Bekijk originele versie : Liefde McMo wat heb je me aangedaan
:Iluvu: McMo, Jij bent de enige die mij ware liefde kan verklaren, jij bent de enige die mij lijkt te begrijpen. McMo jij bent de enige die mij verder in mijn leven kan lijden. McMo zou nooit meer een leven zonder jou kunnen leiden. Met de gedachte aan jou kan ik alles makkelijker bereiken. Jij bent mijn houvast, door jou zet ik door McMo. Door jou in mijn bestaan blijf ik doorgaan en kan niemand mij meer verslaan. Ik kijk overal tegen aan. Zie alles zo positief in, negatief lijkt niet meer te bestaan. En schatje dat heb jij mij allemaal aangedaan. Ga daar maar van op aan. kan echt geen leven zonder jou aan. Lieve schat blijf geen enkele moment bij me vandaan. Want dan ga ik mezelf afvragen wat heb ik mijn lieve schat toch misdaan? Waarom is het toch een andere kant opgegaan? Nee schat, ik heb de vertrouwen erin Inshallah zal het met ons alleen goed gaan. Ik zal in ieder geval mijn best voor onze relatie blijven doen. Want ik weet inmiddels al met wat jij mij betaald, het is de liefde van jou die bij mij aankomt waar ik al te graag mee genoegen mee neem. Ik zal beslist nooit genoeg van jou krijgen, dat zal ik nu niet nooit niet voor jou verzwijgen, dat mag je gerust van me mee krijgen.
MCMO LOVE YOU!!!!!!! :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Rokana kusjes :o :Iluvu:
hihihihihihihihi.....ik hou ook van je vraag het maar aan je hart die zal het bevestigen. :Iluvu:
Jij woont in mijn hart, daarom dus o wee als je deze maand geen huur betaald!!!!!!!! Huursubsidie is ook al opgeheven dat je het weet!
je hebt nog tegoed van vakantie toeslag :D :D
Vakantietoeslag, die hou ik opzij voor mijn vakantie!! V-A-K-A-N-T-I-E-T-O-E-S-L-A-G!! de naam zegt het al.
wajowww zehmaa mij verschut zetten he....ik pak je nog wel rat :kwaad:
hoe je zit opgesloten in mijn hart hoe wil jij eruit komen je hebt straatverbod dat je het weet!!!! je komt alleen met mijn toestemming buiten mijn hartje, schatje zet maar een raampje open voor frisse lucht kun je afkoelen oke. Het is best warm in mijn hart zonder airco dat begrijp ik best en vooral als jij je zo druk maakt!!!
hahahaha Kusje McMo
tsssssss en of ik er uit kom ik heb mijn grote vriend de ezel nog...die komt mij even uit jou trappen dan rijd ik op hem de horizon tegenmoet....ja die met die aanhangwagen ja...hij is ook beetje verlaagd dus hij kan je goed trappen met ze poten :p :D :D
Ach ja schat soort gaat met soort, ik geloof best dat hij jou vriend is. Maar die vriendschap is er nu ook niet meer want jij ging in je verleden met ezels om dat is nu voorbij, nu ik jou in mijn hart heb genomen, dus verwacht niet dat die ezel nog zal komen, anders zal hij niet van mij af komen, ik zal hem in zijn eigen aanhangwagen stoppen en hem een flinke douw geven naar daar waar hij thuishoort. Je hebt hem blijkbaar niet goed genoeg ingelicht over wie ik ben!!
Geen grap met mij, dat weet jij ook McMo ga echt niet voor de ezel uit de weg!! Iaia hahahaha
Rokana
Reizigster
18-03-2012, 22:58
Ik vraag mezelf eerlijk waar af hoe het met jullie gaat..
Woooow, die zijn nog eens verliefd.
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.