Bekijk originele versie : Hoeveel afgevallen na bevallin
achermijnpc
09-04-2007, 20:22
Dag dames
Een vraagje, hoeveel zijn jullie afgevallen na de bevalling.
Ik ben 4 dagen en half geleden bevallen en ben al 9 kilo lichter :maf: ik ben al 9 kilo verminderd, weeg nu minder dan voor mijn zwangerschap.
Is dit normaal of gaat er nog meer af??
Hoeveel zijn jullie afgevallen die week na de bevalling??? En erna zonder dieet natuurlijk he :hadj:
Heey Meissie, alles goed?
Nog Gefeliciteerd met je kleintje!
Is heel normaal... ik viel ook binnen een week ruim 10 kilo af...
is voornamelijk vocht...
nadorhalfbloed
09-04-2007, 20:26
Wow dat is geweldig zo snel ! volgens mij als je borstvoeding geeft val je ook sneller af.
Ik was eergisteren op een saba3 van een vriendin van mij, ze is iets meer dan een maand geleden bevallen en ze had al weer zo'n platte buik als daarvoor, ze is wel 4weken te vroeg bevallen d.m.v. een keizersnede maar toch. Ze zei dat ze er niks speciaals voor heeft gedaan om af te vallen. dus het kan wel !
Nogmaals van harte gefeliciteerd met je lieve zoontje, Hoe is t om mama te zijn? Mooier dan je had gedacht? lijkt me echt geweldig :love:
:sjans:
achermijnpc
09-04-2007, 20:38
Heey Meissie, alles goed?
Nog Gefeliciteerd met je kleintje!
Is heel normaal... ik viel ook binnen een week ruim 10 kilo af...
is voornamelijk vocht...
dankje wel lieverd, jah verschoot er wel effe van, eergisten was het 6 kilo en deze ochtend zag ik 3 kilo meer eraf, en vroeg me af of het wel normaal is dat het zo snel gaat :confused:
achermijnpc
09-04-2007, 20:59
Wow dat is geweldig zo snel ! volgens mij als je borstvoeding geeft val je ook sneller af.
Ik was eergisteren op een saba3 van een vriendin van mij, ze is iets meer dan een maand geleden bevallen en ze had al weer zo'n platte buik als daarvoor, ze is wel 4weken te vroeg bevallen d.m.v. een keizersnede maar toch. Ze zei dat ze er niks speciaals voor heeft gedaan om af te vallen. dus het kan wel !
Nogmaals van harte gefeliciteerd met je lieve zoontje, Hoe is t om mama te zijn? Mooier dan je had gedacht? lijkt me echt geweldig :love:
:sjans:
He schat jah is zeker apart :)
Ok dus dan maak ik me zorgen voor niets :hihi: wel leuk om minder te wegen dan voor dat ik zwanger werd :haha:
Hey schatje.. hoe ervaar je het mama zijn? prachtig hé:love:
Op wie lijkt Tariq.. geef hem een dikke kus van ons:sjans:
Ik viel de eerste week 11 kilo af, en binnen een maand was ik 13 kg afgevallen en was ik weer op mijn oude gewicht. Het ging heel snel.. hoop dat het bij de 2de zwangerschap ook zo snel zal gaan:hihi:
Leila1982
09-04-2007, 21:54
ik ging na tien dagen op de weegschaal en ik was ook 10 kilo lichter omdat ik moeite had met eten na mijn bevalling... had totaal geen trek en tijd om te kunnen eten, dus het was waarschijnlijk gewoon vocht.
Mijn gewicht voor de zwanger schap was 62 toen ik zwanger was woogde ik 85:eek:
dus ben 20 kilo bij gekomen
de eerste weken na de bevaling was ik weer in me ouwe gewicht zonder dieet of zo.......:D
achermijnpc
09-04-2007, 22:40
Hey schatje.. hoe ervaar je het mama zijn? prachtig hé:love:
Op wie lijkt Tariq.. geef hem een dikke kus van ons:sjans:
Ik viel de eerste week 11 kilo af, en binnen een maand was ik 13 kg afgevallen en was ik weer op mijn oude gewicht. Het ging heel snel.. hoop dat het bij de 2de zwangerschap ook zo snel zal gaan:hihi:
Jah hoor is heel apart om moeder te zijn, maar heb nog niet voldoende kunnen genieten van mijn kleine schat, krijg teveel bezoek en dan snachts ben ik knock out en wil hij niet slapen :maf2: maar is wel leuk hoor om moeder te zijn :D
Jah ben nu al 9 kilo afgevallen en dat is 1.5 minder dan voor mijn zwangerschap :wow: er mag best wel nog meer af hoor, bespaart me te dieeten :hihi:
islaamparel
09-04-2007, 22:44
amp,wat doe jij nou hier :eek: :zweep:
ga lekker van je mannetje genieten meid.......m.nl komt later wel :hihi:
nogmaals mabrouk :gefeli: ......... mijn voorgevoel heeft me trouwens niet in de steek gelaten :D
Mijn gewicht voor de zwanger schap was 62 toen ik zwanger was woogde ik 85:eek:
dus ben 20 kilo bij gekomen
de eerste weken na de bevaling was ik weer in me ouwe gewicht zonder dieet of zo.......:D
jij hebt gegeten wat los en vast zit:D
waar at jij voornamelijk
achermijnpc
09-04-2007, 22:51
amp,wat doe jij nou hier :eek: :zweep:
ga lekker van je mannetje genieten meid.......m.nl komt later wel :hihi:
nogmaals mabrouk :gefeli: ......... mijn voorgevoel heeft me trouwens niet in de steek gelaten :D
Mijn mannetje is aan het slapen:D en ik ga ook zo pitten voor ik aan mijn nachtshift ga beginnen :moe:
:ego: Nu ineens wist zehma iedereen wat ik zou krijgen :lekkerpuh
:hihi:
Jah hoor is heel apart om moeder te zijn, maar heb nog niet voldoende kunnen genieten van mijn kleine schat, krijg teveel bezoek en dan snachts ben ik knock out en wil hij niet slapen :maf2: maar is wel leuk hoor om moeder te zijn :D
Jah ben nu al 9 kilo afgevallen en dat is 1.5 minder dan voor mijn zwangerschap :wow: er mag best wel nog meer af hoor, bespaart me te dieeten :hihi:
geniet er maar van, die kilo's minder, ik moest er moeite voor doen:kwaad:
jij hebt gegeten wat los en vast zit:D
waar at jij voornamelijk
Bedoel je wat ik at ...............?
Van alles en nog wat......maar ik had veel vocht
islaamparel
09-04-2007, 22:56
Mijn mannetje is aan het slapen:D en ik ga ook zo pitten voor ik aan mijn nachtshift ga beginnen :moe:
:ego: Nu ineens wist zehma iedereen wat ik zou krijgen :lekkerpuh
:hihi:
op de een of andere manier kan ik me jou moelijk voorstellen als moeder :o ....kweet niet moet nog aan hte idee wennen denk ik :hihi:
ik heb het je gezegd lang voordat je bevallen was.......of begin je nu al te dementeren :rolleyes:
slaap lekker meid en geniet van elke seconde slaap die je maar kan krijgen :p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.