Bekijk originele versie : Wie heeft er van jullie een navelpiercing
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
Blondina_Biatch
10-04-2007, 00:15
wil der een binnenkort setten maar had gehoord dat je 2 maanden niet mag zwemmen klOpt dat:p
lief_meisii
10-04-2007, 08:22
ik wil niet vervelend zijn hoor, maar weten jullie niet dat het haram is?? :)
Letchiinaa_
10-04-2007, 09:30
Ik wou net zeggen, maar misschien is ze Nederlands ofzo.
En anders tsja moet ze zelf weten.:D
Compassionate
10-04-2007, 09:37
is bullshit ik heb em nu al 2 keer laten zetten en ik ging dr gewoon mee zwemmen is niks gebeurd
Als dit waar is dan bén je zeker verdwaald.;)
B0LLETJE
10-04-2007, 10:13
Lahi7fad, nooit van mn leven :eek:
ChefChaoun
10-04-2007, 10:15
3la hoe®en !
Compassionate
10-04-2007, 10:21
"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moeslim 3966).
zahida01
10-04-2007, 10:23
ik heb navraag gedaan en het is niet haraam het is pas haraam als je het aan de buitenwereld gaat showen en als je woedoe gaat doen dan moet je goed ertussen wassen en los maken bij de grote wassing na het vrijen ... :hadj:
maroccankiss
10-04-2007, 10:24
jullie zen allemaal haraaam
BentDarbaida
10-04-2007, 10:25
htzelfde met een tongpiercing, althans dat heb ik gehoord, het is niet te zien dus mag het wel
Maag ALLAH ou a3lam, ik weet het niet precies
zahida01
10-04-2007, 10:29
jullie zen allemaal haraaam
jij bent echt onwetend zo te zien hoe kun je al voor allah oordelen wie haram is of niet en dan nog wel zo over een mens praten die allah geschapen heeft moge allah je meer kennis geven insa allah
zahida01
10-04-2007, 10:33
"Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moeslim 3966).
ik wil jou niet lastigvallen hoor maar ken je wel lezen wat er allemaal staat ik lees geen piercings of oorbellen dus wil je aub voordat je met bewijzen komt eerst goed navraag doen en lezen wat er staat en wat daar boven staat ben ik het geheel met je mee eens dat zijn een van de grote zondes die een vrouw ken plegen ...
ChefChaoun
10-04-2007, 10:39
EE zahide de .... praat liever niet het is HARAAAAAM ! K kan er ook niks aan doen dat jij je aangesproken voelt en het ook hebt is dit niet genoeg bewijs schaam je ! -->:
Dat navelpiercing hoort hier bij is een onderdeel ervan als je hersenen hebt gekregen van Allah s.w.t. gebruik ze dan ook is het niet logisch maar nee je wilt toch een reden ervoor gaan vinden zodat het niet haram is HET IS HARAAAM !
ChefChaoun
10-04-2007, 10:41
maar ken je wel lezen wat er allemaal staat ik lees geen piercings of oorbellen
Lees je niet in dit vers dit zin -->: en daarmee Allah's schepping veranderen..." (Moeslim 3966).
Is dat geen genoeg bewijs als je dat toch doet verander je de shepping van allah's swt dus gebruik je hersenen goed ! of praat helemaal niet !
zahida01
10-04-2007, 10:47
EE zahide de .... praat liever niet het is HARAAAAAM ! K kan er ook niks aan doen dat jij je aangesproken voelt en het ook hebt is dit niet genoeg bewijs schaam je ! -->:
Dat navelpiercing hoort hier bij is een onderdeel ervan als je hersenen hebt gekregen van Allah s.w.t. gebruik ze dan ook is het niet logisch maar nee je wilt toch een reden ervoor gaan vinden zodat het niet haram is HET IS HARAAAM !
ik heb het ja sow heb ik het ontkend ofzo..ik heb het gezet en de enige die het ziet is mijn man en daar is het nu juist of het haraam is of niet zoals ik al boven vermeld heb als je er mee gaat showen dan is het pas haraam. het gaat mij erom dat alles duidelijk in de koraan en de andere boeken van de islaam is geschreven geen raadsels voor mensen die weinig hersens hebben gekregen volgens jou... en ik heb het nagevraagd aan de imaam voordat ik er wat aan heb gedaan dus dan zijn volgens jou oorbellen ook haraam aub hou op en doe eerst goed navraag voordat je mij aanvalt :moe:
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.