Bekijk originele versie : meiden, ff vraagje
Wie kan er ook niet meer verliefd worden???
Meiden even een vraagje hebben jullie wel eens gehad dat je helemaal niet meer verliefd kan worden op niemand, of gevoelens hebben voor een jongen?
Vraag me af of ik de enige ben die dit heeft want hoe lief, mooi romanties een jongen ook is het doet me niks meer...
Oem_Lena
07-09-2003, 23:45
ik ben al eeuwe getrouwd maar ben nu nog verliefd
Najmatje
07-09-2003, 23:50
heel soms denk ik...............
krijg k zo'n heel raar gevoel
(het zal wel aan mij liggen)
=Najmatje=
nou temsammi dan ben ik blij dat ik helemaal niks meer aan gevoelens heb wat betreft verliefd zijn als ik jouw zo hoor, dan hoef ik daar in ieder geval niet in te trappen hahaha
hmmm wees er trots op!!!mischien dat je dan is naar wat n moeilijkere level moet gaan?
ehm als je mn topic leest zie je dat ik niet snel meer gevoel heb voor iemand en tja kan wel zeggen een te hoge level dan je gewend bent zo te horen.
MissBlaBla
08-09-2003, 09:12
Ik word ook niet snel verliefd. Maar raar is dat niet meid. Wees blij!!! Zo voorkom je veel gezeik. En tenslotte wordt het er maar 1. Vroeg of laat zal je gevoel dan opeens opborrelen wanneer Mr. Right in beeld is gekomen :)
BlaBla
mocrohajat18
08-09-2003, 09:18
Origineel gepost door temsamni
Alle meisjes trappen er bij mij in! :D
IK DUS NIET :D :D :D
mocrohajat18
08-09-2003, 09:20
he moi 21 ik begrijp wel wat je bedoelt over dat je de laatste tijd niet meer zo snel verliefd word dat heb ik ook
en ik weet waardoor het komt............
Missprive
08-09-2003, 09:38
nou ik kan wel verliefd worden alleen ik laat het nooit toe
ik voel me dan als een gevangene
LQwaad4life
08-09-2003, 11:04
Origineel gepost door moi21
Wie kan er ook niet meer verliefd worden???
Meiden even een vraagje hebben jullie wel eens gehad dat je helemaal niet meer verliefd kan worden op niemand, of gevoelens hebben voor een jongen?
Vraag me af of ik de enige ben die dit heeft want hoe lief, mooi romanties een jongen ook is het doet me niks meer...
meschien val jij niet op mooi romantische jongens.
weet wel waardoor t komt komt als t een keer is kapot gemaakt duurt t denk langer voordat t weer gelijmd is,en je weer is gek op iemand kan worden maar weeeel verdomd lang!En ja val wel op een mooie en romantische jongen welk meisje niet maar kan er niks voor voelen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.