Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat erruggggggggggg???? Dat doe je toch niet

Pagina's : [1] 2

LZN
08-09-2003, 12:57

Hi, Ik las net op yasmin dat een meisje zwanger is of bevallen is van een getrouwde man. En dat dat meisje het dus niet wist. Weet je dat er best veel getrouwde mannen op yasmin zitten, die via deze weg vreemd willen gaan met een meid. Ik vind het: a. zielig voor diens partner, die haar man oprecht vertrouwt. b. zielig voor het meisje die denkt een serieuze relatie op te bouwen en erachter komt dat hij al voorzien is. <<<<<<<>>>>> Waar zijn deze mannen mee bezig? Ben je niet serieus trouw dan niet, maar ga geen onschuldige mensen pijn doen. Eerlijk he, ik mag dit niet zeggen, maar bij dit soort mannen daarbij mogen ze van mij zelfs hun ges.lachtsdeel er vanaf hakken. Ik heb veel verhalen hierover gehoord. Het is ook iemand die ik ken overkomen. Ze is 3 jaar kapot ervan geweest, ze had al jaren met die jongen, ze kwam via via erachter dat hij al lang en breed getrouwd was en tig kids had. Ze schaamde zich dood, dat ze het al die tijd niet geweten had en hij maar dure kadootjes aanpakken. Zoals ik zei ze is jaren en echt jaren helemaal kapot ervan geweest, we dachten allemaal ze komt er niet meer bovenop. Alhamdoelilaah heeft Allah haar er door heen gesleept en is ze nu met een ongelofelijk lieve en schattige man getrouwd die door dik en dun voor haar gaat. Daarom meiden die het overkomen is, laat je niet gek maken, ga verder met je leven. Zijn deel komt nog wel en jij treft zeker zoals de jongedame hierboven een kanjer van een vent. Zieke geesten hoor, mannen die naast hun geliefde partner anderen voor de gek houden en ermee een relatie beginnen. Benzzzzzzzzzzzzzzz :confused:.

MaDaM_OujDa
08-09-2003, 12:59
sorry hoor maar drie jaar zonder te weten dat hij getrouwd was is ook weer overdreven. en wist zijn vrouw ook niet dat hij vreemd ging?

Shahinez
08-09-2003, 13:09
Kifash 3 jaar lang met een persoon en niet eens door hebben dat hij een vrouw met kids heeft???Hell no girl ... je kunt het weten door de kleine dingens ... zijn manier van doen,telefoontjes niet opnemen in de nacht,niet in zijn mobiele mogen kijken ... als ik een relatie heb met iemand heb ik GEEN geheimen,hij mag zelfs mijn mobiele opnemen van mij,natuurlijk als mijn broers bellen ofzo,dan niet,maar als het iemand anders is laat ik hem gewoon opnemen ... heb niets te verzwijgen ... Maar jah,zoals je zegt,er zijn wel van zo'n mannen,en inderdaad mannen zijn gewoonweg niet te vertrouwen ... hoe erg je het ook wilt,toch wil je altijd op je hoede blijven

faridanador
08-09-2003, 13:22
ookal heb je een relatie dan doe je toch ni aan sex 3jaar zei je ik zou na een jaar zegge ofwel trouwe ofwel wegwezen amai zeg wat ben ik van de oude stempel tja dat heb je dan hé

Shahinez
08-09-2003, 13:22

jah tuurlijk,vertrouwen moet je inderdaad winnen,en dat gaat niet zo gemakkelijk of snel ... dat neemt tijd in beslag.Maar mobiele is een PERFECTE voorbeeld wollah.Ik kende ooit een jongen,we hadden interesses voor mekaar enzow,maar we hadden geen relatie,maar hij belde mij elke dag op,overdag,en dan altijd voor 11 uur ... was een ritueel geworden ... op een dag,kon ik nie slapen,en ik belde hem rond een uur of 1 op,mobiele stond uit ..; een half uur derna,weeral zijn mobiele uit ... keej ik trok me er niets van aan Had het niet gezegd tegen hem,anders gaat hij zich speciaal voelen dat ik hem opgebeld,ma soit,dus ik paar dagen erna nog eens proberen,juist hetzelfde ... op een dag zaten we zo te spreken enzow,ik zo van hé waarom staat je mobiele telkens uit na 11 uur ben je getrouwd ofzo ... hij zweeg opeens ... toen zei hij dat hij samenwoonde met een belgische,maar dat ze geen relatie hebben ... JAH JAH BLA BLA samenwonen met iemand maar geen relatie en TOCH je mobiele uitzetten,ik zei dan als je geen relatie hebt,waarom zet je het dan uit Mohim we maakten er altijd ruzie over enzo,en ik had hem verteld dat ik onmogelijk kon verder gaan ... Dus ik zeg het,mobiele is een perfect detail

Ouidath
08-09-2003, 13:43
ziekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Shahinez
08-09-2003, 13:56
Wollahila hahah je geeft je nummer maar hij belt altijd privé of van zijn werk,en voor de rest heb je zijn nummer en als je vraagt,stuur me een smsje dan kan ik jou terug smsen ... ewa WACHT maar op die faking sms van hem :hihi: Wajaw mannen hé,maar geef toe,ze maken ons misschien wel gek,maar we kunnen niet zonder hen en vice versa ook

Shahinez
08-09-2003, 14:53
Of gewoon onder iemands andere naam praten ofzo ... jah hé ik ben mohamed,terwijl het khalid is

Pagina's : [1] 2