Bekijk originele versie : me wenkbrauwwen naar de knoppen en me haar
sarah-roosje-
09-04-2007, 14:37
heb haar uitval mensen al bijna 2 jaar ben pas 15 jaar ben heel erg vaak naar de huisarts geweewt hij zegt elke x het komt door je hormonen maar 2 jaar is wel erg lang en me wenkbrauwwen die viellen ook eerst uit hadt ze gwn ge ipeelt bij de kapper met draad je sindsien groeien ze niet meer normaal ze waren eerst heel vol dik heb ze uit latten groeien dik maar heel lichtook op de plekken waar ze nooit geipleert zijn en al zou ik ze nu willen epileren kan er geen vorm in zetten of zo een hele stuk bijde voorkant is weg bij een wenkbrauw ziet er niet uit en bij de andere het hoek je en e achterkant
:traan1: en me haar ben bijnna kaal hadt vroeger een hele b0s en nu heb k het heel kort mar gwn net om niet kaal te zijn heel licht haar op sommige plekjes bijna alles weg bij me voorhoofd en ik kan zo snel bij me hoofdhuid kommen vroeger moest ik daar gwn 5 min om d0en :maf: :jammer: :traan1: wie heeft dit ook gehadt en wie weet h0e ik hier van af k0m
Naturelle
09-04-2007, 14:39
Probeer je wenkbrauwen beetje intekleuren met een juiste kleurpotlood.
sarah-roosje-
09-04-2007, 14:40
wat ook raar is hadt vroegger hele mooie nagels en nu breken ze f en zijn ze heel zacht voor dat ze een beetje gegroeit zijn ze al over de grens afgebroken een heel stukje weg :S raadell0os
sarah-roosje-
09-04-2007, 14:41
heb ik een paar keer gedaan maar dan wordt mijn ma weer faja
Miss_Crazy
09-04-2007, 14:47
heb haar uitval mensen al bijna 2 jaar ben pas 15 jaar ben heel erg vaak naar de huisarts geweewt hij zegt elke x het komt door je hormonen maar 2 jaar is wel erg lang en me wenkbrauwwen die viellen ook eerst uit hadt ze gwn ge ipeelt bij de kapper met draad je sindsien groeien ze niet meer normaal ze waren eerst heel vol dik heb ze uit latten groeien dik maar heel lichtook op de plekken waar ze nooit geipleert zijn en al zou ik ze nu willen epileren kan er geen vorm in zetten of zo een hele stuk bijde voorkant is weg bij een wenkbrauw ziet er niet uit en bij de andere het hoek je en e achterkant
:traan1: en me haar ben bijnna kaal hadt vroeger een hele b0s en nu heb k het heel kort mar gwn net om niet kaal te zijn heel licht haar op sommige plekjes bijna alles weg bij me voorhoofd en ik kan zo snel bij me hoofdhuid kommen vroeger moest ik daar gwn 5 min om d0en :maf: :jammer: :traan1: wie heeft dit ook gehadt en wie weet h0e ik hier van af k0m
Meid, ik zou gewoon gaan klagen bij je arts. Meestal zeggen ze gewoon maar wat maar nader onderzoek ontdekken ze toch dat er iets mis is, ofzo.
Het lijkt me niet normaal, maar eet je wel gezond enzo?
K0eniit__
09-04-2007, 14:55
Dokters in Nederland... :jammer: Woulah ze zeggen soms dingen jeetje ee...
CherryPie
09-04-2007, 14:57
Hoe is je eetpatroon? Misschien mis je iets.
Het klinkt alsof je een groot tekort hebt aan vitamine B2. Ik zou gewoon weer naar de huisarts gaan en eisen dat hij er serieus naar kijkt. Succes.
sarah-roosje-
09-04-2007, 15:11
nou eten is gwn mkoweda bij mij ik eet niet goedt van kleins af aan maar hadt zulke mooie haren en wenkbrauwen me huidt is ook droog de laatste tijd maar ben ong 8 x naar de huisaryts geweest en heb niks of wat mee gekregen :S en ben ook veels te dun weeg 43 killo
CherryPie
09-04-2007, 15:14
Je huid en haar hangt echt samen met wat je eet meid. Ga eens naar een diëtiste, leg het probleem aan haar voor want 43 kilo is wel erg weinig.
Begin met bruin brood met hartig beleg (kaas, worst), groente en fruit, melk, water, aardappelen/rijst/pasta.
sarah-roosje-
09-04-2007, 15:30
en waar moet ik die vindden meid ??
CherryPie
09-04-2007, 15:34
Volgens mij kan je dokter je doorverwijzen.
MIJN_HOBI
09-04-2007, 16:34
meid je bent 15 jaar je moet echt met de huisarts praten en vitamine B slikken Gezond eten Goh 15 jaar en je bent zo jong
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.