Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde DICHTEN (sabria2000)

EmiR_Soltan
08-09-2003, 01:23

DICHTEN is de woordspelling en goede zinsopbouw metselen tot een gedicht INTERNATIONAAL heeft het dichten niet een, maar vele gezichten Om het menselijke oog te verwennen CHARMANTE uitzichten gewikkeld in romantische fantasie HARTSTOCHT en passie verdriet en jaloezie TEN TOON gesteld de woorden als speelse kinderen die de tijd verheerlijken Een titel als de moeder van de speelse woorden ELKE ronding zijn versiering Want dichten is als een vrouw En dient mooi te worden gemaakt NIEUWSGIERIGHEID is als de zon naar de aarde neerkijkend Wanneer de wolken de zee verbergen

EmiR_Soltan
08-09-2003, 18:30
Origineel gepost door sabria2000 :goedzo: :verliefd:

GELUKSHARTJE
08-09-2003, 18:39
Schitterend!!!!!!! Ga zo door

DE_STALKER_LAMM
09-09-2003, 14:06
emir kennende is dit niet normaal je vertelt altijd een kort verhaal in kort krachtige woorden weet je iets prachtig te verwoorden

EmiR_Soltan
09-09-2003, 14:21

Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM emir kennende is dit niet normaal je vertelt altijd een kort verhaal in kort krachtige woorden weet je iets prachtig te verwoorden Het nadenken geeft me de zin te leven Als een nar voor een majesteitelijke vorst Als een soltan, kamelen verdrijver en tapijten wever In mijn gedichten kan ik de lezer het gene geven dat hem en haar doet lezen en leidt naar de dorst en dat weer hem gezond maakt tot aan de lever Dichten is geven en nemen en voor mij is het de lezer plezieren Dichten is gebroken harten lijmen of mensen van adel vereren De_Stalker_Lamm Tussen vele dichters ben je de herder die ons leidt naar het water Tussen vele vrienden ben je een berber trots op zichzelf In je fantasie tracht je te leven als een sprookjes held of een elf Je bent het gene wat iedere wereld mist Je bent een mens, dat is waar het dichten op vist Ik dank je wel voor jou compliment Den Dichter, De Dichter, De Stalker_Lamm Want jij bent de zoon van mijn stam

berbersroosje
09-09-2003, 15:28
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM emir kennende is dit niet normaal je vertelt altijd een kort verhaal in kort krachtige woorden weet je iets prachtig te verwoorden hmm..... jij bent ook goed ! ;)

Rokana
10-09-2003, 16:34
Zekers STALKER+EMIR_SOLTAN+SABRIA2000=PRACHTIG!!!!!!!!! JULLIE DOEN HET PRIMA, GA VOORAL DOOR ROKANA

beni_girl
12-09-2003, 18:31
SABRIA is de beste, en daarme pun. uit. basta. :lekkerpuh wie er niet mee eens is, kan de pot op :ego: