Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lhoud leren spelen

stardust
07-09-2003, 22:24

Wie kent een muziekschool waar ik dit instrument (Marokkaanse gitaar/Luit) kan leren spelen? Privé les is ook een mogelijkheid tegen betaling. Omgeving Rotterdam/Den Haag. Zeer belangrijk op korte termijn. Thx... Laterzz

darawish
08-09-2003, 10:28
hallo, ik weet een prive docent voor je, in Leiden om de arabische oud te spelen reageer maar als je interesse hebt salamaat

stardust
08-09-2003, 23:18
JA vertel meer dan! Alvast bedankt, buddy ;)

darawish
09-09-2003, 12:42
ik zal hem wel benaderen en kijken of die tijd heeft, het is iemand uit syrie en ik zit bij hem in de muziekgroep priveles is beter dan een muziekschool omdat een muziekschool vaak meer op de tijd let, en het lander duurt voordat je het leert kan je al spelen>? \

stardust
13-09-2003, 20:07

Ja benader hem ff...syrie? cool...maar hij praat wel Nederlands toch?? Just checking arabisch is ook geen probleem..maar ok. O ja het is niet voor mij..het is voor me broer en nee die heeft nooit muziekles gehad.Dus dat wordt nog lastig..maar hij wilt het heel graag..enthousiasme telt ook.. Bedankt voor de moeite, he! :)

darawish
14-09-2003, 12:55
stuur me effe een mailtje dan geef ik je zijn 06

CASAnova80
23-09-2003, 22:06
geef gewoon het nummer oke dit keer is het broer persoonlijk je hebt nix te zoeken bij mij sista oke latersz

darawish
24-09-2003, 09:43
zema, die nummer kan je wel vergeten, goed dat ik nog niet heb gegeven zoek verder en wat zou ik bij jouw zusje moeten zoeken ? Voor de volgende keer als je iemand zoekt regel het zelf zema gelijk para worden