Bekijk originele versie : moslim en homo???
faridanador
07-09-2003, 22:59
kan een man homo zijn en toch moslim zijn??? kunnen wij daar over oordelen, heeft iemand op brt 1 die karim gezien die ijvert voor homo rechten voor moslims??? ik kan me eerst envooal niet voorstellen dat iemand zo is maar ja als het zo is dan is het zo zeker? maar wat zegt de koran er eigenlijk over het lijkt me zeer verkeerd...
Oem_Lena
07-09-2003, 23:03
Een homo kan wel moslim zijn....Het is wel haram wat hij
doet,en wat de koran over zegt....lees mensen van Lot
In mijn ogen is het totaal uitgesloten.
Shahinez
07-09-2003, 23:04
Haram natuurlijk ... die karim wilt echt rammel krijgen
Origineel gepost door Shahinez
Haram natuurlijk ... die karim wilt echt rammel krijgen
Zonde van zo´n mooie naam eigenlijk. :(
faridanador
07-09-2003, 23:08
ik ben niet voor geweld ik vind alleen niet dat hij zoiets kan zegge en bewere dat m moslim is maar wie zijn wij eigenlijk om te oordelen....
ieder krijgt wat hem toe komt op de dag des oordeel
chicamaroquia
07-09-2003, 23:11
Homo zijn en "homo-praktijken" uitvoeren zijn 2 verschillende dingen. Bekijk het eens van een andere kant. Stel dat je kind op een dag thuis komt en je vertelt dat hij of zij homo/lesbisch is. Wat doe je dan. Het is tenslotte je kind. En familie is heel belangrijk in de islam. Dus verstoten kan niet. Allah (swt) is vergensgezind, dus waarom als mens oordelen. Het hangt samen met heel veel factoren. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat niemand in zo'n situatie terecht komt... :(
Oem_Lena
07-09-2003, 23:14
Origineel gepost door chica*******a
Homo zijn en "homo-praktijken" uitvoeren zijn 2 verschillende dingen. Bekijk het eens van een andere kant. Stel dat je kind op een dag thuis komt en je vertelt dat hij of zij homo/lesbisch is. Wat doe je dan. Het is tenslotte je kind. En familie is heel belangrijk in de islam. Dus verstoten kan niet. Allah (swt) is vergensgezind, dus waarom als mens oordelen. Het hangt samen met heel veel factoren. Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat niemand in zo'n situatie terecht komt... :(
Sorry maar ik heb een zoontje,als hij mij komt vertelen
dat hij homo is...is hij mijn zoon niet meer
allah is zeker vergensgezind als je berouw hebt en het nooit meer doet
faridanador
07-09-2003, 23:15
ik zou het niet kunnen aanvaarden als mijn kind da zou zeggen als je hem van vroegs af de islam leert weet die wel wat kan en wat niet , het is gewoon deze westerse wereld die de mensen hun kop afleidt
Oem_Lena
07-09-2003, 23:15
Origineel gepost door JANACHMED
homo is fout !! geen discussie over mogelijk !!!!!!!
een homo die zich moslim durft te noemen en homosexualiteit met de islam samen durft te noemen ,,
verdiend stroomstoten !!!!!
gewoon martelen !!
Hoezo dat,hij mag zich moslim noemen het is het zelfde als
iemand sex heeft voor het huwelijk.....een groote zonde
chicamaroquia
07-09-2003, 23:22
Origineel gepost door lala_amira
Sorry maar ik heb een zoontje,als hij mij komt vertelen
dat hij homo is...is hij mijn zoon niet meer
allah is zeker vergensgezind als je berouw hebt en het nooit meer doet
En dan ben je wel een goede moslim als je je kind verstoot?? Ik zou het zeker niet aanmoedigen maar om mijn eigen vlees en bloed te verstoten en zijn/haar bestaan te ontkennen? Nee, dat nooit!
(en dat gedeelte over vergevensgezind zijn ging niet over 'praktiserende homo's', maar puur over het homo-zijn, de gevoelens hebben)
chicamaroquia
07-09-2003, 23:23
Origineel gepost door JANACHMED
dus jij vind mij ( iemand die sex heeft voor het huwelijk) hetzelfde als een homosexueel (die er voor uit komt dat ie fli.k.ker is en het homo zijn normaal vind, en de islam en alle moslimjongeren wil infecteren met dit virus) ???????????????
ik wacht op je antwoord!
Jij bent geen haar beter als jij jezelf moslim noemt en zondes pleegt! Heel simpel! Je bent dan net zo hypocriet en misschien zelfs nog erger dan een homo. Want een 'niet-praktiserende' homo pleegt geen zonde en jij wel!
De hele definitie van het woord moslim is dat men zich onderwerpt tot de ene god Allah swt.
Met dat in gedachte is het zoiezo hypocretie omdat hij in feite door zn acties Allah swt op een manier afstoot.
Ook komt er nog eens bij dat hij de helft van z´n doel niet kan volbrengen namelijk datgeen waar men het hier vaker over heeft namelijk het huwelijk.
Maar ik oordeel niet.
Oh en ik rook niet. :hihi:
Oem_Lena
07-09-2003, 23:25
Origineel gepost door chica*******a
En dan ben je wel een goede moslim als je je kind verstoot?? Ik zou het zeker niet aanmoedigen maar om mijn eigen vlees en bloed te verstoten en zijn/haar bestaan te ontkennen? Nee, dat nooit!
(en dat gedeelte over vergevensgezind zijn ging niet over 'praktiserende homo's', maar puur over het homo-zijn, de gevoelens hebben)
Tja mijn kind verstoten als hij dingen doet die allah heeft verboden
ben ik zeker een goede moslima
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.