joh Een paar jaar geleden zijn we op vakantie gegaan en zijn toen in Tetouan bleven slapen, gewoon in een parkje tussen een paar huizen. Iedereen sliep behalve een vriendin, ik en een paar van die kleine kindertjes. Op gegeven moment kwam er een man uit een van die huizen naar buiten. Hij bleef de hele nacht heen en weer lopen. Eerst dachten we er helemaal niet aan, dat er iemand ons lastig zou vallen of zo, we waren toch met 3 auto's, veel mannen bij ons enz. maar die man bleef gewoon en liep naar ons toe. Ik pakte toen een nep-pistool mijn broertje uit de auto en richtte dat op hem, woyooooo je had hem zien wegrennen, echt hij een als haas vandoor. Ik denk daar nog steeds aan terug en we nemen altijd een nep-pistooltje mee.

igzeneej
24-07-2002, 18:40
Wij zijn altijd uitgerust met een busje traan gas en een knuppel en een hakmes van 50 cm !! ...Je hoeft dan niet dang te zijn hoor...

SweetxBaby
24-07-2002, 18:51
Origineel gepost door igzeneej Wij zijn altijd uitgerust met een busje traan gas en een knuppel en een hakmes van 50 cm !! ...Je hoeft dan niet dang te zijn hoor... hoef je dan niet DANG TE ZIJN.....:melig: (sorry ik kon het echt niet laten)