Bekijk originele versie : Neuspiercing????Mooi of niet???
LieveMeid22
08-09-2003, 12:06
Ik wil graag een neuspiercing maar eentje met zo'n hele kleine diamantje dus heel fijn normaal gezien ben ik niet voor piercings ofzo maar een neuspiercing heb ik altijd heel mooi gevonden zoals bij indische meisjes dat heeft toch iets vind je niet..
Nou als mijn ma dit leest vermoord ze me maar ik zou toch graag willen weten hoe jullie hierover denken....
groetjes
xxx
ik had 2 kleine diamantjes onder elkaar...
was all1 zwar een gedoe dan was me gaatje weer dicht gegroeid dan was ik die piercing weer kwijt geraakt ..of ging het weer ontsteken..
dus toen had ik het weggehaald..
een neus piercing vind ik stom ieder1 heeft dat :rolleyes:
TwinkleEye_19
08-09-2003, 12:10
Ik heb het ook altijd mooi gevonden, maar niet voor mezelf :D
Sommige kunnen het echt hebben ;)
Ik vind het NIET mooi
Liefs safia
lelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!
:zwaai:
MOcROzINA
13-09-2003, 17:51
ik wil het oook zettten ik mag het wel van me ma ik vind het wel mooi als je maar niet mee gaat showen
LELIJKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK, HARAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
OKEEEEEEEEE DOEI :D
IK VIND HET NIET MOOI MAAR, JA IEDER ZIJN DING:)
Kvind et eerlijk gezegd ook niej mooi, zo een neuspiercing in tegen stelling tot een tongpiercing of een piercing onder je lip, die vind ik wel wat hebben...:D
Origineel gepost door lady_cassis
wat loop je weer te mekkeren meid? ik heb het niet zo op piercings eerlijk gezegd.... :rolleyes:
P.S.
ewa schatje hoe gaat ie?
Mekkeren ikke? W8 maar K zet je een piercing in je achterste naast die engeltjes met goud!Hahaha! :D
lovelymocro5
13-09-2003, 18:30
Ik vindt het kapot lelijk...
Lady_moi
13-09-2003, 18:52
ik vind het wel mooi maar das haram heb ik gehoord
marocstar1
29-12-2006, 10:14
hallo allemaal
ik heb er op dit moment eentje maar ik moet het er weer uit halen van mijn moeder
ik heb hem gezet zonder het tegen mijn moeder tezeggen
volgens haar is het haram ,maar da t weet ik dus niet :D
Miss_Vanitas
29-12-2006, 10:16
gatverdamme
zwaar ordinair :jammer:
Sunsmile_
29-12-2006, 10:16
Súper lelijk!:) Ik vind dat net zoiets als een gouden tand
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.