Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je HaNdeLeN, DoEn, DeNkEn, VeRanDeReN VooR Je GeLieFde ???

Pagina's : [1] 2

sherine
08-09-2003, 12:06

stel je weet tog je heb tatoo`s piercings gaat uit doet lekker gek drinkt rookt...kortom je bent heel stout :zweep: of juist andersom jij bent heel netjes en hij/zij heel stout ga je elkaar veranderen of hou je het gewoon hoe het is ?? stel die tatoo`s moet hij/zij ze weghalen...zou jij zelf het weghalen ?? EERLIJK reageren..dus nie stoer doen :p

Ouidath
08-09-2003, 13:23
-:D westide:maf:

Sahbi
08-09-2003, 13:24
Neem een hollander, heb je dat gezeik ook niet.

Sahbi
08-09-2003, 14:05
Origineel gepost door BabyBenz Een debiele marokkaan............zie antonio banderas. Benzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :Iluvu: De mooiste mannen van de wereld komen uit Marokko.

Shahinez
08-09-2003, 14:14

Dat is net de schoonheid van een huwelijk of relatie ... je accepteert mekaar ondankst het feit dat hij/zij gebreken heeft ... en met de tijd realiseert de persoon zelf wel dat hij of zij verkeerd bezig zijn Mijn future mannentje wil ik heus niet veranderen en ik wil ook niet dat hij me veranderd ... hij is toch op mij als individu gevallen,dus waarom moet ik mij zorgen maken dan?

MissBeniSaid
08-09-2003, 14:35
Origineel gepost door BabyBenz Natuurlijk pas je je aan elkaar aan (not) :D hahahhaa ik ben en blijf een koppige berber. Anyway had hij maar een tatoeeeeee dan was ik helemaal :Iluvu: :Iluvu: Je verandert ietsjes, maar een aantal zaken zou ik niet kunnen accepteren: 1. hij mag niet roken. 2. hij mag niet drinken. 3. hij moet een normale band met zijn familie hebben (je weet wel van die familieleden die hem dag en nacht claimen, van we zijn toch jouw familie, wie is zij dan, van die irritante k.u.t. zusjes die dan te extreme band met hun broer hebben). 4. hij moet niet te veel met zijn vrienden omgaan (ik ben allergisch voor ze). (ze maken altijd je relatie kapot) (het liefst selecteer ik ze voor hem) 5. hij mag geen vrouwen als vriendinnen hebben, zodra je een conflictje hebt, dan gaat hij bij haar uithuilen en of ze dat leuk vindt. Dus voorkomen is beter dan genezen. 6. hij moet wel verzorgd zijn. 7. hij moet met nadruk op moet, witte tanden hebben. 8. hij moet wel een gentleman zijn. 9. hij moet .................................................. ............................... 10. hahahahhaah :regie: :regie: :regie: hij moetttttttttttttt benzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Hahahhah waarom mag ie geen gele tanden hebben????

MissBeniSaid
08-09-2003, 14:36
Origineel gepost door BabyBenz Natuurlijk pas je je aan elkaar aan (not) :D hahahhaa ik ben en blijf een koppige berber. Anyway had hij maar een tatoeeeeee dan was ik helemaal :Iluvu: :Iluvu: Je verandert ietsjes, maar een aantal zaken zou ik niet kunnen accepteren: 1. hij mag niet roken. 2. hij mag niet drinken. 3. hij moet een normale band met zijn familie hebben (je weet wel van die familieleden die hem dag en nacht claimen, van we zijn toch jouw familie, wie is zij dan, van die irritante k.u.t. zusjes die dan te extreme band met hun broer hebben). 4. hij moet niet te veel met zijn vrienden omgaan (ik ben allergisch voor ze). (ze maken altijd je relatie kapot) (het liefst selecteer ik ze voor hem) 5. hij mag geen vrouwen als vriendinnen hebben, zodra je een conflictje hebt, dan gaat hij bij haar uithuilen en of ze dat leuk vindt. Dus voorkomen is beter dan genezen. 6. hij moet wel verzorgd zijn. 7. hij moet met nadruk op moet, witte tanden hebben. 8. hij moet wel een gentleman zijn. 9. hij moet .................................................. ............................... 10. hahahahhaah :regie: :regie: :regie: hij moetttttttttttttt benzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

sherine
08-09-2003, 16:48
whuahuahau damn baby die toekomstige man van jou whuahau die kan wel inpakken :p jan,,,ga je dat betalen om weg te laten laseren dan ;)

sherine
08-09-2003, 17:28
ewa ik rook zelf...:maf: maareh die kuslipjes vind ik wel belangrijk :stout: en die heeft me schatje ook

sherine
08-09-2003, 17:41
whuahau

MissBeniSaid
15-09-2003, 14:21
Origineel gepost door BabyBenz :D mannen met gele tanden zijn out of the question...........ga een beetje een vieze smoel zitten zoenen. bahhhhhhhhhhhh benzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :D :D Hahhha wallahiela gelyk heb je wel ;)

moi21
15-09-2003, 14:30
Aanpassen aan elkaar moet je wel een klein beetje denk ik,niet jezelf veranderen want je bent wie je bent en dat is hij ook en je kan een mens niet veranderen, maar aanpassen aan wat de ander wil ok. Kijk als mijn man niet wil dat ik uitga (stel)dan zou ik dat accepteren, dat hoort niet in een huwelijk en ben ik t mee eens. gaat hij zeggen je mag niet meer met je vriendinne weg dan kan ie door de stront zakken, je moet wel dingen aanpassen waar je jezelf ook in kan vinden. Enne jah je gaat ook niet met een minirok, of tattoo( zoieso ben ik niet zo)naar zijn ouders, dat bedenk je zelf denk ook wel, en zo zou ik zelf ook niet naast hem willen lopen met een kinderwagen ernaast!

sherine
15-09-2003, 16:52
hmmz ok duidelijk :) netjes netjes

Pagina's : [1] 2