Bekijk originele versie : Wie heeft er wel eens iemand afgewezen?
dus iemand heeft je een huwelijksaanzoek gedaan.....en jij zegt gewoon keihard NEEEE :D ...................en waarom :o ?
SweetRose
07-09-2003, 23:33
Ik afgelope zomer..Je wilt het getal ni weten van het aantal huwelijksaanzoeken...echt waar een RECORD....
C_warrior
07-09-2003, 23:51
midar he
chicamaroquia
07-09-2003, 23:55
Ikke, ze waren gewoon mijn types niet! Ik voelde me niet tot ze aangetrokken en van liefde was al helemaal geen sprake. Dan houdt het snel op!
ik ook maar iemand die ik langer kende en bleek gewoon anders te zijn dan zich voor te doen dus ja dan houdt t op he
sanna_nador
08-09-2003, 10:18
Origineel gepost door temsamni
Ikke!
jij toch niet??? je was toch"zehme"uitgehuwelijkt :rolleyes:
Origineel gepost door Nouraia
dus iemand heeft je een huwelijksaanzoek gedaan.....en jij zegt gewoon keihard NEEEE :D ...................en waarom :o ?
ikke...
MaDaM_OujDa
08-09-2003, 10:25
ikkeeeeeeeeeeee.. omdat het me types niet waren :rolleyes:
ikke :D
was niet mijn type..
LieveMeid22
08-09-2003, 12:39
ik als je die persoon niet zit zitten ja dan moet je wel..maar mijn ma zegt je kan niet blijven nee zeggen en daar heeft ze gelijk en maar we zien wel hé....
EL-MAKTAB
xxx
hoi hoi,
waarom heb je dan die persoon afgewezen.
je moet negen van de tien keer een goed redennen hebben of niet.
en stel als ik jou hand kom vragen wat zou je dan zeggen
ook al ben ik 19 en jij misschein wat ouder
groemt smohamed
jah dat wilde ik ook weten ...............WAAROM.......
LieveMeisje
08-09-2003, 17:37
Origineel gepost door JANACHMED
[QUOTE]Origineel gepost door Nouraia
dus iemand heeft je een huwelijksaanzoek gedaan.....en jij zegt gewoon keihard NEEEE :D ...................en waarom :o ? [/QUOTE
de 1e keer was ik 17 :confused:
en de andere keren had ik het gevoel dat ze nederlandse papiertjes roken /zochten!
:zwaai:
:giechel:
SweetRose
08-09-2003, 17:38
De eerste keer da ze naar mij kwamen was k een jaar of 13..:rolleyes:...
veelsss te vroeg :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.