Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat vinden jullie, moet de jongen altijd alles betalen!!!

Pagina's : [1] 2 3

babyboy
08-09-2003, 13:42

ja of nee :) als ik een vriendin heb laat ik haar alles betalen :D maar.... soms als ik in een goede bui ben, koop ik wel iets voor haar :) een zakje zonnepitten of zo( dus verwacht geen oorbel) ben ik nu gierig :confused: :zwaai: ps:voor de mensen die echt gaan denken, zo gierig zijn we nou ookweer niet, het gaat mij alleen maar om jullie mening :)

babyboy
08-09-2003, 13:44
Origineel gepost door temsamni En gelijk heb je...kheb ooit een fritessaus bij de MAC voor een meisje betaald...nadat ze de bios...eten...drinken...parkeergeld...en alles had betaald...het geld dat ik daar moest neerleggen doet nog steeds pijn! :giechel: je komt er wel overheen :D

Shahinez
08-09-2003, 13:46
Wajliee 3ala zielige mensen ... waarom moet de man altijd betalen ... wij kunnen ook onze eigen geld verdienen ... en ik vind in een relatie moet dat van twee kanten komen,afwisselen,soms hij soms ik ... want als de man altijd alles koopt of betaald gaat hij achteraf er misbruik van maken en tegen je gebruiken ... IK HEB JE DIT EN DAT GEKOCHT,EN WIE WAS ER TOEN JE GELD NODIG HAD bla bla bla ken je dat sow ...

Maroc_oogjes
08-09-2003, 13:47
Origineel gepost door temsamni En gelijk heb je...kheb ooit een fritessaus bij de MAC voor een meisje betaald...nadat ze de bios...eten...drinken...parkeergeld...en alles had betaald...het geld dat ik daar moest neerleggen doet nog steeds pijn! :hihi: Jesus.. dat meen je tog nie?? Als je 'r echt 'n trauma aan overgehouden hebt.. wil ik die 15 cent best wel overmaken op je rekeningnr.. ;)

cheima
08-09-2003, 13:48

Origineel gepost door sweet_boy ja of nee :) als ik een vriendin heb laat ik haar alles betalen :D maar.... soms als ik in een goede bui ben, koop ik wel iets voor haar :) een zakje zonnepitten of zo( dus verwacht geen oorbel) ben ik nu gierig :confused: :zwaai: Damn hey hoe bedoel je gierig :schok:

babyboy
08-09-2003, 13:50
Origineel gepost door cheima Damn hey hoe bedoel je gierig :schok: :o

yosra22
08-09-2003, 13:51
Origineel gepost door Shahinez Wajliee 3ala zielige mensen ... waarom moet de man altijd betalen ... wij kunnen ook onze eigen geld verdienen ... en ik vind in een relatie moet dat van twee kanten komen,afwisselen,soms hij soms ik ... want als de man altijd alles koopt of betaald gaat hij achteraf er misbruik van maken en tegen je gebruiken ... IK HEB JE DIT EN DAT GEKOCHT,EN WIE WAS ER TOEN JE GELD NODIG HAD bla bla bla ken je dat sow ... je haalt de woorden uit mijn mond...wij hebben jullie echt niet nodig om voor ons te betalen dat kunnen we heel goed zelf.

rajae
08-09-2003, 13:52
gewoon beiden betalen, zowel het meisje als de jongen. de ene keer betaalt hij en de andere keer zij. bij mij is het eigenlijk eerlijk gezegd altijd zo geweest dat ik liever alles. betaal. zelfs met mn pa heb ik ruzie omtrent het betalen. en sweet boy het komt wel goed met je ooit. flink oefenen en wie weet ben jij ooit in staat om een hele gangenmenu voor haar te betalen :p

babyboy
08-09-2003, 13:53
Origineel gepost door yosra22 je haalt de woorden uit mijn mond...wij hebben jullie echt niet nodig om voor ons te betalen dat kunnen we heel goed zelf. wat is je nr :D

Tinkelbel
08-09-2003, 13:54
Origineel gepost door temsamni En gelijk heb je...kheb ooit een fritessaus bij de MAC voor een meisje betaald...nadat ze de bios...eten...drinken...parkeergeld...en alles had betaald...het geld dat ik daar moest neerleggen doet nog steeds pijn! :schok: ow my god !!!! je gier die paar centen voor die frites saus !!!!! hahaha echt grappig mensen kunnen echt gierig zijn. sorry hoor :schok: by the way ik kan me eigen shit zelf betalen.

babyboy
08-09-2003, 13:54
Origineel gepost door rajae gewoon beiden betalen, zowel het meisje als de jongen. de ene keer betaalt hij en de andere keer zij. bij mij is het eigenlijk eerlijk gezegd altijd zo geweest dat ik liever alles. betaal. zelfs met mn pa heb ik ruzie omtrent het betalen. en sweet boy het komt wel goed met je ooit. flink oefenen en wie weet ben jij ooit in staat om een hele gangenmenu voor haar te betalen :p waaaaaaattttttt, hele gangenmenu betalen, NOOIT

babyboy
08-09-2003, 13:56
Origineel gepost door temsamni A mafkees...zometeen geloof je het nog ook! :giechel: Kheb meer dan genoeg geld...en kzou me kapotschamen als het meisje ook maar iets zou moeten betalen! ze vatten ook altijd alles serieus op he :)

Miss_Banana
08-09-2003, 13:56
Origineel gepost door sweet_boy ja of nee :) als ik een vriendin heb laat ik haar alles betalen :D maar.... soms als ik in een goede bui ben, koop ik wel iets voor haar :) een zakje zonnepitten of zo( dus verwacht geen oorbel) ben ik nu gierig :confused: :zwaai: Heel simpel: HIJ BETAALD! :D

rajae
08-09-2003, 13:59
Origineel gepost door sweet_boy waaaaaaattttttt, hele gangenmenu betalen, NOOIT nou geloof me daar acht ik jou zeker toe in staat. waarschijnlijk doe je zelfs meer dan dat.

babyboy
08-09-2003, 14:04

Origineel gepost door rajae nou geloof me daar acht ik jou zeker toe in staat. waarschijnlijk doe je zelfs meer dan dat. tuuuuuuuuuurlijk!!!! jullie weten niet wat grapjes zijn, zo gierig zijn we nou ook niet hoor :)

Pagina's : [1] 2 3