Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mocro Meisjes onder elkaar

Pagina's : [1] 2

LZN
24-07-2002, 16:19

Het valt mij op , dat marrokaanse meisjes onder elkaar heel gemeen en achterbaks kunnen doen..Verschillende keren maak ik mee, dat meisje (nichtjes ,vriendinnen en zelfs zusjes van elkaar ) elkaar 's vriendje proberen af te pakken , door te bellen naar die jongen en slechte dingen te zeggen over elkaar vriendinnen.Ook wordt er altijd zoveel geroddelt over elkaar en is er veel jaloezie..Hebben jullie dat ook weleens gehad?En waarom is dit zo , horen meiden onder elkaar elkaar niet te steunen?Let me know!!! :).

Hindaatje
24-07-2002, 16:23
Origineel gepost door AhlamZehna Het valt mij op , dat marrokaanse meisjes onder elkaar heel gemeen en achterbaks kunnen doen..Verschillende keren maak ik mee, dat meisje (nichtjes ,vriendinnen en zelfs zusjes van elkaar ) elkaar 's vriendje proberen af te pakken , door te bellen naar die jongen en slechte dingen te zeggen over elkaar vriendinnen.Ook wordt er altijd zoveel geroddelt over elkaar en is er veel jaloezie..Hebben jullie dat ook weleens gehad?En waarom is dit zo , horen meiden onder elkaar elkaar niet te steunen?Let me know!!! :) zoiets heb ik ook weleens mee gemaakt maar dat soort mensen kun je beter negeren,en uit hun beurt blijven...vroeger mocht ik van me moeder niet met marokkaanse meisjes omgaan...NU weet ik pas waarom...voor alle duidelijkheid ik scheer hier niet alle meisjes door 1 kam,voordat ik weer aangevallen wordt ;) liefs hindaatje :zwaai:

moslima001
24-07-2002, 16:39
als blikken konden doden dan zouden marokkaanse meisjes zeldzaam zijn...

lynamina
24-07-2002, 16:46
Hey KOM OP MENSJES Jullie kiezen er de verkeerde mocro girlies uit, IK VIND ZE BANGELIJK!!! IN ELKE RAS ZIJN ER WEL ACHTERBAKSE MENSEN EN MEISJES ZIJN SOWIESO LET all face reality: SLUWER EN STERKER IN T KWETSEN DUZZZZ

Goudmeisje
24-07-2002, 16:55

Gelukkig heb ik zoiets nog NOOIT meegemaakt. Ik heb heel goed contact met mijn nichten/nichtjes/vriendinnen enz. Met mijn zusje kan ik heel goed opschieten, we zijn de beste zussjes en beste vriendinnen van elkaar. Ik snap niet dat er zusjes zijn die niet goed met elkaar kunnen opschieten. Van vriendinnen kan ik het nog wel begrijpen, maar van zusjes begrijp ik er niks van.

farah16
24-07-2002, 17:10
ja als iemand het doet, dan betekent het dat ze jaloers zijn, die moet je gewoon geen aandacht geven.

manal18meknes
24-07-2002, 17:24
je hebt gelijk niet alle meisjes zijn zo maar je hebt van die achterbakse trutjes die zo doen. Mijn ex-vriendin heeft me dat ook geflikt ik heb met haar contact verbroken zulke vriendinnen hoef ik niet hebben in mijn leven. Ik weet wel wie mijn echte vrienden zijn.

igzeneej
24-07-2002, 18:56
Jah die hatende meisjes komen me maar al te bekend voor !!! ...Ik zal nog wel terug komen met het verhaal !!! ciao !

SweetxBaby
24-07-2002, 19:10
weet je wat het is met zulke meisje .... ten eerste zijn ze super jarlours en het liefst zien ze je langzaam naar beneden vallen..dus met andere woorden dat het slecht met je gaat... ten tweeden ze zijn alleen je vriendinnen in goede tijden..als je dus geld op zak hebt..... en ze willen wat lenen... maar zodra het slecht met je gaat..dan kennen ze je niet meer... en dan lachen ze zich kapot om jou.... en dat vind ik echt jammer van die zogenaamde vriendinnen..... maar ja gelukkig dat niet alle meiden zo zijn ... je hebt er nog een hoop tussen die je kan vertrouwen.... en die voor je door het vuur gaan.. :zwaai:

amal18
24-07-2002, 22:44
huh?echt waar is het zo erg dan ik heb geen zus of zusje eigenlijk wel jammer maar ja niks aan te veranderen,maar vriendinnen die zo erg zijn ?gatverdamme dat noem ik geen vriendinnen ,zo een naam verdienen ze dan niet eens!onder vriendinnen versta ik heeeeeeeel wat andwers o.a:elkaar vertrouwen /elkaar helpen in zo wel goede als slechte tijden/het beste voor elkaar over hebben enzzzzzzzzzzzzz.

Missrapster
24-07-2002, 22:50
Geloof me ik ken mensen/meisjes die mij het liefst dood willen hebben. Als ze nou een reden gaven dan had ik hun geholpen door het probleem op te lossen. Een paar jaar terug had een dienstmeisje van ons in Marokko iets in mijn drankje gedaan in opdracht van iemand.Ik weet al wie die pers.is maar heb liever niet dat ik het bekend ga maken.Die persoon heeft al een paar keer dingen bij mij geflikt,waardoor ik geen normaal leven meer kan leiden.Het is echt triest dat mensen elkaar willen uitroeien!:kwaad:

remii
25-07-2002, 01:04
Origineel gepost door Missrapster Geloof me ik ken mensen/meisjes die mij het liefst dood willen hebben. Als ze nou een reden gaven dan had ik hun geholpen door het probleem op te lossen. Een paar jaar terug had een dienstmeisje van ons in Marokko iets in mijn drankje gedaan in opdracht van iemand.Ik weet al wie die pers.is maar heb liever niet dat ik het bekend ga maken.Die persoon heeft al een paar keer dingen bij mij geflikt,waardoor ik geen normaal leven meer kan leiden.Het is echt triest dat mensen elkaar willen uitroeien!:kwaad: sjoooooooo...hebben jullie een dienstmeisje ????? :eek:

EsteeLauder01
25-07-2002, 01:18
Origineel gepost door remii sjoooooooo...hebben jullie een dienstmeisje ????? :eek: Wij hebben een dienstjongen...wat vind je daarvan?

remii
25-07-2002, 01:19
Origineel gepost door rebel In r3ab hebben ze bijna allemaal diensmeisjes, een tante van me heeft in Marrakech ook een dienstmeisje van 16 jaar, en ze behandeld haar als een slavin. Echt zielig. jeetje is het zo erg ...mensen zijn echt onverbeterlijk het maakt niet uit in welke sociale klasse ze zitten , ze weten toch altijd misbruik te maken van hun medemens zodra ze zich maar een klein beetje in een bevoorrechte positie bevinden ..

remii
25-07-2002, 01:20

Origineel gepost door Estée Lauder Wij hebben een dienstjongen...wat vind je daarvan? hahaha ..jij ook estee ???en wie is die dienstjongen ?? en behandelen jullie hem goed of slecht ??

Pagina's : [1] 2