Bekijk originele versie : Fintna onder jongeren..................
cj_tetuani
09-04-2007, 23:01
http://comments.files.wordpress.com/2007/03/fitna-onder-moslimjongeren.JPG
http://comments.files.wordpress.com/2007/03/el-fitnah.JPG
ChefChaoun
10-04-2007, 10:11
http://comments.files.wordpress.com/2007/03/fitna-onder-moslimjongeren.JPG
http://comments.files.wordpress.com/2007/03/el-fitnah.JPG
Jazaaka lahoe gairen ! :goedzo: :D
cj_tetuani
10-04-2007, 10:36
Jazaaka lahoe gairen ! :goedzo: :D
Graag gedaan.:goedzo:
geschenkje
10-04-2007, 10:54
Salaam Wa Alaikoum iedereen,
Djazzak Allah ou Ghairan voor deze herinnering aan onze Oumah.
Zina is inderdaad 1 van de grootste zonde.
Allah(swt) heeft deze zonde vaak vermeld in de Qur'aan, onder andere deze verzen:
"En houdt u verre van overspel; want het is een afschuwelijke zaak en een slechte weg". (Surah 17 : Ayah 32 )
"Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, God is wel op de hoogte van hetgeen zij doen. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen."
(Surah 24 : Ayah 30-31 )
ChefChaoun
10-04-2007, 10:57
Helemaal gelijk !
cj_tetuani
10-04-2007, 11:01
Salaam Wa Alaikoum iedereen,
Djazzak Allah ou Ghairan voor deze herinnering aan onze Oumah.
Zina is inderdaad 1 van de grootste zonde.
Allah(swt) heeft deze zonde vaak vermeld in de Qur'aan, onder andere deze verzen:
"En houdt u verre van overspel; want het is een afschuwelijke zaak en een slechte weg". (Surah 17 : Ayah 32 )
"Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, God is wel op de hoogte van hetgeen zij doen. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen."
(Surah 24 : Ayah 30-31 )
Al3awf ogti een jij ook djazaka allah ghaeiran 3anna
geschenkje
10-04-2007, 11:10
Al3awf ogti een jij ook djazaka allah ghaeiran 3anna
Wa Djazzak Allah;)Wat betekent Al3awf?
Om slechte gedachtes of nog meer te voorkomen, moet we gewoon ons blik neerslaan. Door te veel te kijken naar iemand van het ander geslacht kan leiden tot ontucht of zina.
Vooral nu het warmer moet we ons zeker daar tegen beschermen inshAllah.
Zoals we weten is het hoe warmer het word hoe minder de mens zich gaat kleden.
Ik heb een paar dou3as hier die we kunnen opzeggen als we iemand moesten zien die niet netjes aangekleed is of slechte gedrag vertoon tegen over jouw(flirten).
"A`udhu bi-llahi as-sami` al-`aliem min ash- shaytan ar-rajiem" (Surah 41 : Ayah 36).
Dit betekent:"En als een ophitsing van Satan u treft, zoek dan toevlucht tot Allah. Waarlijk, Hij is de Alhorende, de Alwetende."
"La hawla wa la quwwata illa bi-llah"
Dit betekent:"Er is geen kracht behalve bij God."
geschenkje
10-04-2007, 11:13
Helemaal gelijk !
Elhamdoulillah, deze zijn de woorden van Allah(swt) als moslim moeten we ze gewoon nakomen, wa Alhamdoulillah;)
XsweetnesssX
10-04-2007, 11:13
Up Insha'Allah!!! :goedzo:
ChefChaoun
10-04-2007, 11:16
Om slechte gedachtes of nog meer te voorkomen, moet we gewoon ons blik neerslaan. Door te veel te kijken naar iemand van het ander geslacht kan leiden tot ontucht of zina.
Ik heb een paar dou3as hier die we kunnen opzeggen als we iemand moesten zien die niet netjes aangekleed is of slechte gedrag vertoon tegen over jouw(flirten).
"A`udhu bi-llahi as-sami` al-`aliem min ash- shaytan ar-rajiem" (Surah 41 : Ayah 36).
Dit betekent:"En als een ophitsing van Satan u treft, zoek dan toevlucht tot Allah. Waarlijk, Hij is de Alhorende, de Alwetende."
Shoekran ! :goedzo:
cj_tetuani
10-04-2007, 11:17
Al3afwo.................../graag gedaan denk ik/:o
geschenkje
10-04-2007, 11:20
Shoekran ! :goedzo:
La Shokran A3la Wadjieb:D
Al3afwo.................../graag gedaan denk ik/:o
Okéy shokran voor de vertaling:goedzo:
Halfje_18_
11-04-2007, 00:32
Flikker echt een TERINGDIK eind op met je kut sjeikies
Jij wou mij gaan zeggen dat jij NOOIT rukt?
Die onderste oke, die ken ik begrijpen maar die van die sjeikie
Geloof r geen shit van
Atlantean
11-04-2007, 19:31
Geloof er geen reet van.
cj_tetuani
12-04-2007, 13:10
Geloof er geen reet van.
http://www.consumed.nl/dagnieuws/images/alcohol-jongere.jpg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.