Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gedwongen huwelijken (marokkaanse vrouw/turkse man)

Pagina's : [1] 2

faith77
09-04-2007, 22:41

http://www.youtube.com/watch?v=NJkYszcq0zY&mode=related&search= http://www.youtube.com/watch?v=gnBHMYZDDqQ&NR=1

oem_mujahid2
09-04-2007, 23:41
Walgelijk ouders die hun kinderen dwingen te trouwen met iemand met wie ze niet willen trouwen, egoisten :(!!

natura_hoceima
09-04-2007, 23:43
Haraam...zwaar haraam!!!!

Zarah14
10-04-2007, 01:46
Een man zegt dat de cijfers erg hoog liggen bij uithuwelijking. rond de 60%. Maar ik denk dat het niet waar is. Als ik in mijn omgeving kijk(woon in een allochtonenwijk) en op forums zijn dat er absoluut niet veel.

lief_meisii
10-04-2007, 08:18

ik vind dat marokkaanse ouders zich teveel met eer en trots bezig houden.. ze zouden wat minder moeten kijken naar wat andere zeggen en wat meer naar hun eigen kinderen moeten luisteren.

Sugar_BrowneyeZ
10-04-2007, 09:03
Vreselijk vind ik dit.

temsamane25
10-04-2007, 09:06
Als ik later een zoon heb ,dan zal ik hem niet dwingen ,maar ik zal er dan wel faliekant tegen zijn als ie een marokkaanse meisje uit nederland zal huwen.Hij mag van mij met elke meisje trouwen als ze maar niet uit nederland zal komen. wil wel het beste voor hem. hij mag smoorverliefd worden op een marokkaans meisje uit marokko of belgie of frankerijk. als het maar geen marokkaanse uit nederland is

noona
10-04-2007, 09:09
Als ik later een zoon heb ,dan zal ik hem niet dwingen ,maar ik zal er dan wel falikant tegen zijn als ie een marokkaanse meisje uit nederland zal huwen.Hij mag van mij met elke meisje trouwen als ze maar niet uit nederland zal komen. wil wel het ebste voor hem. hij mag smoorverliefd worden op een marokkaans meisje uit marokko of belgie of frankerijk. als het maar geen marokkaanse uit nederland is bekrompenheid ten top!

temsamane25
10-04-2007, 09:11
bekrompenheid ten top! Dat is u mening zullen we dan maar zeggen.

meknesia23
10-04-2007, 09:21
Als ik later een zoon heb ,dan zal ik hem niet dwingen ,maar ik zal er dan wel faliekant tegen zijn als ie een marokkaanse meisje uit nederland zal huwen.Hij mag van mij met elke meisje trouwen als ze maar niet uit nederland zal komen. wil wel het beste voor hem. hij mag smoorverliefd worden op een marokkaans meisje uit marokko of belgie of frankerijk. als het maar geen marokkaanse uit nederland is beste broeder wat is er mis met een meisje uit nederland misschien ben jij ooit een rotte appel tegen gekomen maar die rotte appels kunnen overal zitten ook in marokko en in belgie en 1rotte appel wil niet zeggen dat alle appels rot zijn denk daar over na ken er zat broeders die meiden uit marokko hebben gehaald en toch uitelkaar zijn en uiteindelijk met een meisje van hier zijn getrouwd als je van hier trouwd weet je tenminste zekker dat ze van jou houd en niet van het papiertje dat je hebt m3a salama

temsamane25
10-04-2007, 11:32
beste broeder wat is er mis met een meisje uit nederland misschien ben jij ooit een rotte appel tegen gekomen maar die rotte appels kunnen overal zitten ook in marokko en in belgie en 1rotte appel wil niet zeggen dat alle appels rot zijn denk daar over na ken er zat broeders die meiden uit marokko hebben gehaald en toch uitelkaar zijn en uiteindelijk met een meisje van hier zijn getrouwd als je van hier trouwd weet je tenminste zekker dat ze van jou houd en niet van het papiertje dat je hebt m3a salama Wat is er niet mis met ze kan je je beter afvragen. Nee die meisjes uit nederland dat zijn nou niet vrouwen om mee te trouwen. Hoor het van veel jongens om me heen. die zeggen je kan wel een tijdje plezier met ze hebben(ze gebruiken) maar het zijn geen vrouwen voor het leven.

dolfijn1977
10-04-2007, 11:52
Als ik later een zoon heb ,dan zal ik hem niet dwingen ,maar ik zal er dan wel faliekant tegen zijn als ie een marokkaanse meisje uit nederland zal huwen.Hij mag van mij met elke meisje trouwen als ze maar niet uit nederland zal komen. wil wel het beste voor hem. hij mag smoorverliefd worden op een marokkaans meisje uit marokko of belgie of frankerijk. als het maar geen marokkaanse uit nederland is Hoezo niet uit Nederland ?

dolfijn1977
10-04-2007, 11:53
Je bent geestelijk ziek ga snel wat aan doen ..!!!

temsamane25
10-04-2007, 11:59
Hoezo niet uit Nederland ? Omdat de meisjes uit nederland gewoon goedkoop zijn ,en er niet zijn om mee te trouwen ,maar gewoon voor een tijdje plezier meet te beleven.de enige die ziek is dat zijn jullie ,iemand die ze lichaam steeds maar weer afstaat die is pas ziek. en voor de rest hoef je niet meer op mij te reageren. :doei:

sahab
10-04-2007, 12:23

ik vind dat marokkaanse ouders zich teveel met eer en trots bezig houden.. ze zouden wat minder moeten kijken naar wat andere zeggen en wat meer naar hun eigen kinderen moeten luisteren. :goedzo: :goedzo:

Pagina's : [1] 2